β€” πŸŒ‘ β€”
[ 4 - 2 - 20 ] 

β€˜how long do i have to wait?’ 

this took such a long time to make. 
i like how it turned out though :)

check remixes 

stay safe β™‘ β€” AugustπŸ’«

- πŸŒ‘ -

820x820 agust_ddaeng

β€” πŸŒ‘ β€” [ 4 - 2 - 20 ] β€˜how long do i have to wait?’ this took such a long time to make. i like how it turned out though :) check remixes stay safe β™‘ β€” AugustπŸ’« - πŸŒ‘ -


Heart 69 Response 3
this theme is such a unique idea oml πŸ’•πŸ’•πŸ’•
woahhh I was not expecting this 😱❀️
Hey it’s KK- used to be called -KK_Does_Art- I’d love if you could check out my attempts at collages and maybe like them as I’m trying to get a feature so pls can you like my collages thanks and feel free to delete this
this is amazing πŸ™ŒπŸΌ
thank you sm ☺️
BEAUTIFUL πŸ”₯πŸ”₯
omg really?! πŸ˜‚
lol πŸ˜‚
Congratulations! πŸŽ‰ You’ve made it to the top 40 for the 2020 Mini Awards! Although there is still one more voting round to go, you should be incredibly proud of yourself for how far you’ve made it πŸ˜„ Congratulations once again! -2020 Awards
this is so good!!! 🀩
lol πŸ˜‚πŸ˜‚ what do you normally do?
OMG AUGUST THANK YOU SO MUCH FOR VOTING FOR ME! I WILL VOTE FOR U DEFINITELY! BTW THIS IS STUNNING
yup I am so grateful u choose me cause no one did 😒
oh cool! I never knew that there was this thing πŸ˜‚ btw I hope u go through! a lot of my friends didn’t vote for me.....
thanks august I am so grateful that ur my friend! also since ur army!
dude I would die 😳
good πŸ‘ job πŸ‘
yup girl forever army
I love them all
I LOVE THISS
πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—
that’s so meaningful omgπŸ₯Ί
aw thank you~!!! πŸ’•βœ¨πŸ’“πŸ’—πŸ’πŸ’•πŸŒΈπŸ’•
also np~!
AHH IMMA CRY THIS IS SO NICE 😭😭😭😭😭😭
woahhhhhh
incredible amazing talented
show stopping
brilliant
SO PRETTY! 🀠πŸ”₯
i love love love the color scheme
re://LOL IKRR
wait this is GORGEOUS 🀩🀩🀩
yEs omG this is acc so GOOD
re://my friend sent it to me and i was like πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
re:// thanks hon!πŸ’•πŸ’•
s a r a n g h a e e e e e
please join my icon contest!!!πŸ’–
LITERALLY THOUGH
PENTATONIX IS SO GOODπŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½πŸ‘πŸ½
Re: Alright!! I've added you to the group!!
UGH THE LYRICS HIT EVERYTIMEπŸ˜”but this is STUNNINGπŸ’–πŸŒŸ
re// πŸ₯Ίthx