Tap- 
This movie is everything and thatโ€™s the tea ๐Ÿ’• SHOUTOUTS!! 
@survialbbh (for my icon) 
@puppyish-
@celestially 
@sakuracat
Currently Reading: A Gathering of Shadows

750x728 obsessivetbh

Tap- This movie is everything and thatโ€™s the tea ๐Ÿ’• SHOUTOUTS!! @survialbbh (for my icon) @puppyish- @celestially @sakuracat Currently Reading: A Gathering of Shadows


Heart 105 Response 0
thank uuuu ! โ™ฅ๏ธ
AH I LOVE TO ALL THE BOYS Iโ€™VE EVER LOVED
โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
OOF I ALWAYS MIX UP THE NAME๐Ÿ˜‚
SAME๐Ÿ˜‚
love this
loveeee this
I LOVE THIS
I wanna see this movie so bad aah
this is amazing!!๐Ÿ’•๐Ÿ’•
BEST MOVIE EVER
THANK YOU๐Ÿ’—๐Ÿ’—
YES THE LAUV LYRICS๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป
totally๐Ÿ’—
gah I donโ€™t have Netflix tho rip. I did watch the hot tub scene on yt lol.
I LOVE THISS๐Ÿ˜๐Ÿ˜
also thank you for using my icon!!
thanks! I love these edits!
aw thanks ๐Ÿ’—
awww thx ๐Ÿ’•๐Ÿ’• aaAAWWW FRICK DA COLLAB!!! *looking for quotes rn
Thx for following me โค๏ธ
DUDE.. TWO MORE DAYS. I DON'T EVEN KNOW WHY IM THIS EXCITED
thank youuuuuuu
oH dANg iT haS mY nAMe iN?!?!1!1
What happened to the Patwo Post?
aww tHaNKSS ๐Ÿงก GIRLL THIS IS STUNNINGGG ๐Ÿ˜ฑ
This is SO PRETTY!! And wow, thanks!! That means a lot!!!
wooooaaahhh
I know I just feel special
thank you very much!
Ohh okay
aww tysmโค๏ธ
TODAY
your review is up!
๐Ÿ˜Š๐Ÿ’–
when are you meeting him??
hey girl how are you?
AWWWW TY
argh homeworkkkkk and my schedule is jam-packed I barely have time to make a collage๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช๐Ÿ˜ช
SLAY CUTIEEE๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’—๐Ÿ˜
ur posts r perfect omg
thank you so much and yeah I love that omgโค๏ธ
this is my world ๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜
ah yes rhys my booooyyyyy! such a legend he is!๐Ÿ˜‚๐Ÿ–ค
yAsSs ๐Ÿ‘๐Ÿป
wait... I just read your bio, your seeeing fob???? Iโ€™m sooo jealous!! have fun though ๐Ÿ˜‚โค๏ธ
Icon Contest on my gallery! Enter before October 7th to possibly win AMAZING PRIZES๐Ÿ’–
omg this is amazing๐Ÿ’ž
OOF YOU GET TO SEE FOB ON MY BIRTHDAY๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ I ASKED MY MOTHER AND SHE SAID NO ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ก actually Iโ€™m actually super mad at my parents for not letting me go๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
okay sorry that was a life story
THIS IS FABBB!!!
IT ISSSS I LOVE THIS!!
LOVE THIS MOVIE OMG๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
๐Ÿ’•๐Ÿ’•
OMG NOAHHH