“tap”

july 27, 2020

this is an entry to @-StardustExtras-‘s summer games !! i think i finally found my style :D 💙looking to collab💙 hmu if you’re interested👁👁

bluedust

“tap” july 27, 2020 this is an entry to @-StardustExtras-‘s summer games !! i think i finally found my style :D 💙looking to collab💙 hmu if you’re interested👁👁


47 10
Omg, this is gorgeous!! This style is amazing ❤
WOAHH THIS IS SO SO BEAUTIFUL💛🥰
I LOVE THIS
FR FR
BLOWN MY MIND
OMG YESSS
THIS IS AMAZING
WOW ♥️ LOVE THIS
I’ve been pretty good! hbu
love this! stunning
love love love this style!!! 😍
soo pretty!!
thanks:)
ooh sounds like a lot of fun! what sort of things do you do at cheer camp?
that’s awesome, I’ve always thought cheer is so interesting!!
this is gorgeous!
♥️💕hey there!Just wanted to let you know that you are beautiful- just in case no one has said it yet! -Mary11am 💕♥️
oooo luv it
i prefer black but I don't mind, as you like
if you want make another style, i mean you can do whatever you want ☺️☺️
hey it would mean alot if you joined my games only a few spots left -Katie 🌊🍋🦩
❤️that’s a great interpretation!
I’m doing ok. my dad tested negative for covid, so that’s a huge relief! but I just found out that one of our favorite coaches is leaving the gym and the whole team is devastated 😭
hbu?
OMGG
WHY ISNT THIS POPPING UP ON MY HOME FEED? BRUH
emilyy this is absolutely stunning 🤩🤩 you’re better at text than me thats for sure
THIS TEXT IS MAGNIFICENT
IM IN LOVE WITH THIS
thanks! ahh could be better, but that’s alright❤️ hru?
thank you!
aw I’m rlly sorry to hear that🥺 yeah, I’m constantly trying to tell myself that everything happens for a reason!
AWWW🥺🥺 THAT MADE ME BLUSH
what’s been going on witchu lately
that’s great that you’re so positive cuz that’s tough😩
wOAH sTUNNING
ur text is amazing
oof that sounds so long and tedious man i hope u finish it in time :/
aHHH that also sounds very long hAHHA BUT IT MUST FEEL GOOD TO LIKE RESTART
smh i don't even wanna tRy cleanin out my room
aww broo:/ sorry that you guys broke up, and it’s good that you’re staying friends rather than just not talking at all 🥺 omg same to lose a best friend is so much worse
thanks!!
i’m so sorry for the late response🤦🏻‍♀️
dang i’m sorry...that’s hard :( i’m glad ur vibing with yourself tho, and at least u two didn’t have a messy break up and ur still friends🥺
yeah that’s definitely possible :) bahahaaa i feel u man
Yiur part is beautiful!!! 💖💖💖💖I will make my part as soon as possible bc I'm not at home (i wilk make that tge next week)
i mean hopefullyyy🤞 he sounds genuinely sweet
yeahh i get you its hard to be with someone if you cant see them and stuff
thank you!!
i’ve been good but my day just got 1000% better after my eyes we’re blessed with this beautiful masterpiece of a collage
*were why autocorrect tryna ruin my grammar like that😤😤
Wow! I love this!
how are you doing today?
yeah im really religious and you’re right, god must have something in store for you two
if he doesn’t want it to work out now, there’s a reason behind that and he works in mysterious ways 🤷‍♀️🤷‍♀️
ive been good! i just got back from running and an ab workout with my friend 🥵i don’t know why she decided to make it in the middle of the day
lmaooo😂
we only ran like two miles because we haven’t been running since school ended, and we need to build our times back up again
no she’s track but im pretty fast too, so she’s trying to convince me to do track this year but 🥴🥴
hope you are able to find all of the positive things in your life
I’m doing pretty good thank you
i just could never be a cheerleader 🤷‍♀️ it doesn’t fit my personality
xc seems brutal though
if only i had motivation 😂
gorgeous ♥️
tysm!♥️😊
mind checking out my contest? thanks! and maybe my collages too! sorry for sp!
ive been good!! staying up too late as usual🤡 hbu?
thank u! i think it’s super important to talk about getting to where ur going and not just that very end of it. i’m doing well today, been practicing my drawing a lot. hbu?
aww thank you!!
oh my that’s a big oof,, i’ve never had to deal with an breakup before but i’ve literally cried over the idea of one before (flashback to me sobbing in my room at 1am while i don’t love you by mcr plays in the background) so i cant imagine having to go through one but i’m really glad y’all are still friends❤️ and about friend insensitivity i get that SO MUCH OMG sometimes people just think too much about their own problems to leave room for someone else’s yk? and its irritating but unfortunately it’s life :’) i hope things get a little easier soon💞
and if u need to talk or rant any more don’t forget i’m always here!!💖
Round 1 results and round 2 are up for the summer games! 💕
aw I’m sorry about the break up. I hope it doesn’t sting too much but if it does I hope u do some things that take the edge off. my usual medicine is fries😂
This is crazy good
honestly same. I live for carbs😂
emilyy HEYY😌
omg that’s like,, real world foreshadowing-
that’s gotta $s uck tho😔but at least you still have him in your life! i guess the bright side is that even if he isn’t your boyfriend anymore, he’s still your close friend. so as much as the breakup hurts, at least you haven’t lost him completely?
LMAØ CENSORING IN PC IS A TRIP HAHAHAHA
bff i was very busy this week... i will try to do our collab jn this week.... REALLY SORRY
WOOO👏👏 PLAN GET EX BACK IS INTO ACTION
so cool 😎🙌🏼
HAHAHAA TYSMMM💖💖
honestly i think if y’all are meant to be together you’ll work things out :) if i were him i’d totally regret it like why would anyone break up with someone as amazing as u-
OMG UR LITERALLY A SOOTHSAYER kinda hoping ur not tho cuz no thank u on clones😳😳
honestly tho with the way 2020 is going i wouldn’t be surprised
aghhh i häte it when you can’t figure out anything in life😔
ooOo did you see him? how did it go
HAHAHAHHA FR