collab with the most amazingly talented girl and one of my besties @skinkzโšก๏ธ๐ŸŒธ, everyone go follow her!! you wonโ€™t regret it๐Ÿ’“๐ŸŒผshe did the absolutely stunning text and I did the background๐ŸŒž๐Ÿฆ‹ :-)

1024x997 meandmeonly

collab with the most amazingly talented girl and one of my besties @skinkzโšก๏ธ๐ŸŒธ, everyone go follow her!! you wonโ€™t regret it๐Ÿ’“๐ŸŒผshe did the absolutely stunning text and I did the background๐ŸŒž๐Ÿฆ‹ :-)


Heart 201 Response 0
Lovee this!!! ๐Ÿ˜
omg love this
BRO THIS IS AWESOME
IKK I STARTED 2DAY ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ HOW WAS UR DAY?
Wonderful as always โคโคโœจ๐Ÿ’ซ
OMG THIS IS STUNNING!!!
As always ๐Ÿ’–
BEAUTIFUL!!!
GORGEOUSSSSS
g o r g e o u s โ™ฅ๏ธ
BEAUTIFUL!! ๐Ÿ’– No problem, and tyyyyy! ๐Ÿ’๐Ÿ’
A M A Z I N G
YES THANKS SIS WOOT WOOT TEAMWORK!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
wow looks amazing
freaking stunning!! ๐Ÿ˜ป๐Ÿ‘๐Ÿผ
FLIPPING AMAZING๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
gorgeous
I love how you put the date and time in your collages!โ™ฅ๏ธ
AMAZING!!๐Ÿ’œ๐Ÿ’œ
๐Ÿ’•
๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ
wow this is stunning!
Hi there! My birthday is coming up, and my followers want to do games! So here I am hosting the birthday games! There will be 4 ppl on each team! make sure to sign up and be on the team you want! Have a great day! ๐Ÿ˜Š๐Ÿ’•
youโ€™re welcome โ™ฅ๏ธ
welcome
thank you!!
THANK YOU GIRL
Thnks!๐Ÿคงโคโคโค
aw thanks! Iโ€™m 12 now๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐ๐Ÿฐlove this by the way!
aw tysmโค๏ธ
Thank you lovely, all your collages are THE BOMB (not that I use that phrase ๐Ÿ˜‚)
๐Ÿ’“๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
lovely
No problem! ๐Ÿ’–
love ittt! ๐Ÿ’™๐Ÿ’™
โš ๏ธ๐Ÿ†‚๐Ÿ…ด๐Ÿ…ป๐Ÿ…ต-๐Ÿ…ฐ๐Ÿ…ณ๐Ÿ†…๐Ÿ…ด๐Ÿ†๐Ÿ†ƒ๐Ÿ…ธ๐Ÿ†‚๐Ÿ…ผ๐Ÿ…ด๐Ÿ…ฝ๐Ÿ†ƒ ๐Ÿ††๐Ÿ…ฐ๐Ÿ†๐Ÿ…ฝ๐Ÿ…ธ๐Ÿ…ฝ๐Ÿ…ถ!!โš ๏ธ โ„๐•–๐•ช ๐•ฅ๐•™๐•–๐•ฃ๐•– ๐•’๐•จ๐•–๐•ค๐• ๐•ž๐•– ๐•”๐• ๐•๐•๐•’๐•˜๐•–๐•ฃ ! ๐Ÿ’ž ๐•€'๐•ž ๐•”๐•ฆ๐•ฃ๐•ฃ๐•–๐•Ÿ๐•ฅ๐•๐•ช ๐•™๐•’๐•ง๐•š๐•Ÿ๐•˜ ๐•ค๐•š๐•ค๐•ฅ๐•–๐•ฃ ๐•ค๐•ข๐•ฆ๐•’๐•• ๐•˜๐•’๐•ž๐•–๐•ค ๐•’๐•Ÿ๐•• ๐•Ž๐”ผ โ„•๐”ผ๐”ผ๐”ป ๐•’๐•จ๐•–๐•ค๐• ๐•ž๐•– ๐•”๐• ๐•๐•๐•’๐•˜๐•–๐•ฃ๐•ค ๐•๐•š๐•œ๐•– ๐•ช๐• ๐•ฆ! ๐Ÿ˜€ ๐“Ÿ๐“ต๐“ฎ๐“ช๐“ผ๐“ฎ ๐“ณ๐“ธ๐“ฒ๐“ท! ๐Ÿ’˜
this is beautiful hope we can collab very soon โค๏ธ
omg love this!!!
GORGEOUS!!
-Results are out for contest- Thank you for joining ๐ŸŒธ
*copy and paste (sorry)* Can you please enter my icon contest? I love you account and style so it would be great to see what you would do ๐Ÿ’›๐Ÿ’œ
aYY HOW WAS IT
thank you!๐Ÿ’™
iT WAS GooOOD BUT KINDA EH
thanksโ˜บ๏ธโ˜บ๏ธ but your collages are sooooooooooo much better than mine!
thank you so much for your idea, I'm gonna do one thank you!!!!!!! wanna be friends?!?!?!?!?
yEP RELATABLE
aww thank you THIS IS BEAUTIFUL btw๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
ooh wow! I love the twist on your normal style ๐Ÿ™ˆ
thank you!! โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ
thank you! ๐Ÿ’“
ty!
JEEZ THIS IS AMAZING๐Ÿ˜
thanks!
๐ŸŽ‡๐Ÿ˜ŠHiya! Guess what? I voted YOU, yes you, for the 2019 mini awards! You should be proud that youโ€™ve been selected! remember this and have a wonderful day! ๐Ÿ˜Š๐ŸŽ‡
BEAUTIFUL๐Ÿ˜
tysm! this is amazing too!!
dude your collages are amazing!! I know your entry will be too!
wonderful โค๏ธ
tysssssm!!!! ๐Ÿคฉ๐Ÿ’“
love this so muchhh and aw thank you ๐ŸŒฟ
tyyyy โค๏ธ
thank uโค๏ธ
aw thank you! & I havenโ€™t seen your drawings, but your collages are amazing so I bet youโ€™re good at it
oooooh cute!!!โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโœŒ๏ธ
thanksโค๏ธโค๏ธโค๏ธ
yw!
A: PC idols are you and @countingcandy
A: Fav food is probably pizza ๐Ÿ˜‚
hey I know Iโ€™ve asked before but would you want to collab bc ur collages are GOALZZZZ and I would love to do a collab with you!!
icon results r up!๐Ÿ˜๐Ÿ’–๐Ÿ’—๐ŸŽ‰ see if u won๐Ÿ’ž
oHH
I didnโ€™t know.
both of you are FABULOUS! โœจ
TYYY
stunning!
thanks! this is beautiful ๐Ÿ’ Xx
I KNOW RIGHTTTT
aww thanks!!๐Ÿ’•๐Ÿ’•
gorgeous๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
urgh that sucks. we've only had a bit and we don't hv hw on the weekendss
WEE DIS AMAZINGGG
ALSO HOI ENYAAAAAAA
beautiful xx
AHH ITS ACTUALLY SOOO GOOD SO FAR LOL I THINK IM THE ONLY ONE IN MY CLASS WHO ACTUALLY LIKED EVERY LESSON! AND TYSSMMMMMMMM! We have had homework but not much so dad good
*DAS ๐Ÿ˜‚ (bUt my dad is good)
same af
tysm!! ๐Ÿ’“๐Ÿ’“
no problemo
hey enya! do u wanna collab by any chance?
OMG THIS IS DA BESTTTT
idk probably a week but I might still be active๐Ÿ’ž
WOW THANK YOU SO MUCH!
round 1 is up! xx
np! I LOVE your accountโค๏ธ
thanks!:)
aww thanks!โค๏ธ so what do you wanna do for the collab?
urgh i want holidays all year
whooooo! also this is your 100th comment WHOOP
ty!! I get most of my inspiration from you because your account is so amazing!!! ๐Ÿ’“ xx
do you wanna do the background? and I can add the text!?
youโ€™re welcome
yea you can as long as they have the png! xxx
TYSM! you are so incredibly kind!๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜
fireee
thanksss
ikr
omg how do you get so many likes I barely get 40๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
hey sorry for the advertisement but could you like my recent remix please.
btw take your time on our collab, we have so much time so you can start on your other collages and work on those first๐Ÿ’žno rush at allโœจsry this is kinda random ๐Ÿ˜‚
ok I will do the text and you will make the background โค๏ธ donโ€™t rush take ur time xx
Tysm!
Noice! ๐ŸŒผ
contest results are out!
thank you!! โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ
tysm ๐Ÿฅฐ
tysm!
soooooooooooooooo GORGEOUS