- iโ€™m back ! ๐ŸŒˆ
i know itโ€™s been like two months but school is ending and i missed pc :)
anyway. i guess this is my coming out post?
i am back and i am bisexual! yea!
๐Ÿ’–๐Ÿ’œ๐Ÿ’™

- more in the comments bc tiny caption space :/

thecrazyravenclaw

- iโ€™m back ! ๐ŸŒˆ i know itโ€™s been like two months but school is ending and i missed pc :) anyway. i guess this is my coming out post? i am back and i am bisexual! yea! ๐Ÿ’–๐Ÿ’œ๐Ÿ’™ - more in the comments bc tiny caption space :/


38 0
i havenโ€™t told many people yet, but this app has been my lil safe space for the longest time and it just felt right to talk about it here first. so this is my first pride month as an LGBTQ+ person ! woo !! iโ€™m not really โ€œoutโ€ to everyone i know yet because iโ€™m still figuring this out honestly, but i rly hope u all will stick with me while i do :) iโ€™m really excited to spend this pride month having better accepted who i am, even if i havenโ€™t had that conversation with a lot of people i know. as always, love u all & happy mf pride month !! ๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ๐Ÿ’•
aw so happy for you!๐Ÿ’ž
I LOVE THIS
and WE MISSED YOU SM
Proud of you โคโค
This looks so pretty, I missed seeing your gorgeous collages ๐Ÿฅบ
Also just missed you in general, it's great to see you're back!!
ONE IM SO PROUD OF YOU AND LOVE YOU SOO MUCH XOXO
TWO IM SO HLAD YOURE BACK!!! I HOPE YOURE DOING WELL XX
AND THREE AKSHDLHD THIS IS ABSOLUTELY INCREDIBLE
EVERYTHING ABT IT J HITSSS
AWW IM SO HAPPY DOR YOUU
OMG
RAVENNNNNNNN
I MISSED YOU SM
AHHHHHH
THIS IS LITERALLY A MASTERPIECE
IM SO GLAD THAT U CAME OUT
CONGRATS ๐Ÿ’™๐Ÿ’œ๐Ÿ’—
ikr this app is literally my lil safe place too. OMG THIS IS ALSO MY FIRST PRIDE MONTH AS AN LGBTQ+ PERSON! yea Iโ€™m not out of the closet yet, prob only told some ppl on this app what my sexuality is. HAPPY PRIDE MONTH โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’™
โค๏ธ๐Ÿงก๐Ÿ’›๐Ÿ’š๐Ÿ’™๐Ÿ’œ*
DBKABSOAHSJ WHAT UR SWEETER
I MISSED U MORE
HAHA YEA
AWW THANK YOU
HAHA WHAT NO
I AINT NO TALENT
HAPPY PRIDE MONTH ๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ
THANK YOUUU
this looks so good!!
OK BESTIE POP OFF!!!
and weโ€™re all so proud of you !! <3 take your time to figure out everything, and weโ€™ll be here every step of the way !
happy prideeee ๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ
your collaging skills are still top tier as always ๐Ÿ˜Œโœจ and tyyy I tried something new ๐Ÿ’•
not me still just staring at the pretty colors and how perfect everything is ๐Ÿ˜ซ
awww ty๐Ÿ’•
YESSS the birth of technoblade must be celebrated,, forever bc he literally never dies :โ€)
also I love thissss ahh and congrats on coming out !!
OMG TYSMMM
itโ€™s not that good ๐Ÿ˜ญ
cmon like like THIS IS AMAZING
THE VIBES LOOK SO
GOOD??!!?
OMG UR BI,, CONGRATS ON COMING OUT HAPPY PRIDE MONTH ๐Ÿ’—๐Ÿ’—
this app is a safe place for so many people and Iโ€™m so glad you guys can come out and feel accepted ๐ŸŒŸ๐Ÿ’ž
thanks so much!
i love this ombrรฉ look!!โœจโœจ
I AM SO PROUD AND HAPPY FOR YOU ๐Ÿฅฐ I HOPE U CAN GET THRU EVERYTHING PEACEFULLY! IM ALWAYS HERE FOR YOU
and this is so cute ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบ
IKR?!
hehe dw ๐Ÿ˜‚ I understood
aw dude ty so so much it means so much coming from you ๐Ÿ’—
mCYTT whoโ€™s ur fav :0
THANK YOUU XOXO
Aww thank you so so much ๐Ÿฅบโค
re//: it was my first too! I was switching between Phil and Quackityโ€™s streams, but ended up just watching Philโ€™s in the end. but I did just finish Tommyโ€™s VOD and dang the sky battle clutch was insAne- and yea, apparently Scott is getting a lot of hรคte from ace race which is not ok, but I really donโ€™t mind who won or not, I had a really fun time and their team was pretty good despite that
re//: thANK YOU SO MUCH!! everything went ok! sheโ€™s recovered really well after what happened and is back to being her loud naughty self :โ€™โ€™)
ahh no stahp๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜š ur so sweeet rly tysmโœจ i luv this btw ๐Ÿ’œ๐Ÿ’—๐Ÿ’™
Thank you!! โค๏ธ
AND THIS! LOOK AT THE TALENT!
Congrats and proud of you! ๐Ÿ’•
I TOTALLY AGREE WITH THE CAPTION OMG pc is such a great safe space Iโ€™m so happy that it was my first experience with social media bc it really was such a positive influence on me
Also this is so pretty oml
the gradient with the colours,??? stunning
and happy pride month!!! Iโ€™m still questioning but I think Iโ€™m bi too ๐Ÿ’๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
HAPPY PRIDE MONTH!! IM SO FREAKING PROUD OF YOU!!!!!
THIS IS ABSOLUTELY STUNNING
djdjdkdkskd you got this! June 15th is so close-
re//: same here!! I think for lots of people it was their first mcc, most people seemed to have joined the fandom between the last one and this one it seems which actually makes me really happy. and I knoW, the fact people are getting upset over a literal block game is pretty funny to me, thereโ€™s no reason for it lol- and ooO, itโ€™s the 26th I think, and I canโ€™t wait! people keep saying they hope itโ€™s better than last months but in all honesty I really enjoyed it, probably one of the best things Iโ€™ve ever watched and was so worth staying up late :โ€™)
^same here, sheโ€™s doing so much better now, sheโ€™s pretty much back to normal :] and aA THANK YOU!!!
๐Ÿ˜ญ the thing is I have straight teethhdjsjxusj
but tysm!
AHH RANBOO I love ranbooo ๐Ÿ’—
you have the absolute right to stan him ๐ŸŒŸ๐Ÿ‘ฏโ€โ™€๏ธ
hmm im not the biggest fan of quackity but heโ€™s fun to watch from time to time :D glad he helps u in Spanish lol
& TYY UR SO NICE I CANT ๐Ÿ˜ญ
GLAD YOU LIKE IT SHEBEBDH ๐Ÿฅฒ๐Ÿ’ž๐Ÿ˜–
I feel like I might just not label myself tbh? I talk about this with my friends pretty often and she always tells me to not worry about the labels and I feel like I might just do that
THANK YOUUUU
BYE YOURE LITERALLY SO GOOD AT COLLAGING
THIS MAKES CRY ITS SO GOOD
love this so so much
Iโ€™m bi I love this