🐁-2/7/21-🐁

Cinderella based collage

I REALLY LIKE HOW THIS CAME OUT 

q: what’d your favorite fairy tale?
a: I don’t really have one πŸ˜… 

(also mice emoji for Cinderella = 😏)

-metanoia-

🐁-2/7/21-🐁 Cinderella based collage I REALLY LIKE HOW THIS CAME OUT q: what’d your favorite fairy tale? a: I don’t really have one πŸ˜… (also mice emoji for Cinderella = 😏)


48 2
so beautiful!!!
@caption and also I forgot to say inspired by angel ☺️
LIVVY THIS IS LIKE YOUR BEST ONE YET
πŸ’•
WOAHHHH STUNNING 😍
and aww u were inspired by me πŸ₯ΊπŸ’ž
and yes premades are allowed x
ig yeah lol
I mean it’s meant to be about bffs but if tahts what u think then ofc x
like a collage about ur friends kinda πŸ˜‚
and I’m in only shortly in choir rn lol
**on only
ttyl ✌️
yep lol
this is amazing!!
this came out sooo good!!!
like I’m speechless’
🀩
aotd: beauty and the beast or Cinderella
EEK
you weren’t supposed to know thatπŸ˜€πŸ‘
ahh thx
πŸ—Ώ
I LOVE THIS SM AGHHHHHHH πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ€©πŸ€©πŸ€©πŸ’žβœ¨βœ¨
gorgeous ✨
hello hello hello 😏
wanna chat?
helllllo πŸ˜‚
hehehe πŸ˜‚
yes lol πŸ˜‚
SOOOOOOOOOOO PRETTY 🀩
oooo so pretty 😍❀️🌸✨
thank you, but noπŸ₯Ί
I’ll have to figure something out πŸ™ƒ
about to just tell my bf I’m moving in lol
YELLS LOUDLY THIS IS AMAZINGGG
WHAT THE DIP LIV THIS ISπŸ€šπŸΈπŸ€šπŸ€™βœ¨
pretty 🀩
This is stunning livvy!!! πŸ’–πŸ”₯😁
thank you for telling me β™₯️
beautiful!
thank you 😊
Thank you ❀
why hello there
aw that’s so sweet liv thank youπŸ₯ΊπŸ₯°πŸ’•
THIS IS AMAZINGπŸ’–πŸ’–πŸ’–
BEAUTIFUL