[1/10] 🖤NEW THEME: ATEEZ’s “ZERO: FEVER PART 1: Diary Film” 🖤
I haven’t done a theme since literally dec 2017 so i rlly hope i dont regret doing this to myself and i hope this doesn’t flop🤡. Anyways enjoy the story (but it’s gonna be  confusing haha...)

sparklegem

[1/10] 🖤NEW THEME: ATEEZ’s “ZERO: FEVER PART 1: Diary Film” 🖤 I haven’t done a theme since literally dec 2017 so i rlly hope i dont regret doing this to myself and i hope this doesn’t flop🤡. Anyways enjoy the story (but it’s gonna be confusing haha...)


67 0
wow😍😍stunning
This is amazing!
wow stunning 🤩
WHAT
HOW?!!
THIS IS TOP 👌🏽TIERRRRR👌🏽!!! THIS LOOKS SO PROFESSIONAL HOLY SHNIKE
EVERYTHING IVE EVER WANTED AND MORE
i am LIVING for everything about this
oooh this seems interesting 🤩
WOASJSJHDJSBSJS
THIS IS SO COOL
IM EXCITED :OOO
consider me hyped 🤩💘
OMG OMG DONT GET ME STARTED IM SO MF HYPED OMGGG
AJSDH DID U SEE THE PREVIEWS THEY RELEASED AJSJ
AND DIS IS SO PRETYTYTY
HI MAP OF THE SOUL THE JOURNEY DROPPED BYE IM NOT OKAY
YES
I THOUGHT IT WAS DROPPING IN AUGUST?? BUT MAYBE THATS THE PHYSICAL ALBUM? IDK IM QUESTIONING EVERYTHING NOW
SAME SAME
THERE ARE T E A R S STREAMING DOWN MY FACE
MY HEART IS :((( 💔💔
YESS 😭😭
intro:calling reminds me of intro:ringwanderung a lot
and your eyes tell was written by jungkook )):
AAAAAAA SO COOOL
AKDHKS THIS IS SO COOL WTHHH
THE TALENT-
👏🏼 T 👏🏼 A 👏🏼 L 👏🏼 E 👏🏼 N 👏🏼 T 👏🏼
HOW DOES ONE EVEN- THIS IS LITERALLY AMAZING
AND THE FONTTT-
💞💖💖💖💞💞💖💞💖💖
AND AKJSJS I HAVE A CRAZY ATINY ON HERE AYEY
BOTH WERE AMAZING BUT I PREFER INCEPTIONN
WBU
the whole theory is so confusing man lol
WOAH THIS IS SO COOL 🤩
OH MY THOS IS SO GOOD AND I LOVE HOW YOU WROTE THE WORDS
IM IN LOVE W THISSSS 🤧💗💘
so excited for this comeback !!!😭💕
THIS LOOKS AMAZING!!
🤩🤩🤩🤩
DAYUMMM
COLOR ME IMPRESSED SIS
lowkey jealous
BRUH THIS LOOKS SO FREAKING COOL AND AWESOME AND BEAUTIFUL AND JUST UGGGHHHH😩✊🏽✊🏽
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
JUST STOP ALREADYYY
THAT TALENTTTTTTTTTTT
I love this theme