it’s been a while 🌻
check remixes for an explanation.
the text is slightly off center and it’s bothering me hhhnnnn

eggsalad

it’s been a while 🌻 check remixes for an explanation. the text is slightly off center and it’s bothering me hhhnnnn


133 4
This is so pretty
it’s sooo beautiful
this is soo amazing 😍
stunning!!
thanks, and of course, it’s not a problem
how’ve you been?
HERE’S SOME CHICKENS TO WELCOME YOU BACK 🦃🦃🦃🦃🦃
this Is so PRETTY WHAt.
woah this is gorgeous and welcome back!!
AHHHHHH I MISSED YOU SO MICH EKENA LY
aw thx! THIS IS FREAKIN AWESOMEBTW
*inhales* IF I COULD TELL HER TELL HER EVERYTHING I SEE IF I COULD TELL HER TELL HER WHAT SHE MEANS TO ME BUT WE’RE A MILLION WORLDS APART AND I DONT KNOW HOW I WOULD EVEN START
that book was called Leah on the Offbeat iT FRICKIN DESTROYED ME
oh yeah I’ve read what if it’s us it was that book I was high key fangirling over wiTH ITS BOMB MUSICAL REFERENCES
pity the musicians who have to play that piece of music (work of art)
lmäo my friends literally lean away from me when I flash peace signs
I have 3 moods, all describable in emojis: 👌✌️👆(pretend that last one is a middle finger pc wont let me post the comment)
yoyoyo i actual frcken love this sm
lmäo I considered doing that but I don’t want to give my sis a heart attack
oof in my part in the play i told my friends that it required me to be a dùmbäšś and one of my friends said “you’d be good at that”
MY SPANISH TEACHER DOES THAT TOO
when I cracked that joke to my mom she looked really offended and said: I’m a suburban mom
LOL MOST OF MY FRIENDS DO CHINESE AND I ALWAYS FEEL SO SORRY FOR THEM BC THEIR TEACHERS GIVE THEM TEST EVERY WEEK AND THE SPANISH TEACHERS ARE REALLY CHILL AND BARELY GIVE US HOMEWORK
wait did you see DEH yet??
who doesn’t make 69 jokes tbh
THEY’RE SPOONING OML
I WILL DO THAT THE NEXT TIME I HAVE A CONCERT
my sis’ cello broke like 5 times already for no reason
amazing xx
yES THE SONG OF ACHILLES IS GOOD GO READ IT
I’m supposed to be practicing the entertainer and star of the County Down but instead I’m learning Sincerely me
THANK YOUUU! But this edit is even prettier ;)
oh haha you posted too
bro fiat
eek missed ya so much ella! this is super gorgeous btw 💛🌻 i understand why u need to take a break so good luck out there + have fun!!
OK I FINALLY PREFORMED BUT I CAME IN EARLY AND I HATE MYSELF FOR THAT
also
I GOT A CAT
AND I JUST FOUND OUT THAT 2 BOOKS I’VE BEEN WAITING FOR FOR A WHILE ARE COMING OUT ON THE SAME DAY
SCREEEEEE
OK OK SO I’VE BEEN BINGING MY HERO ACADEMIA AND I’M OBSESSED HNNNNNNGGGGG
it’s summer my dude, therefore iT’S TIME TO GET FUNKY
this is really gorgeous, love this ❤️
OMGOMGMGMTMGMGMGM
nostalgia!!!!
read my comments from a year ago. I feel like I grew up lol!
hi, if you wouldn’t mind, would you please ask me a few questions to answer on my podcast? thank you so much!!💕
hey ellaaa!! missing you lots :))
woahhhh stunning
heeyyy it’s been a while
so i watched a production of west side story in the sydney opera house and i’m in love and almost crying cräp
hey this is beautiful xxx💖
this is so stunning!!!! omgggg🤩🤩🤩
do you have insta?
o my gawd hello Ella!🤩
di you know what mcfreakin sucks
when you like something in it’s early stages and when you try to show it to people and they just brush you off
but then a few years pass and you’re not that obsessed with it anymore but then it becomes a huge thing and everyone is now suddenly into it
for example: big fun from heathers
lemme just vent for a bit even if you never get to read this
my friends are in a really big argument and i feel caught in the middle
and im still close with both and like
who am i supposed to side with
eKeNa
every second i spend with my friends i become more of a weeb
luv u
hey hey hey my Xmas concert wasyesterday
it was pretty lit
the holding rooms were is fun too like you get people playing basketball next to uncashed violins laying on the floor
*uncased
ya girl has graduated from musical theatre her to weeb
*nerd lmäo i can’t type
if you ever decide to come back to pc you’re gonna have so many notifications
my cat is a dīçk
our sofas has been destroyed by her claws
also
IT’S ALMOST CHRISTMASSSSSSSSSS
and you know what that means
trying to socialise with your thousands of cousins despite barely having anything in common:))))
update on the Great Earbud Saga: my new pair broke again can we get an f in the chat
ekenaaa do you have amino? it’s so much easier to chat there
ur cool
i got the hardest piece of music ive ever playes
*played
*played
like??? it had chords??? you cant do that on a flute
and those jazzy lines
idk how to describe but it's the thing that looks like this: ~~~
also ya girl got a computer
it's so frustrating when you're reading a book in class and the teacher insists to read it together so you can't read forward but you're also broke so you cant buy it yourself
hhhhhh i’m gonna fail my history exam :)))
it’s really hard being in asia right now
i am 99.67% sure i failed geography
uhhhh
ekena
i think i found your ig
the other side I’m back!!!!!
I’m sorry for being gone for so long!!!
You're so kind and Im so sorry that I missed you and now you're inactive!! I feel like sobbing when I look thoughtr you're and message comments on each other's post!!! I really wish I talk to you again... 😭😭😭
I MISS U SO MUCH ELLA!!!
PLEASE COME BACK!!!!!
I just read you're commented on on of my posts! You deserve 1000000000000000000000000k followers because you are so creative and caring!!!
Cries
😭😭😤
(I keep coming back to this comments like has she responded yet!!!)
hi ella i’m back
oooo
elena
dis is beautiful 🤩
i'm shy
🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
YOUR ACCOUNT IS AMAZING!!
i'm crying.
0% like NOOO
jesusssbsjsksjdskdhdj
BOOP
BOOP
She's active because she changed her account icon!!!
IT'S ME INESCAPABLE PLEASE COME BACKKMM
, I'm so upset
The other side you here?
*cries*
I'm so sad.... .
*crawls into a hole*
ma’am 😳🤚 if there’s any chance u come back during quarantine pls join the gang,, everyone is back 😗✌️
whatttt..THIS IS SO GOOD WTHH
wow this is awesome😤👏🏽
I would love it if you joined my color wars! All of your collages are amazing! Check out more info on my page 🥰🥳🤪
dude your collages are so good! I hope mine are as pretty as yours one day