Have you guys ever have been cleaning out the basement of your old house and your just like "oh... oh wow... wow um that's like an actual squirrel tail"

750x728 My_Fever

Have you guys ever have been cleaning out the basement of your old house and your just like "oh... oh wow... wow um that's like an actual squirrel tail"


Heart 37 Response 0
Re//โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ
Nope never found an old squirrel tail in my basement
that sounds like a gr8 story I wanna hear @caption
@caption: LOL ๐Ÿ˜‚ never found a squirrel in my basement BUT someone I know has found mouldy mandarins in their locker.
^not as exciting tho ๐Ÿ˜‚ they S T I N K ๐Ÿคฎ๐Ÿคง๐Ÿ˜ท๐Ÿ˜ต
haha I think they were in there so long they became mouldy ๐Ÿคข๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
tyy
lol then sheโ€™ll treat me like an idiot talk about me behind my back
yeah but it isnโ€™t
love๐Ÿ’œโœŒ๐Ÿป
re// hahhakaskks youโ€™re welcome lol
Thank you so much ๐Ÿ’–
๐Ÿ‘ yes๐Ÿ‘
yeh itโ€™s just rigged and really why features are going downhill I feel like she only chooses her friends for features even though they might not be the greatest
ik it gets kind of annoying. I used to go there for inspiration and such but not anymore ๐Ÿ˜ช
no lol Taylor Swiftโ€™s biggest fear are sea urchins and getting framed according to the Ellen Show
(re) lol I dunno? Like, the building was fancy
(re) oh my gosh that'd be awesome haha
Are orthodontists different from dentists?
I KNOWWWW
ohhh okay yeah that would suck
plz follow
*sincerely sorry for advertisement* Hi! You are a fantastic collage maker and I want you to join my flowers ๐ŸŒธ contest!!! Everyone who joins will ALL get a group shoutout no matter what!! ๐Ÿ˜Š I know itโ€™s winter so I wanted to mix it up with some floral gestures!! Anyways you are a lovely โค๏ธ person and I would love you to join!! Chili ๐ŸŒถ Vibes! Luv ๐Ÿ’•๐ŸŒท -Ukulele97
what prizes are u talking about on my one post?!