THERES A NEW SINGLE BY LORDE and the quote is from there! also my 1 year pc anniversary is coming soon !! but i don't know what to do for it haha

748x728 castlescience

THERES A NEW SINGLE BY LORDE and the quote is from there! also my 1 year pc anniversary is coming soon !! but i don't know what to do for it haha


Heart 176 Response 0
YESS I love Lorde's new song!!!& this collage πŸ’›πŸŒ»
love this!!πŸ’šπŸ’š
haha do a contest for it plz!!
did u get my remix?
yeah i know i got home from school & i saw it in my reccomendeds i was so happy
LORDE IS QUEEN
OH that makes a lot more sense! and yeah i would never totally delete my account but i'd maybe just stop coming on for a while.... you know, i almost just wanna start over on here but i don't have the inspo to do it. who knows. maybe something will come out of this and tbh just one feature would get me feeling awesome about this app again but it's not gonna happen so
and i'd say that i'm not worthy of a feature. however, i've seen some of the recent ones on there and i can TOTALLY have collages better than those idk wow i sound cΓ²cky
@caption I love this and the song! Oh and idk either.
LORDEEEEE
@Choolu same
my anniversary is in May lol
omg yasss !!! I LOVE LIABILITYπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌ
so beautiful!!!! I love it
your collages are so interesting but at the same time unique! I like itπŸ‘Œ
This is WOW πŸ˜†πŸŒΏ
this? is? so? rad? 🌢🌢🌢
having an early spring break this years is nice, but it kinda feels like a late winter break since there's still snow on the ground where I live
hey
😍😍😍