ahh schools starting to get just even though I just started ahh๐Ÿ˜•๐ŸŒฟ๐ŸŒธhmm should I continue this style, also another graphicalish collage coming soon๐ŸŒผ๐Ÿค ๐Ÿฌ

1024x997 meandmeonly

ahh schools starting to get just even though I just started ahh๐Ÿ˜•๐ŸŒฟ๐ŸŒธhmm should I continue this style, also another graphicalish collage coming soon๐ŸŒผ๐Ÿค ๐Ÿฌ


Heart 199 Response 2
ahh first comment! haha lol
really gorgeous as usual Enya
stunning!
so amazing
Gorgeous!
love this
OMG ENYA THIS IS THE BEST WOOWWWWWW
G O R G E O U S ๐Ÿ˜
U never fail to amaze me๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘โค
s t u n n i n g ๐Ÿ˜ I love the style you have going on!
Pretty as always ๐Ÿ˜๐Ÿ’•
OMG that sounds tiring!!! Good luck with school!
And this is A W E S O M E ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Can't wait to see the new graphicalish collage you were talking about!!!
thank you! ๐Ÿ’•
W O W๐Ÿ˜
GORGEOUS
gorgeous as always ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป
aww this is amazing. you should defo carry on this style itโ€™s absolutely beautiful I love it so much!!!!! hope schools going ok for you!! my school started like 4 weeks ago ๐Ÿ˜‚ but half term at my school is in two weeeks woooo xxx
AMAZING AS ALWAYS
sooo cute! I missed u so much!
and maybe if u want to change it up a little, u could make ur posts a little more diverse idk tho u do u :)
omg ah this is so stunning!
HFJDKS TYSM
this is so prettyy ๐Ÿค yEeHaw
๐Ÿ˜‚
AMAZINGGGG
thank you!๐Ÿ’–
no, the entire thing doesn't have to be doodles. idk why people are doing that because it's difficult๐Ÿ˜‚. but as long as you have at least one small doodle, that's okay.
sooooooooooo BEAUTIFUL
I love the way youโ€™ve started putting the time and date in your collages it looks really cool
np!
sTuNnInG
love this ๐Ÿ’™
I'm Emilia (like Amelia but the Italian version) But you can call me Emi (pronounced M-E)
I love this๐Ÿ’™ U inspire me with some of my collages and I would Love to be friends?!?!โค๏ธ๐Ÿ’™
this is AMAZING!
so so so gorgeous
*copy and paste (sorry)* Can you please enter my icon contest? I love you account and style so it would be great to see what you would do ๐Ÿ’›๐Ÿ’œ
(heheheh... shameful plug... sorry...) ummm so I have a YouTube channel that is super cringeworthy and eww so why not subscribe?! many reasons not to but anyways... more info on my latest post...
wait wait wait I was being my usual dumb self, when I said diverse I forgot to clarify what the diversity was about. I think your page was the start of a new college style trend thingie, but I was talking about diversity in race, since you are such a big and popular page, I think it would be great to get more posts out there with people of all races ๐Ÿ’— sry to be confuzzling
and thx!
YOURE WELCOME :)))
yeah iโ€™m okay wbu
youโ€™re welcome!! โ™ฅ๏ธ
ใ€ฐ๏ธHey! Battle of the collager member round 1 started! Make sure to enter!ใ€ฐ๏ธ *go hard and battle*
anytimeโค๏ธ
tysm !!๐Ÿ’ž
OMG
THIS IS GORGEOUS
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
aww tysm love โฃ๏ธโฃ๏ธ
HEY
BTW THIS IS MOON_LATTE
HRU AND WHAT HAVE U BEEN UP TO
^^^ Iโ€™M BORED SO YEAHHHHHH
ahaha np
*Copy and Paste* Hey! I'm holding a battle of collages on my page and I'd appreciate it if you entered!!! PS these are inspired by Razz_Follow so thanks to her!!!
THATS GR88
I went to follow you on Pinterest but there are like five people named twinkling stars, what's your profile picture?
oh wait, yours has sparkles. never mind
this is stunning! ๐Ÿ’—โค๏ธ
dude you have a lot of followers
1.1M MONTHLY VIEWERS JEEZ
thanksโค๏ธ
so prettyyy! ๐Ÿ˜˜
Thank u so much my name is Lexi!!
Ty!
fndndjje tysmmm
heyyyyyyy! thanks!! you're collages are beautiful toooooooooo!
OOH THATS SO FUN SCHOOL IS SO FUN
Heyyyyy!!!!! It's cookies-and_cream here! I am currently holding an icon contest!!!!! (yes, you have just realised this is a copy and paste message, sorryyyyy๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜๐Ÿ˜). Please enter this as it would mean so much to me! I have been scrounging for a new icon, and I really like your account and style and love it if you to enter!!!! You can win cool prizes!!!!!! Thanks so so so so much!!! BYE!! ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
Also (not copy and paste lol) you had the AMAZING idea of having an icon contest so thank you!
AHHHHH AMAZINGGGG
^AS ALWAYS
np:)
this is gorgeous
amazing xx๐Ÿ’›
hey would you like to join my flower games but if not thatโ€™s ok ๐Ÿ’›๐Ÿ˜‚
nope you use one of them
thx for the like I would give you a spam but I think I have already liked all your collages ๐ŸŒผ๐ŸŒผ๐Ÿ’“๐Ÿ’“๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
thank you Mayra๐Ÿคงโค๏ธ means a lot
#feature
thank you! ๐Ÿ’“so is yours๐Ÿ’•
it's Deli Meat and my background is like blue water.
icon I mean.
ikr! itโ€™s so good ๐Ÿ‘๐Ÿผโ™ฅ๏ธ
wow this is so beautifull love this
thank u & i love this :)
wowww love this new style ๐Ÿ’œ
WOOHOOOO
yEeHaW GiDdY ๐Ÿค 
np
all good
๐Ÿค  yes it is
this is beautiful xx๐Ÿ’›
aha yeah Iโ€™m back โ˜บ๏ธ๐Ÿ˜†
thank you so much!
plz come enter my icon contest thx
THANKSSS
this is rly good dhdjdjd
aw thanks!
aw thank youuu โค๏ธ
do you want to do another collab soon? itโ€™s been a while :) ๐Ÿ’•
NO PROBLEM
TYSMMMM
aww tysm xxx
STUNNING
np!