Tap⚡️

I literally got this idea last night 😂Please enter! The prizes are in the remixes. This was a bit late as I couldn’t think of what to do for 1K until yesterday. I’m having my piano exam tomorrow, so wish me luck!

640x748 sakuracat

Tap⚡️ I literally got this idea last night 😂Please enter! The prizes are in the remixes. This was a bit late as I couldn’t think of what to do for 1K until yesterday. I’m having my piano exam tomorrow, so wish me luck!


Heart 105 Response 16
what don’t you believe?
definitely going to enter this!
oh
thank you! 😊😘
contest results have been posted!!
ahhhh I’m gonna enter this one
can you do both?
oh it says nvm
Good luck! 😆
GOOD LUCK!!!!!!
please clam your prize/s!!!!😘😘😘😘
good luck ! 🌈
i rlly hope i did that correctly 😂😂
did you fill out the sheet???
POTTERHEADSS KIDSSS
yay a Harry Potter contest! #ravenclaw
winners to my giveaway will be remixed on the giveaway post tomorrow so stay tuned!! good luck! xx
thank youuu :) and ahh I’m in your bio ty x
ahhh how was your exam xx
phew 😂 & ty! 💓
thank YOU!❤️💕
Hi lovee x I'm okay now. Ignore the hatepage everything they say is out of jealousy and you know that xx ily and imy
I'm alright xx Still in hospital but things are good :) Yourself?
Just okay? xx ilyy
Oop that's a bAd stArT
croooooksies
hiyaaa how're u
well that's goood...hv u had ur piano exam yet?
lol i love the book titles😂🙌🏻💓
this is a really good idea! definitely entering, oh and btw congrats on 1k!!!🎉🎉👏🏻👏🏻💗💗
lol rip my life it’s 7:30am now and I just got woken up by my dog who wouldn’t stop barking and now I’m insanely tired 😴😴
Hey. Midnight-Quotes asked me tell some people that she's going to be gone for a while (from her account). Byee, Savannah x P.S- Have a great day, you deserve it!
ah no rip😭getting up early is the frickin worst lol
winners and prizes to my end of summer giveaway are up! thanks again for taking ur time to enter!
THANK YOU💛
Good luck on your piano exam! This is totally unrelated but I just read the word hug so many times that it doesn’t seem like a word anymore 😂😂 does that ever happen to you?
Also this is such a creative idea for a contest! I will try to enter but idk if I have the time 😕
aw well at least it's over noww
I’ll do the next part later
Gryffindoor or a Ravenclaw😂😂
and I know I got the slightly wrong
hahah these titles are amazing 😂