Got Disney + and I think that kinda ruined my whole ‘I’m gonna do homework after school’ thingo lolol I cant wait for Christmas and giving presents to my friends😁also THANK YOU FOR 2K AND ALL YOUR LOVELY COMMENTS IT MADE ME SMILE SM🥰 
QOTD: what’s the wei

_serein_

Got Disney + and I think that kinda ruined my whole ‘I’m gonna do homework after school’ thingo lolol I cant wait for Christmas and giving presents to my friends😁also THANK YOU FOR 2K AND ALL YOUR LOVELY COMMENTS IT MADE ME SMILE SM🥰 QOTD: what’s the wei


340 8
Got Disney + and I think that kinda ruined my whole ‘I’m gonna do homework after school’ thingo lolol I cant wait for Christmas and giving presents to my friends😁also THANK YOU FOR 2K AND ALL YOUR LOVELY COMMENTS IT MADE ME SMILE SM🥰 QOTD: what’s the weirdest thing that happened to you relating to a crush? AOTD: having someone like me for my hair..lol I was flattered honestly. And one of my best friends liked me and revealed she was bisexual, I was cool with it anyway and she said she likes someone else now.👌
2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k2k
OH MY LORD THIS IS GORGEOUS WWOOOWOWOWWOWOWOWOW I LOVE THIS SO MUCH
that’s weird and cool, I want to move to Australia 😂
woowoowooowoooowwoo
omggyy ayywyyayayyyyyy 2kkkkkkkkkk congratulations!!!!!!! 🎉 I’m sooo happy for you!!!
this is gorgeous 🔥
This is so fricking amazing! wow!
I know I got Disney + too and ooffiieeyy. homework is in the past😂
OH MY FLIPPING SHHHIIITS THIS IS GOD DAM GORGEOUS YOU QUEEN WTH
WOOOOO 2K!! congrats Becca you so so so deserve it!! aotd- definitely someone going up to me and my boyfriend when we were asleep on the bus and TOOK PICTURES. IT WAS OUR FREAKING XC COACH
YAAAYY HUGE CONGRATS! YOU DESERVE EVERYTHING!
and this made my jaw drop like wow
SOOOO PRETTY ALSO CONGRATS ON 2K you deserVE IT!!!
this is sO good 👏
OH MY GOD
I LITERALLY CAN'T FIND A WORD TO DESCRIBE THIS😱😱😱
And also CONGRAAAAAAATSSSSSSS
girl this is way beyond my ability to describe it. it's so good it's not even funny. Congrats on 2k my friend you deserve it!!
CONGRATS ON 2K THATS LITERALLY SO AWESOME!! ALSO IM SO EXCJTED FOR THE HOLIDAYS ITS NOT EVEN HEALTHY AT THIS POINT
absolutely stunning
duuuuuuude this is crazy! 😍
ayeee congrats on 2k!! ♥️
BECCAAAA
THIS IS FREAKING GORGEOUS
MY EYES HAVE BEEN BLESSED
aotd: i’ve never had a bf (two guys have used me to make my best friends jealous tho😂) anywho i used to have a crush on this guy and one day him and a bunch of friends and i (that’s terrible grammar sorry😂) went to the park to play soccer and all of them went to make a tik too but i didn’t want to so me and him took turns being goalie and shoöting. then my friend yells COME MAKE A TIK TOK WITH US and i was like nah i’m good😂 and she was like OHHH U LIKE HIM and he just looked at me and smiled and was like just don’t listen to her and yeah it was super awkward
he’s dating my best friend now tho
tik tok* 😂
I LOVE THIS SO MUCH LIKE wUT- “i want to rage quit your love games” uhm yes😂 // pffft both of ur aotds happened to me // CONGRATS ON 2K YOU EARNED IT🙌
DUDE I LOVE THIS SONG AND THIS COLLAGE 💗💗
B E A U T I F U L!!!💖
Hehe. No worries ma gurl
gorgeous!
OMGGGG I LOVEEE THISSS SO SO SO MUCH
OMGGG BECCAAAA THIS IS GORGEOUS!!✨
every time I look at this is gets prettier what-
aotd: there was this dude who sat next to me and I think he said he liked me ¿ and he would flex about how he had “32 girlfriends” and I was just so put off like wth bruh?? you’re 9 for god’s sake.
this is so beautiful!!! I love it!!
DOGOOO THIS IS SO GOOD! WOWOOWOW! 😱😱😱❤️❤️❤️
WAIT WHAT
WHA-
I AM ACTUALLY SHOOK WAIT IMA CRY NO IM FINE I CAN HOLD IT IN- 😖
iTs sO BeAuTiFuL 🥺😖😢😭😫😱🤯
yes its 2mins later and im still staring at this 🥺
oh that happened when I was 9 😂😂😂
haikyuu is literally one of the best animes I’ve watched to date, and I’ve watched a lot. it’s v funny and cute!!
tyy
tootoootoootootoootoootooogooogoogooog
hehe 😂😂
your welcome☺️☺️
this loooks rly pretty sirin!!👌💞💞💞
Oh ya know homework doesn’t matter anymore ✌🏻
Bark bark 🐶
npppp! 💞💞
tysmmmm 🥰🥰
BAHAHA and your welcomeee 😁
I love your account so much!!
ooh love this😍
aotd no one has told me they like me but there’s this one kid who i think might but idk and i don’t like him back😌
I understand that pc blocks certain comments that could be offensive. My issue is that by blocking LGBTQ+ content, it makes members of the LGBTQ+ community feel excluded in a way, if that makes sense
I wish there was a Nutella emojiiiii😂😂
Nomnomtellaaaa😂🐰
wait what did i miss something i think u might’ve commented on my account by accident
STUNNING 🥰🥰
congrats on 2K!!!
oops yeah i’d probably forget that too because i forget a lot😌
also yes i never tell anyone who i like besides my dogs
YAAS AND WHEN THERE IS CREDS TO US 😂🐰
AW THANK YOU!!! and yesss I knowwww:)) are you doing anything special for christmas
thank youuu
Yaaaaaas gurllll
Hi my name is Syd I'm new to PC I would love if you checked out my account:)
hahahaha it’s okay I can relate :) I was so so tired in class 😅😌
OMG CONGRATS ON THE FEATURE, GIRL! IM SO FREAKING PROUD OF YOU!!!!! WELL DONE
congratulations on the feature
AHHHHH CONGRATS ON THE FEATURE GIRL YOUR SOOOO FREAKIN TALENTEDDDDDD 🤩🤩🤩🤩😱😱😁😱💙❤️
Tysm! congrats as well!
I love your account so much all your posts are SSSSOOOO amazing I was wondering if you could follow me tysm I love you 😊😊😊😊
No worries. U deserve this, Becca!! ❤️
ah we’re out of stock check again soon 🍪✌️
WHAT AN ABSOLUTE MADLAD
omg same❤️😂
Hello Becca it's super nice to meet you. I wanted to thank you for checking my account out it means a lot. Your account is.....wow.....wow...Honestly I have no idea how you do it. You have a style that is pretty hard for someone to do it's so unique that it's hard to imagine that all thine things you add on your edits could make such a beautiful collage. The big text with just the a ton of creative things around is just stunning. Your account is truly amazing:)
thank you! ❤️
YESS DISNEY + I WANT TO INVEST IN THAT
AWWWWEWW YOURE SO VERY WELCOME!!!! I KNOW EXACTLY WHY THEY CHOSE YOUR POST: BECAUSE IT DOESNT LACK SENSE OF STYLE AND BEAUTY AND WAS MADE BY THE MOST AMAZING COLLAGER ON PC!!!!!!
🖤
:( Sorry
yeah most of the kids at my school are hecka squeakers anyways and super high pitched voices are like ugHHHHHHHHHHHH
Hello people! Just a message to remind you that you are amazing just the way you are and never change for anyone! Have an AMAZING day! ♥️😝✌️😍
aw thanks that so sweeeeetttttttt 💖💖💖💖💖💖💖💖
AWWW THANKS SO MUCH THAT IS SO BEEPING NICE OF YOU!!! IF ONLY MORE PEOPLE DIDNT JUST THINK OF YOU AS THE MOST AMAZING COLLAGER IN THE WORLD!!!!!! ILYSM GIRLY!!!!
I mean, I’m being lazy and making other people find inspiration for me, so it’s all good😂
thanks! yeah yeah that makes perfect sense, I kinda like that one better
^^ I like the one on the left better
so kewl
aww tysm Becca your absolutely amazing. I would love to be friends with you and tysm I will defiantly come to you for some help which i'll probably need a lot of so be prepared😂
haha I’m waiting to get it until after finals because I know I’d just watch it instead of studying 😂😭
thank you!! 💕
YAAAS thaaaaaaknsssssss✌🏻❤️
looks good
this is freaking stunning!!!♥️💕
yep😌
okay :)
ah you athletic person :”)) and thank youUufhdhJajdjd
aww tysm Becca your amazing i'll defiantly will be asking for feedback later on:) I would love to become friends and get to know you:) What are some of your favorite things to do?
thanks. :)
thank youuuu you’re too nice aushdhdhs
thank u💕
y tho?
Ello.
I knew i like you😅I'm a bookworm myself and proud to be one. I'm also a member of the food loving community so welcome bored😁 honestly I don't think there is a time throughout the day that I'm not eating...it also helps have a very highe metabolism. A little more about me I'm a musician I play the guitar and drums I'm also a song writer. I'm also an athlete so I love play movies. Binge watching Netflix is also a favorite of mine when I have time that is.
*Liked
*Abored i also can't seem to spell i guess
re/ you’re lucky you don’t have crackhęäd teachers in your area 🤠
oh man I was just looking through my text that I sent you I had no idea there were so many typos my b:) That's so cool you play the Cello That's one thing I can not do, but they sound so relaxing:)
Thanks!! :)
Just wondering how u r.
Lol .I’m random.
hiii if you don’t liek self promo you can delete but if not maybe you could check out my new collage :))
re/ fun to watch them now but not when I was 8 💀
Hey kiddos, My friend Mangoleaf is doing shoutouts for all of her followers and drawing their profile pictures if you'd like to join this action, Go follow her
yes you are😎
ty!
Im good.
What grade r u in?
I use procreate but I know a lot of amazing artists who use medibang and there’s an app called vectornator which is free on iOS & MAC
Um your probably not even going to read this comment because people probably ask you this all the time but I decided why not just ask so I am having an icon contest and I just expanded the due date to December 18 so it would mean a lot if you could enter because I luv all your collages
ahahhaa
Oh I’m in Year 9 rn. For some reason I thought u were older than me.
Yes. U r very mature. I am 13.
Imma b 14 in January
Tank u
Am I? I’m supposed to be in year 7?
oh-
Oh. Hehe. Tank u so much.
Yeah..I think our schooling might be different..When in Year 11, you are supposed to be 15.
Wel..that’s how it is in England.
Haha. I’m in Englanddd
You have to do music exams for it ugh that would be awful. Are they hard
like and subscribe to me please (˘з˘) ε˘`)
🌸💖💕♥️✨Heyyyyyy! YoU! yes you! I wanted to thank you for helping me reach 2K! so please head over to my page, and enter my contest! You can get the opportunity to win GREAT prizes!( yes this was a copy and paste message, I’m sorry!)♥️ ~Mary11am ♥️💖💕🌸
love this!!✨💖
woah this is insanely gorgeous!! I can definitely see this as a magazine cover for Vogue (or another magazine, idk much cause I barely read lol). also I’ve spent more time on Disney + than I have doing something productive for this whole term.
tysm
also love this ❤️❤️❤️😍😍😍😍
stunning 💅💅💅
please join my Christmas contest 🥰
re/ ahaha I would consider taking biology but my science scores this year have not been great 😬
re// also same, my memory sometimes be playing up. like I walk into a room and forget why I walked in there in the first place.
re/// yea the bracelets are quite expensive, especially when you exchange it to my currency. ig a cheaper option is pura vida. I recently got some of their bracelets and they’re my new obsession 🤩. they also have charity ones like some for climate change and illnesses. it’s a good brand and I recommend it :)
^ pura vida can definitely get expensive tho but at least they have cheap options. plus there’s just a wide variety of styles 🤠
re//// yea I can relate to that as well! I don’t remember what I learn in science at all. it’s like once I finish the end of topic test on it, the information disappears 🤡 anyways, that’s cool you wanna be a vet! I’m positive you’re gonna get it in the future if you keep working hard
i love this!!😍😍😍
so glad to see well deserved talent and creativity on the featured pg
umm. l am new here and l think your collage is amazing like l can't do it like you!
this collage is AMAZING! check out my account for some sweet collages! 🌺🌼🌸
🖤♥️🖤
BEAUTIFUL
this is absolutely stunning becca!! a legitimate work of art!🌿✨
YEEESSSSS 200 LIKES WAY TO GOOO 😱🤩
I’m really sorry to do this, but CHRISTMAS CONTEST on my page!! 🎄✨
soo amazing g ❤️
this looks amazing
gorgeous beautiful
OMG I LOVE THIS SONG
I’m in love with this omg
✰ Please join my icon contest in my account! I really need a new icon... The winner gets nice prizes!♡♡♡
Lo e it sister