happy birthday to sunnywaves aka gabby and her twin sam i luv you sm xxxxxxxx

viixens

happy birthday to sunnywaves aka gabby and her twin sam i luv you sm xxxxxxxx


435 10
ikr!๐Ÿ˜˜๐Ÿ’œ
pink and white
go ahead and send it to the next person when you're finished
it's featured!
congrats on the featue!!๐Ÿ’“๐Ÿ˜
cutee
yesss pll is bae
CONGRATS MY GIRL YOU DID IT ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’—
Featured!
ilysm2 oh my god I'm sooooo happy it got featured well done you are soooooooo amazing keep shining it got featured though that proves how amazing you are and everyone thinks you areโค๏ธ
come nominate your favorite collagers now at The 2017 Award!
excellent collage congratulations ๐ŸŒน๐Ÿ’–๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰
OMG I LIVE PLL
I love pretty little liars
congrats on the feature โค๏ธโค๏ธ
CONTEST
hey lovelies, have a look at my latest collages, and follow me if you want, k thanks xox mel
if someone likes 3 of mine I'll like 5 of urs!
๐Ÿ----Follow me and I will spam you!-----๐Ÿ
plssssssssssssss like my recent post
hey lovely losers ๐Ÿƒ could y'all have a look at my latest collages , and follow me if you want. xox mel
heyy, I love your account!! I've just started a new one and would love if you would check it out! ps. everyone I follow back๐Ÿ˜Š
like 3 of mine, and I'll like 5 back! ๐Ÿ’–
come to The 2017 Awards and fill out the survey! we would like to know what we can approve on to make the next awards show even better!
contest on my page!!!๐Ÿ’•๐Ÿ’•
I love how half of these comments are self promos like relax y'all thirsty ๐Ÿ˜‚ great collage ๐Ÿ’•
congrats on the feature!!!!!! Just saying, I am giving you a shoutout if you spam and follow me, and also will spam u if you take part in my contest and spread the word! thanks
congrats on the feature!! โค๏ธplz follow me (star32)
awesome!!
i love this picture ๐Ÿ˜๐ŸŒธ and i love pretty little liars โ™ฅ๏ธ
good job๐Ÿ‘
please join my Pokรฉmon games
please check out my account I promise it will be good
๐ŸŒทhey everyone! As you can see by clicking on my acc, I have over 65k followers๐Ÿ™ˆBUT, because I took a break from pic collage for awhile(I'm back now:)) practically ALL of my followers are ghosts๐Ÿ‘ป ๐Ÿ˜ญ I normally hate self-promo, but I really want to make something out of my pc acc because I love pc and want active followers to see what I make๐ŸŒบโœจ Please follow me and check out my recents for a follow back and spam:) (guaranteed๐Ÿ‘Œ๐Ÿป) Thanks!๐Ÿ’“๐ŸŒฟ
hey lovelies ๐Ÿ–ค could y'all check out my latest collages ? and follow me if you want k thanks xox mel
my names gabby
I live near Corpus Christi and we just left our house because of Hurricane Harvey. We don't have any news stations so we don't know what is going on. Will you all please put pictures of the news on Hurricane Harvey in remixes on my most recent collage? Thank you so much I will update you all in a bit.
wonderful!!!
plz come and check out my account!!!๐Ÿ‘โค๏ธ๐Ÿ‘ it has ๐Ÿ˜„really great inspirational quotes ๐Ÿ˜„and collages to respond to everyday!!! ๐Ÿ˜„๐Ÿค”๐Ÿ˜„๐Ÿค”๐Ÿ˜„๐Ÿค”thanks!!!๐Ÿ˜ƒโค๏ธ
check out my account
Hi | My name is Enchanted_Words | Daily Collages | Follow for follow! ๐Ÿ˜˜| HAVE A GREAT DAY! ๐ŸŽ‰ ๐Ÿฆ„ ๐Ÿ’
checkout my collages
hey lovely humans โœจ have a look at my latest collages, and follow me if you would like! ๐ŸŒน๐ŸŒธ If you are not interested, then ignore this ๐ŸŒท๐Ÿƒk thanks, bye xox mel
HELP ME GET TO 1500 FOLLOWERS! | FOLLOW FOR FOLLOW | LIFE FOR LIKE | ALL GET A SPAM
Hi There ๐ŸŒธ Check out my latest contest โœจ Many prizes up for grabs ๐ŸŒท Get in quick before it ends ๐Ÿ–ค๐ŸŒน
love PLL โœจโœจ would appreciate it if u guys looked at my edits