πŸ€ t a p πŸ€
A day late but happy St Patrick's Day!
This was my contest entry for pc's contest, so please like this in my remixes😁 And also I don't need any more reasons (last collage) so thx guys! I will post more I promise. Luv you bye!!!πŸ’•πŸ’•πŸ’•

750x750 --Slushpuppy--

πŸ€ t a p πŸ€ A day late but happy St Patrick's Day! This was my contest entry for pc's contest, so please like this in my remixes😁 And also I don't need any more reasons (last collage) so thx guys! I will post more I promise. Luv you bye!!!πŸ’•πŸ’•πŸ’•


Heart 138 Response 0
This is really good!!! 😍😍😍
Thanks!
tysm for the spam
Happy St. Patrick's Day!!
πŸ˜†πŸ˜‚Tysm!! So how are you?πŸ˜†
taaaaanks! u seriously are too!!! πŸ™ˆπŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
I'm doing good :) and Yay! How long's your list?
HelloπŸ‘‹
I found out that my wrist is hyper-extended and not sprained or broken which is a really good thing! Also, I'm so happy for you!
wat are you doin?
ohπŸ˜‚
Your bio tho πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
np✨ I've never had Chipotle before.
HI MAL❀
omg it's so Long ago that we chattedπŸ˜‚
This is Fan_Girl_Pics! I changed my username to DancingWithTheWind!
Hey! How are you?
HEYYYY
miss you soooo muuucccchhhh
nothing much I'm just sitting here
hbu??
m and one of my friends made a 1D pic collage acc for no reason
it's literally called @Daughters_Of_1D
anything new?
I love this quote! ☘
np! πŸ’–
yep, I've never gotten to go
nothing other than THE FRIEND WAR IS OVER (well like 95% of it)
this is really beuatifulπŸ’•
when you spell beautiful wrongπŸ˜‚πŸ™„
hey could you help with something
awe thanks
CONGRATS ON SECOND PLACE!!! Choose your prizes!
I could decide between yours and seymour2004'sπŸ˜‚
could you please repost the heart about less hate?? the only reason I'm asking is that I wanna show ppl who are going through the same thing I am that people care and don't hate them
You can chose 4 prizesπŸ˜‰
sorry u don'y have to
thank youuuu πŸ’•
hey Mal?
heyyyyyπŸ’–πŸ’–πŸ’–
HEYYY wait u spelt my name wrong πŸ˜‚
I GOT CRAZY NEWS
hey
anything new with your life?
hi!!πŸ’œπŸ’œ
how's the SlushCrush??? Daya was flipping awesome yesterday
wait all I know is the SlushCrush who is he?
^ so much about this slushcrush😱😏
We haven't had a convo in F O R E V E R !
he sounds amazing
I think I'm over Jake
I'm not sure but I lose the feeling of liking him everyday
I've got a celeb crush that's not gonna happen
Jacob Starious πŸ˜‚πŸ˜‚ like the cutest boy on earth
HES SO FLIPPING CUTEEE
it's soooo annoying that you can't see usernames!πŸ˜‚ urgggggg why did I update!!!πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚
well, at least I'm verifiedπŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚
I know I have that set tooπŸ˜­πŸ˜‚
number 8. is colors by Halsey
^other than that they're all correct
πŸ˜‚πŸ˜‚
HAI LOVELY
aww well that's ok I honestly wouldn't care about age if it's only a year. that sounds ridiculous to me in particular because I'm a year young for my grade so EVERYONE is at least a year older than me and one of my friends turned 15 and I'm not even 14 yet (but tbh that's kinda cool that you were able to take a much of photos with your friends because when my friends see a camera, let's just say I don't have one picture of us on my phone that is normal πŸ™„πŸ™„)