tapp
ik im getting away from dark academia aesthetic but this is a premade from awhile ago because i need to post something lol
i have a debate today and im terrified but its fine
sotd: supalonely by benee

starsearching

tapp ik im getting away from dark academia aesthetic but this is a premade from awhile ago because i need to post something lol i have a debate today and im terrified but its fine sotd: supalonely by benee


34 1
@caption continued: anyone else excited for the super bowl?? normally im not rlly into sports but idk lol. have a blessed rest of your day/night!!โค๏ธ
OMG I LUV DISSS
STUNNING
ahhhh Iโ€™m also really excited!!!
Good luck w your debate you are gonna do great!!!!
BEAUTIFUL
AMAZING ๐Ÿคฉ
THIS IS STUNNING!!!!!
dw youโ€™ll do great!๐Ÿ’—๐Ÿ’—
This looks so pretty!!
this is so prettyyyyy!!! srsly, ur collages are #GOALSSS!!!
new post
๐Ÿงกnew post ๐Ÿงก
ahhh this is amazing!! and i love the !! i love BENEE!! btw, hru ella??
the sotd** idk why it got deleted lol
ofc:))
ummmm
I donโ€™t rlly know I just pu k the text I like and then put it together
I mean like HOW DO YOU DO YOUR TEXTT!!!!
do u wanna collab???
awe thank you!โค๏ธโค๏ธ
hru?๐Ÿ’ž
ohhh awesome ๐Ÿ‘๐Ÿป
Iโ€™m doing rest! I feel bad for asking but what is your name again? sorry for forgetting there just do much names lol๐Ÿฅฒ
great not rest ๐Ÿ˜‚
Oh yeah thatโ€™s right! ๐Ÿ˜…๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ
oh lol me too!
๐Ÿ˜‚
lol
okay when do you want to start
gorgeous!
sure!
I mean like you can choose what you want to do... bg or text??
but chat page is fine
I am totally fine with the text
Iโ€™m rlly not that good at backgrounds....
nope you can choose
new post ๐ŸŽ‰
AMAZINGGG
ahh Iโ€™m totally gonna collab with you when iโ€™m open, iโ€™m just not open rn bc i have a lot of collabs in progress rn! and btw iโ€™m doing amazing! i got in for choir๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–
aww, thank you sm Ella! your support means a lot and iโ€™m so glad to have you as my friend ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿ’›
oh my gosh ella this is BEAUTIFUL
new post
thank you ๐Ÿ’•๐Ÿ’•
these colours are amazing