Have a great day! I will see y'all after school

638x640 xX-Nobody-Xx

Have a great day! I will see y'all after school


Heart 39 Response 1
😂my mom put that quote on my chalkboard
yeah
Ok have a great day✨
Yayayya
DEH IS SPILLING FROM MY BRAIN
😔😔
I-I was just râped on here a-again....😭😭
CRAZYGUY IS BACK
his account is
SmilesForYa-
and he's trying to rápe me and Chistan
Hiiiii! Sorry, me and my sis got into fight last night, so I wasn't on. Me and her went ham on each other. I'll be on for about 2 hours. Or on tonight. Cya.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
h-he left....
w-who is this..? oh and Cody came back❤️
Max is back as well, they posted new bios
is something wrong Amby?
tell me
Jack//I was actually the one who got him to lay off Chistan
Jack//that just made him target me... I'm ok just scared
*holds u tight* I've emailed pc already Jack Sparrow *taco hugs u tight* I promise I'll be here I almost dislocated his jaw so I can handle it when u aren't here
I've had to learn to fight for myself
Amby tell me
I'm always here for my brother Captain Jack Sparrow *smiles and taco hugs u tight*
whenever u need me I promise I won't ever leave u hanging
are u sure Amby?
everything will be ok I promise, Cody was upset when I told him about today as well
no problem ❤️
YOU ARE THE CAPTAIN JACK SPARROW AND YOU LIKE TACO HUGS *HUGEEEEEE TACO HUG*
*taco hugs* I just really like my nick name 😂😂YOU MUST TELL CODY WHEN HES ON
okieee u can text me as well
GOODNIGHT CAPTAIN JACK SPARROW 😂❤️
Hah it's taking over along with MCU and Sherlock (BBC)
Fav superhero? Captain America
Or maybe Hulk
Hah nice. Do u know what Sherlock is?
HAVE U WATCHED IT
HEYOOOO
hi sweetpea. yo k?
Wait, can I just text u?
tysmmmmmmm
*opens arms* come to fommy. tell me what's up
me too actually. but I've got you now sweetheart *gentle squeeze*
I hope you had a good day at school
*rubs back* love you baby
*squeeze* awe my precious baby
I-I miss him.... I know u guys are long gone and are sleeping 😔
*chuckles* thanks darling
YOU ARE
WOAH! HOW
how're u on tho..?
*combs your hair back* you're the sweet one, darling
u guys usually can't be on at night like not allowed
I really miss Cody... m-maybe he forgot about me...
oh ok
well sure ya are! and so pretty too *kisses head*
he could've
everyone forgets me
I'm probably not important either
no problem love bug 😊
no I'm not...
awe he does. he's keeping me from having an anxiety attack right now
okay babycakes
r-really..?
hi. I'm Sophias dog, Maximus
n-nobody tells me that.... n-nobody
yeah. that's me. any questions?
😔
I've honestly been so close to having an attack for hours...
gr8. Sophia gives me the pets. It's very fun. however, my dad recently discovered I'm allergic to my normal food. but I just ate all of the ice in my kitchen.
DOES THIS MEAN YOURE MY SIBLING
I am 140 pounds.
😔
Alex says I'm the big doggo. Sophia has separation anxiety with me so she cries a lot.
e-everyone else comes on BUT C-Cody *cries into u*
I try. She gives me treats for when I'm the good dog
*hugs*
*huggles and cries* d-do u think h-he ever thinks about m-me?
And she brushes my teeth for me. I thought she was a treat so I bit her once.
goodnight the friend.
o-ok
*GASP*
I-I know.. b-but I can't.. I-I'm gonna cry...
Wait whats ur name again?
oh ok...
SXIT I KNEW THAT
well, my names Catena... but I don't want a feminine name... so call me Ten
hehe :3
Oklahoma born in Texas thooo
c-Chad just said that most people who get as far as I have with stress and anxiety that they normally kill themselves Q~Q *heart shatters*
wbu (we've had this conversation before lol)
lol *huggeth you* YES A SIBLINGGGGG
h-H-he didn't wanna tell me.. b-but I got scared...
*sniff*...
*sniffles, nods*
*hugs it* d-don't leave me...
n-never?
*squeeze*
*hides face in your shoulder*
Re://TANKSSSS
*sniffles*
Hoi!!!
U on!?
I'm okay now...
*nods* a lot
*nods*
Can u post something? I tired of scrolling all the way down.
heh.. why are you happy?
yay
I can't keep my eyes open... night baby...
ahhh DEH