Do you like this new style I’m doing? I’ll admit I kinda do.... BUT I do think it’s kinda simple.... any it ideas for me? QOTD// Fav sport? AOTD// Basketball/softball.... I can’t decide

640x748 Turtle16

Do you like this new style I’m doing? I’ll admit I kinda do.... BUT I do think it’s kinda simple.... any it ideas for me? QOTD// Fav sport? AOTD// Basketball/softball.... I can’t decide


Heart 95 Response 5
aotd: volleyballlll 🏐🏐🏐🏐🏐
^^^ yasss!!!
this is so pretty!! 😻👏🏼
it’s okay but the shadow at the back seems sorta unnecessary lol
I can’t really see the words 🤷‍♀️
love this!
this is so pretty!!
oh I’m so sorry I actually never noticed until I looked after!!
I’m in love xx
HEY I HAVE A CONTEST AND IT’S ALMOST CLOSING PLEASE ENTER THANK U
AOTD: Basketball
AOTD: badminton lol I suck at sports
and omg this is so pretty!!
💖💖💖💖💖💖
wow this is amazing
@caption YES!! ❤️❤️ Want to collab?
😂😂😂😂
haha aw thanks
I KNOW UM FOLLOWING A HATEPAGE BUT IT’S A REASON CAUSE I WANT TO SUPPORT THE HATER THAN IT WILL LEAVE
AND THE CONTEST IS DUE ON NOVEMBER 29
beautiful
thank u so much
😘❤️❤️❤️
Badminton is everything !!
THUS IS CUTEEEEEEE 😍😍
lol
I RELATE TO THE HIGHLY AGGRESSIVE CUCUMBER
U ARE BLUE!!🧢🥿👔👕🧵👖
np❤️
hiii bestie
I’m great! I have a half day on Friday I’m so thankful
yayyy
how was ur day?
AHH THANK YOU 💕💕💕
Aww love you and thank you for being one of my best friends 💕💕
u must ask the person that first say they want purple
which is Itz_maddie_21
💗
u r in purple!!
pretty
heyo u need to remix ur collage for my mega collab before December 20 or I will replace u ty!!
ok and same
I’ll enter right now if u want
❤️❤️🥰🥰
sure bestie
ok perfect
I’m gonna start it this weekend
YESS I DID MAKE IT!! HOW ARE YOU BAB ???
aww tysm!
omg I LOVE this 💗🌵
I love this post🌵
Love the new text style!!!💕
STUNNING
I love this!