Tap
HAPPY INTERNATIONAL WOMEN’S DAY EVERYONE! WHOOOO so dodie is my queen. I posted the quote (in the original format) on my snap story and 1 guy didn’t get it and then he asked me if I was lesbian 😂🤦‍♀️, I hope you know what it means 😂 keep being queens

_underthesun_

Tap HAPPY INTERNATIONAL WOMEN’S DAY EVERYONE! WHOOOO so dodie is my queen. I posted the quote (in the original format) on my snap story and 1 guy didn’t get it and then he asked me if I was lesbian 😂🤦‍♀️, I hope you know what it means 😂 keep being queens


198 1
happy women's day too frennnn <3
happy women’s day !!!! and this is so pretty !! 😻♥️💪🏼
This is so pretty! Happy women’s day!😃🤩
😂😂♥️
THAYAYYAYAYAYANKS LOVE THIS TOOOOORO 😂
HEHHEHEHE ryeyeyyeyeye
😂😂😂
what do u want?
Jeez that sucks :/ I'm glad I was lucky enough to have a mom who is understanding of this stuff
Sorry i was at lunch and i don't know
I really wish I could help you somehow AHHH
*ahhhh not AHHH lol don't worry I'm not screaming
Okay, that's good 💙
Oof that sucks, can I help at all?
Re/ Thank you!
Okay, lemme know if there's anything I can do tho 💙
Of course :)
Thanks 💙 No rush, read it whenever :)
Thank you!!!!!!!!! You’re so sweet! Also it’s my twin sisters birthday! -sugarwaffle-!!!! Make sure to say happy birthday to her too!🎉💗
HI!
hey!! also what's up with ur bio? what's wrong
ohhhh ok
you wanna join the TogetherClub
it's me, alpha, Campbell and the mangled runner, but it's open to anyone with mental disorders
okie
sup
so u wanna join
HELLOOOOO Chloe you still there
you don't have to!! you can put a flower or a little anime girl on ur bio
so the user is TogetherClub
Chloe are u gonna post ur bio
np💜 so what time is it over there
1:31 am!! idk why I'm still up😂
you on spring break yet
ikr
yeah😂 same
I'm going back to the renaissance festival today
rly? my spring break started today, same for all my friends... I guess it's different across seas tho😂😂
like two weeks so when mine ends yours will start😂😂
YYYOOOOOOUUUUU SNOOOOOOOPPPEED YOU EVIL VILLAN!! jk😂
whoops sorry that was a glitch on my iPad it told me u commented on the chat page
so sorry
I feel so stupid😂😂😂😂
okie so what do we do now
your fine
do I watch father brown
*u
Thx💞
I traveled to America, like, idk-maybe once or twice?
Hiya lol
hru
dats good
Pretty good I just hate wuts going on w/Razzy and Campbell and stuff😩
Lmào you’re so sweet. Thanks x
Ah, you haven’t seen me though :P
What's that lol
Oh I know
oof😂
o gosh 😕
😂
tanksss
👌🏼
re// Ah thanks, it really helps to know that someone gets what's happening :)
I LOVE UR COLLAGES💖🌸We have a 👏🏻t. a. l. e. n. t. e. d👏🏻 person here😂💖💖💖
re// Ugh I wish I could get better, sadly ADHD can only be temporarily fought with meds and therapy and good habits and fidgets :( Thanks tho. Also Y E S whoever invented them has my undying love and appreciation
re// That would be awesomeeeee. I would do fûcking anything to get itttt
Hi!
Wanna chat?
Hey what’s up?
Do you need to talk? I can make a chatpage for us if you want
I understand
Well please don’t hurt yourself, stay strong💙
I didn’t cut yesterday, I almost did. But I didn’t. But when I self-harm it doesn’t even feel like I’m doing it, it just feels so normal to me. It strange
One of the only reasons I didn’t do it yesterday was because I thought it’d be to risky, like if my parents or sisters caught a glimpse of it
nobody knows and nobody can know. Not any teachers, friends, or any of my family.
I hope so, thank you
Hey! This is @kittylovelauren. Just wanted to tell you how amazing you are 💓 if you weren’t, you wouldn’t be getting this comment. Something to think about...💚
💓np just tryin to spread some kindness in this hateful world to those who deserve it
you are the kindest person I’ve ever met, seriously. I think you have some type of enteral power that can tell when someone is going through something and exactly how to help. and then BOOM. they’re cured💖.
'woaf' is my new favorite word
I didn’t cut myself today. I might be able to go 2 days. Yay me😕
thank you so much!!
also you’re such a sweet n lovely person. the advice on my stress rlly helped. ;)💜
thank you xx
😄hi😄
re// Aw thanks 😊 I feel like it's kind of overwhelmingly negative though, so I'm gonna try and write something happy
re// Idk what to write it about, though, because my writing thingies recently actually happened but nothing insanely good or happy has happened recently???
re// Alright, thanks :) 💙
hey do you know whose been hating on razz
😂😂😂I probs will
😂
😌😉HAHAHAHAHAHAHHAHAHAA🍇 NOW UR CURSED WITH GRAPESSSSS
lol hi
good wbu
lol I'm rlly warm😂
ooffff
that sucks
😂
I just noticed several accounts claiming to be Runaways and/or homeless. This annoys me so much. I CANNOT BELIEVE that people would fake this type of stuff. 😬😞😠
My mind just blows up when I see it happening. I feel like it’s completely stereotyping people who actually have this happen to them...
hello
re:// hey
re:// I’m good! you?
THIS IS SO CUTE
AND MY USERNAME?? THANK YOU SO MUCH!!! (I love dan and Phil more than life tbh)
OMG!💖Ur collages are so beautiful💖🌷We have a TALENTED person here!!!!👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🎉🎉💖
hey
I’m good, you?
dodie is a queen u cant deny it
why??
Hey!! 😀
hey x
I think they have gone offline but they haven’t deleted
oooooohhh ooooo yeah I’m sorry it does suck
what grade ar you in?
wooooah that’s so cool! I love to meet ppl
from different places
so 8th?
sweet
hey what’s up
I’m here for you. do you need to talk?
Okay, what do you need to talk about?
Aww, don’t do that😞
XD all but 46
I definitely don’t hate you. And I’m sure there are several other people who don’t as well. Ur a pretty amazing person, and really kind
hi
ugh just leave me alone
wdym I hope ur ok? I legit have no friends anymore cuz.......
nvm
bye.
it was yesterday. -.-
na-ah
whatev bye.
awww thank you! it’s amazing to be back 💗
Good, if you ever need to talk just message me❤️
wAiT you’re Chloe
WHY WERE YOU ON PRIVATE, CHILD??
YES SAAAME AAAA
No prob 👌
Hi💞
Good wbu
Das good
Thanks!
Wut why
People don't h a t e youu❤️
GURL NO YOU WILL NOT BE SAD WE WILL NOT LET YOU BE SAD
DO U WANT TO COLLAB
Do you want background or text
Lol kk✨
Take as long as you want☺️
Can I have the BG with a bit more space please?
I love this quote so fking much!!
harper?
me too
How are you doing?
I’m here if you need to talk. You know I’ll always listen and support you💙
I can’t stop you. But if you haven’t ever before, than I just wanna say that it’s really addictive and really hard to stop. I tried to stop 7 times and have been cutting on and off for over a year. There are better ways to cope. I’m just already into the habit
Some people find it helpful to just put band aids on their wrists, you can also draw on yourself with a marker (not pen) or an eyeliner.
I’m glad, just please don’t cut. Don’t make the same mistakes as me
Not happy that u scratched yourself with a pin. Sorry that came out wrong. I’m glad that you are scared to cut, sorry
Luv ya too. Stay strong my beautiful friend💙 You will get through this I know you will. Just remember I’m always here to support you or talk with you🙂
Also you have been so supportive of me and really kind and I truly appreciate it. I just wanted to say thank you😊
Yeah🙂
Sorry it took so long, I had no wifi😱
Thankss
love it!!
wHOA YOU’RE GETTING SO MANY LIKES CONGRATS😃😃
aH 100?!
i love the fonts u used here! 💕
OMG I LOVE DODIE AND THIS IS LIKE MY FRIENDS FAVORITE QUOTE EVER
💓
LOVE THIS SO TRUE 💕😉✨😂
fish don’t ride bicycles 🤔
*In Liza’s Helga voice* Lesbian
I’m glad you get that reference I was afraid 😟 of offending someone 😂
!!
OMGGGG YASSSSSSS
this quote is da bomb 😂😂