Happy Reputation 1 Year Anniversary(tap) Ik this isn’t a Reputation song or pic but it’s a Taylor collage okay😂 I was inspired by Keira and Rhianna’s collab for this. First person to tell me what song this is gets a spam! QOTD: fav Taylor album? AOTD: 198

748x728 summer-dayz

Happy Reputation 1 Year Anniversary(tap) Ik this isn’t a Reputation song or pic but it’s a Taylor collage okay😂 I was inspired by Keira and Rhianna’s collab for this. First person to tell me what song this is gets a spam! QOTD: fav Taylor album? AOTD: 198


Heart 83 Response 2
@caption: AOTD: 1989 but RED is close behind
begin again! ♥️
loveeee!! 😻😻
I can’t believe Reputation is 1 year old already 😭♥️
aotd: it’s a three-way-tie between RED, 1989, and reputation 😂 I can’t pick!
you’re welcome! :)
ikr!! it feels like yesterday when she first posted about it on Instagram and I got so excited 😂
it really is! I can never pick between all 3 of those 😂
😂😂😂
aotd: Speak Now, RED, 1989 and reputation! ♥️
oooh tests sounds fun 😂 good luck with it! 👍🏻
begin again!!! aotd- 1989 and reputation
no no problem that’s understandable I wouldn’t tell my age either for safety reasons ❤️
and yeah how have u been?🥰
HII💖✨💕🌿
remember to post our coooab
collab*
YBWM is amazing ♥️
🙌🏼👏🏼
♥️♥️♥️
do u have a problem with my post??? Bc if u do keep those hate thoughts to yourself :)
well actually sweet heart, your comment is completely unnecessary and also very hurtful to the ppl in the LGBT+ community.
Which means your promoting hate and I will not allow that on my page. Thanks 😘
^^^So sorry about that...I completely agree with you. (your account is gorgeous, by the way)
There’s a difference between “sharing your opinion” and just being a jerk.
Again plz no hate on my page. We r trying to make PC a better place, not fill it with hate💕
ummm... u didn’t ask me a question...lol...the whole thing that started this was when u commented “wow....” on my post. so....nice story sweetheart but um...yeah.
which btw does count as u being a jerk and I would appreciate if u would keep rude comments to yourself
woah woah woah... who did I shut down???? tell me????
I never told anyone to be quiet
u started this whole thing sweetheart
I was just posting nice, supporting things.
It sure does!!! And btw it’s a quote someone made up lol
I didn’t make up that genius quote
sadly..😂💕
guys... pc is about love and spreading our collages no matter WHAT is posted I think u two should just agree to disagree
sry I’m not apart of this I just wanted to give what I think is right
Well guess what sweetie... It wasn’t intended to be towards them!!!😂 It’s for the actual ppl in that community!! not u lol
so?? U probably post collages that have quotes from other ppl
lol
good. Now plz go away and don’t comment rude things on my posts :)
yup :)
lemme see..
Yeah I’m following u. idk if your following me though
Well if I do..r u gonna unfollow me? or hate on me? Bc I wouldn’t rlly appreciate that :/
ok :)
I’m not sure if I wanna give it away though.. bc I wasn’t planning on giving it away at all...
love it Right 😂
ok. Well I have two mains..(ik that’s kinda weird but I love making collages but I just didn’t wanna post too much on one account so..)
I’ll reveal the one I’m usually on
ok :)
tysm for ur kind words! 😂☺️
Hacked Laura she be stupid I hate her say bye deleeting account soon I hacked her haha
slayyy
Yeh right I nowe her moor then u.
say by cuz I am deleeting soon lol
but not befoor I cause destruction
Reading the Bible isn’t “diGgiNg deEpEr iNtO a ReLaTiONsHiP wiTh GoD” GoD didn’t even write the Bible. And how do u know the Bible is true????????? HOW??!!! U DONT! THATS THE THING! And besides if it is true then y r there different versions??? That’s sounds rlly rlly rlly suspicious. And how come u guys r only following some rules. Like u just happen to believe thatLGBT+’s are bad but u don’t believe that u shouldn’t get a haircut! So umm... WHAT???!!!!! The Bible makes no sense what so ever.
And I CAN have a strong relationship with God without reading an old book that some random ppl wrote thank u very much.
hey long time no speak!
I know I’m so excited!💕
nppp❤️
It’s been a YEAR? oof
I think it's great you are standing up with your option on the dear haters page! i also did too, the person doesn't have to be so rude about non-supporters
Lol well read how I responded. Her rant made absolutely no sense what so ever.
yeah ikr! thanks for having my back. I'm just gonna bLoCk the page if i get any other responses
thanks!
Well okay then good for u.
thank u💗💗
Lol common sense 😂
Y discriminate?
They didn’t CHOOSE
so yeah 👍🏼
And btw, it’s not an “ExCuSe”. That’s completely rude and I won’t tolerate that.
Also Jesus had two dads and he turned out just fine 😄
yee yee sis 😌
really? 😂
Lol they weren’t tempted.😂
I’m concerned u think that.
thank you ❤️
awesome!! where are you going?
ʟᴏʟ ɪᴛ ᴡᴀs ᴀ ᴡᴀx ᴍᴜsᴇᴜᴍ ʟᴏʟ
begin again duh 😂
thank you!♥️
♥️♥️♥️
hello! if you could please enter my Autumn/Thanksgiving contest, it would be greatly appreciated! thank you! -Audrey ♥️🍂
thank you!❤️
Hmm... what platforms/apps do you know that do stuff like that. PC use to have one but seems lke it was deleted...
♥️♥️♥️
thxx💕
Really?! Cool! I'm having trouble connected with everyone on pc there...
Maybe we can all exchange usernames
thank u💕
It works 😂
😂lol I love food
pretty!
oh wow that’s wild. I’ve moved 4 times but all in state