πŸβ€’Day 1 of The Halloween Challengeβ€’πŸ
 100% inspired by NightProwess! Do you like these type of collages? Yes? No?πŸ˜‚I am open to collabs at the moment!

748x728 bluewatersforever

πŸβ€’Day 1 of The Halloween Challengeβ€’πŸ 100% inspired by NightProwess! Do you like these type of collages? Yes? No?πŸ˜‚I am open to collabs at the moment!


Heart 119 Response 25
Wanna collab
aww thank you, but this is a masterpiece!
I would love to collab if you wanted toooo!!!!!!
this is beautiful
Thus is amazing!πŸ˜±πŸ’•
*this
It looks way better then mine!!
LIES
Aw thanks! But still, it looks amazing!!
psssh no, this is stunning!
NP BLUEEEEE
L-O-V-E LOVEEEER this😘😘😘
you are so talented Bluii!
nope, I'm too lazy to do like anything! you?
This beautiful!!!
np
YAYYYYY
twinssssss
sure!
Love theseeee
does eating hot Cheetos count, if so, that's all I've done today!
WE SHOULD COLLAB FREN πŸ˜‚πŸ™ƒ
No problem!!!
Can we be friends? I've looked up to your account on Pic Collage ever since I have started!!!πŸ˜‚β€οΈπŸ’•βœ¨πŸŒŸπŸ’«
yeah sure thanks! it's honestly been AGES since we talked, hru??
and do you maybe wanna remix me some pics to use for the background? |xx
Yay!!! Hi, Blue!!!!!!!!😱😱😱😱
I feel ya!!
You can call me FiFi!😁
What's your favorite emoji? I'm putting you in my bio!😁
no let's do it! I was taking a break from my city aesthetic theme for fall collages so it fits right in lol and I'm doing good 😊
IM NOT, I SUCK AT THEM!!
I love music and dance!
I do dance a lot and I play the flute and the piano!😁
I also do acting!😁
Lol! I use that emoji a lot!!!πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
No problem!!!
Oh yeah... I am also obsessed with turtles and coffee(even though I'm too young for it)!πŸ˜‚
I'm really weird too!πŸ˜πŸ˜±πŸ˜‚
Wbu?
do you want to pick the quote?
will doooo!
sure!
I really hope it gets featured. it would be my first one and lots of people seem to be interested in it
thanks! I can't believe you're even talking to me you have SO MANY followersπŸ˜‚
np!!
did you give it to Nina?
do want me to change anything?? Or add anything?? do you want to add our users?
thank me???? I should say thank you!!! you're amazinggggg
Thanks!
I love this Blue wow !!!!! how IS life?! xx πŸ˜‚πŸ’•πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ˜πŸ˜πŸŒΏπŸ‘Œ
thank you😊
That's awesome! How's it going?πŸ˜‰
Btw tysm for the spam!!!😊
post it tomorrow?
πŸ‘ŒπŸΌ
That's nice to hear! I good too!πŸ™ƒ
😊😊😊
congrats you have won the first day of Halloween giveaway!!!!βœ¨πŸ’žπŸΉπŸ’™
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜˜
Love you too! thank you 😊😘
wow amazing!!!! do you wanna collab?
tysm!
wanna collab?
I'll do whatever you want! I kinda want you to do the text cuz your collages are just so stunning but I can do it if you want
ohhhhh I LOVE THISSSS!!! 😍😍✨
prettyyyyyyy
I love it!
I’ll collab!
THQNK YOU!!!
yay I'm excited!
@bio everyone in my school likes waffles and I’m like the only one who loves pancakes πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘
Hi there !! πŸ’“ I need you (as a backup for the mega collab) to stand in if that's possible ??! If you are able to, please just make a collage (any theme) on a SQUARE COLLAGE & remix it to me ASAP. If I don't have it by tomorrow, I will need to find someone else πŸ˜˜πŸ‘ PLEASE tell me if you are unavailable to as I will need to find someone else. Thanks x
sure
I’m fine with whatever
thank you so much πŸ’• and yes I would love to be friends β€οΈπŸ˜‚
😍😍
Miriam-E'lan Designs + Boutique lol. I already had my original graphic design business established when I started my boutique, so I didn't want to change the nameπŸ˜‰ I sell prints of my work, Pillows, tea towels, mugs, decor... all designed by me😊
LOVE THIS!