Breanna this icon is urs

640x640 Rosina12

Breanna this icon is urs


Heart 16 Response 0
Hey
thx it's urs
awwwww thx
awwwwwwwww thx sis I am happy u like it
how old r u ?! hey btw xxx
I am 11
hi sis
k
omg , I was on somebody’s account and u were saying some pretty bad things
why ??? Also , ur a bit young to be swearing , don’t u think ?!
sorry
he was being really rude tho so I said I was sorry
don’t apologise, just I need to look out for u . And people will think ur a chav if u speak to people like that , ok ? Love u sis x
k sis love u to❤️
ok thx urs
also, can u add me to ur bio plz . It’s just I named ur sister apart from me 😂 Thanks x
k
hi
hi