Was inspired by GemQuotes for this!! (Tap!)

This is my entry for -lau β€˜s space games

Qotd: Do you ever wonder what kind of person you’ll be in the future? You’ll probably be v different from what you imagine but I wonder what led to those changes πŸ€”

1022x1024 love_yourselfx3

Was inspired by GemQuotes for this!! (Tap!) This is my entry for -lau β€˜s space games Qotd: Do you ever wonder what kind of person you’ll be in the future? You’ll probably be v different from what you imagine but I wonder what led to those changes πŸ€”


Heart 81 Response 2
P.S. (PLEASE READ THIS) IF YOU HAVE THE TIME PLS ENTER MY CONTEST LOL, ILL PROBABLY REPOST OR STH SOON)
this is absolutely amazing AOTD: I always think about It's fun thinking about the future
oh my heck this is literally stunning #FEATURE THIS
this is just so beautiful~
aotd: tbh idk... ive already changed so sosososo much that i have no idea what’s to comeπŸ™Œ
heyeyeyyeyyyyy friendoooooo if you have time, please enter my icon contestttttt 😘
BEAUTIFUL
Also, I accepted your request and now we can chat off pc tooπŸ™‚
I LOVE THIS😍😍😍
actual so stunning xx. also your question gave me an existential crisis
BEAUTIFUL 😍
WHOA SDHLHGFKLLFJKJHG THIS IS AMAZINGGGG
WOWOWOOW STUNNINH
STUNNING*
amazing!!!!!!
QOTD is so deep wOt πŸ˜‚πŸ˜‚ AOTD: yea, probably way too often... idek what the future is gonna be like for me?? I cant think of any job I’d really enjoy that would make good money so ;-;
also tHIS IS SO AMAZING ALSKDJHFG
OFCCC
YASSSS! you can call me Em or Lemmy!! EITHER ONE OF DEM IZ FINE
β„‚π•’π•Ÿ π•ͺ𝕠𝕦 𝕑𝕝𝕖𝕒𝕀𝕖 π•π•šπ•œπ•– π•žπ•ͺ π•£π•–π•”π•–π•Ÿπ•₯ π•£π•–π•žπ•šπ•©? 𝕀π•₯ 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 π•žπ•–π•’π•Ÿ 𝕀𝕠 π•žπ•¦π•”π•™ π•₯𝕠 π•žπ•–..? π•‹π•™π•’π•Ÿπ•œ π•ͺ𝕠𝕦! ~𝕝𝕠𝕧𝕖 π•π•šπ•§π•šπ•’π•Ÿ πŸ’•πŸ₯€
TYSM! also did it mess up???
wOAH THIS IS AMAZING
aoTD: YUS I DO AHAHAHAH
jUS TELLIN D TRUTH
OMG AmaZInG
thank you!πŸ˜˜πŸ’›
thank you so much for the follow
she’s one of mine too!❀️😊
nuuuupes hahahahahahahah
OMG WAIT
IT'S NOAH RIGHT
OMG HE LOOKED FAMILIAR
NOAH IS THE BEST OMG
HE'S SO HOT
AHHHHHH AHHAHAHHAH
WOW this is SO AMAZINF
AMAZING^
re:// np
thank you!!
thank you ❀️
the pics haven’t like overlapped or gone to the top of the collage or anything?
yessss ESPECIALLY far from home I swear every time I see even a mere glimpse of Tom Holland I legit yell OHMYGOSH ITS TOM HOLLAND (yea I’m dramatic πŸ˜‚)
TYYY
round two is upπŸ’—
this is amazing! πŸ¦‹πŸ’« tysm!
awesome !