I’m sorry for not posting πŸ˜” I have a lot of tests in my literature class this week, plus I’m addicted to roblox. Check out the remixes to see a digital drawing I did βœŒοΈπŸ’—βœ¨

sunnyside-

I’m sorry for not posting πŸ˜” I have a lot of tests in my literature class this week, plus I’m addicted to roblox. Check out the remixes to see a digital drawing I did βœŒοΈπŸ’—βœ¨


80 2
THIS IS AMAZINGGG
wooooah 🀩🀩
BEAUTIFUL!!
S T U N N I N G ✨
GORGEOUS
STUNNING! OH MY GOSH 🀩
this is so beautiful
🀩wow
beautiful!!!πŸ’œπŸ’œ
it wasn’t about me, but someone I know. yeah, I really hope she doesn’t just get away with what she said.
thank you!β£οΈβ£οΈπŸ’“πŸ’“πŸ’“
girllll what’s your username for roblox mines Ellie2849 if u wanna friend me πŸ˜‚
and STUNNING
OOOOOOHHH GORGEOUS
thank you so much!! πŸ’œπŸ’œ
absolutely Gorgeous
love the colour palette and choice of fonts for the text! p.s I love Lana a lot πŸ₯°
this is so so beautiful
tysmπŸ’ž
THIS IS SO PRETTY!🀩😍
THANK YOUUUU
tysm ❀️
gorgeous πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
SAME GIRL (i sent u a friend request)
MY NAME IS SO STUPID SO YOUR NOT ALONE 🀣
and lolz the wedding too (read the caption)
btw, gl on ur tests and this is amazing!
Lobe this! Thx
thanks❀️
stunning, tysm and good luck with everything!
hey amazing collager!! come enter my contest!! it’s animal and Halloween themed πŸ‘»πŸŽƒ!! β™₯️kanani_girl33
thank youu! this is INCREDIBLE!!
thank youuuu
GORGEOUS
haha why am I so obsessed with this quote??? πŸ₯°
BEAUTIFUL
tyyyyπŸ’ž
aww thank you! πŸ₯°πŸ’—
gorgeous