Wow its been 6months since my last collage and 2020 is already halfway done (thankfully). Its finally my last day of school :D. Hoping all of you are safe and well💓

sparklegem

Wow its been 6months since my last collage and 2020 is already halfway done (thankfully). Its finally my last day of school :D. Hoping all of you are safe and well💓


78 0
wOW THIS IS GORGEOUS
the colors are so bright and pretty ahhh!
ah I missed your collages but moRE so I missed YOU 🤧🤩🤩
I loVE THIS 🤩🤩 love this album as well 😤🙌🏽
this is stunning!!
OH MY GOODNESS I LOVE THIS SO SO SO MUCH!!💓🥺💖💘💗
um excuse me... you dropped this 👑. OMG THIS IS IS ABSOLUTELY SPECTACULAR!!
the whole aesthetic and vibrant colors ... and Baekhyun... *swoons*
hi i’ve missed you so much, how has school been? and most importantly, how have u been? 💗
also this is gosh darn pretty i love the colors and this edit and album is a total vibe 🤩
YO THIS IS FREAKING AMAZING
AH OMG HIIII
Stellar edit😌🥰😤
Beautiful ✨✨✨
BRO HI HOW AREEEEEEE YOU
AND OMG THIS IS EVERYTHINGGGGGG
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩💖💖💖💖💖💖💖
no problem! <3
omg this is amazing!! 🤩💓
i remember you too! i’m glad to be back too, how have you been?
omg THESE COLORS
I LOVE THIS💘💘SO FABULOUS
OMG YOUR COLLAGES ARE SO AMAZINGLY GORGEOUS I-
🤩🤩💖💓💘💕💞
i just went through your whole account i’m in awe
💖💕💓💘💞💖💓💘💞💕💖💓
thank you....that means the world❤️
i’m faith btw🤡 i don’t think we’ve met
holy mother- your account-
GOALS ABSOLUTE GOALS duuuudeee ur collages are so cool i’m JEALOUS😂
but seriously ur acc is frickin stunning
I MISSED YOU M O R E😭
of course 😭😭 you’re literally amazing
i have no idea how i haven’t seen your account before, i think i’m in love 😅😍
I’m doing well!! Just really bored nowadays haha. how are you?!
aww thank you so much 🥺 and so nice to hear that
haha yeah my teachers were also super chill during the closure and i’m glad cause i was just big chilling during these times about school lowkey 😌 and i’m glad you’re coming back and getting back into pc 💗
oh my goodness thank you so much😭❤️
yeah i haven’t had any inspiration to make a collage and i definitely agree...the community has changed so much and many people that used to be on here have left
really? what did the icon look like, i don’t remember haha
i’m doing well. my last week of school is next week so definitely excited for that!
hahaahha I am back now have some time to make collages Iwill be active also in july bc I will be on holidays :)
And thank you so much for the compliment!!!! <3
nice to see that you are still on here!!
of course! your account is so amazing, i’m still not over it 😅
omg nooo they’re amazing, and your most recent ones are even more so. they just show the tremendous progress you made!
aww, nice to meet you too!
ight sup whatever😂
life’s been crazy heh but at the moment fine ig🍃 how’s your day going?
i can’t wait for 2020 to be over alreadyy
THIS IS A MASTERPIECE THO🤩🤩
im obsessed with all the colours
ofc! haha, yes i am 😊. I stan exo, svt, bts, got7, twice, red velvet a little bit, and i’m learning everglow 😅 how about you?
oH and shinee. can’t forget shinee
i just realized i never introduced myself - you can call me angel. it’s really nice to meet you 😅😊
actually for me i’m insanely bored but i’m just glad i don’t have any assignments😅😃
oh gosh wrong emoji *😂
ayy i’ve been doing the same honestly and AMEN my retinas are prolly burned from all the youtube i’ve been watching lately
bahaha😂 i feel u man don’t even worry
what kind of thing have u been painting?🙌🏽
nope i already finished all my assignments and tests so no exams this semester
haha i would beg...wow 2 days a go, that’s great!!
bet*
thank you!!
i’ve definitely been binge watching a lot more kdramas now and i can definitely recommend some to you if you’d like. i also have just been listening to more r&b and nct lately :) so i got you if you’re interested
also i have some netflix recs if you netflix:)
*you have
ahhh yes that’s very relatable. The motivation to do anything else kinda just left ya know? on top of that my parents want me to study for the PSAT and I have to study for my permit test but 😭
literally love this so much 💞
I MISSED YOU 2
thank you :)) ily💞💞
oh my god amazing
are you busy this summer?
ah thank youu! it’s nice to meet you, sparkle! 😊
felt that 💀 i procrastinate a lot too. that’s cool! i’ve been thinking about trying to get into ateez
yeah of course!
omg yess, my friend is a huge everglow stan so she’s been helping me along 😊 i love Hush
do you have any hobbies? ∩^ω^∩
THANKS FOR THE LOVELY COMMENTS😭💜😭💜😭
I’ve been good omg what about you? how are yoooouuuu??
haha thank you! i’ll keep that in mind!
oh my goodness that’s so cool!!
i read and write a bit, drawing is.. not really my forte 😅 but i play music too! i play the flute, saxophone, and i’m learning the guitar! i sing too. and of course, kpop and youtube ✊🏼
and baking and cooking is really fun!
ahh i see. i play soccer, i’m supposed to start training by myself today 😅
if you made the team i’m sure you were good!
capture the flag seems so fun, i want to try it one day
oh my god i wish i could dance- my friend wants me to learn a dance with her and i look like a fish out of water- 🤡
i love reading and writing, i draw a little bit but it’s not my strong suit haha 😅. i used to be in band but i recently quit because i want to commit more to soccer and choir, but i used to play the flute and the sax, and i’m learning how to play guitar! i think singing and soccer are my top two hobbies though. i’ve been trying to teach myself to dance and.. it’s not going BAD but it’s not incredible either. uhmm i bake too! and youtube and netflix 👌🏼
but this quarantine really has me messed up 🥴
yeah, it’s really fun! you should learn! it’s a little hard at first, but once you learn the chords and develop the calluses it gets a little easier
oh rip 💀 but i still think you were good, and there’s no proof to deny it 😌
omg only 8??
it’s okay 😂 i make so many typos too don’t worry haha
thank you!
i know 💀 this s u c k s
i’ve broken a windshield- 😳
yeah, so many things i was looking forward to were cancelled and it sucks but i mean.. hopefully it gets better soon
same
😂😂
i was practicing with my team and for some reason, they placed the goal in front of the parking lot. so i went to shoot, and i aCcidenTaLLy kicked it just a LITTLE too hard and it flew over the goal into the parking lot and hit the windshield of a car-
we went to see if it broke and there was a crack 😅 we weren’t sure if it was me or if it was already there so we just kind of ended practice early-
i know i was so scared PFT
oH my gOd nO
did you kick with your toes-? 😳
oh my goodness, yeah my coach makes us take of our earrings before practice. if we went to practice wearing earrings we’d have to run like 2 laps around the whole park 💀
that sucks oh my god i shuddered-
o u c h
i don’t think i’ve ever gotten like SERIOUSLY hurt, which is shocking because of how reckless i am- 😅
😂😂
i think the worst thing was when i passed out on the field bc a girl shoved me and i hit my head 💀
everyone gets hurt 😤 i bet you were great
a live lobster???
hOw dO yOu eVeN-
i-
yoU LEFT IT-
oh my god-
i don’t even know what to say 😂😂
💀💀
that’s amazing 😂
yeah 💀 but i didn’t let my coach take me out of the game which was.. kinda stüpid haha i just wasn’t allowed to practice for like a week
you’d be surprised how often that happened on my team
OMG 💀
it’s okay 😂 sometimes that happens lmäo
OMG I JUST REMEMBERED WHEN A TEAMMATE HIT A CLUB SCOUT IN THE NOSE-
you know how some clubs go to tournaments and games to scout players? he was watching and my teammate hit him in the nose with the ball- 💀
needless to say. we were not asked to tryout 😅
we felt so bad afterwards-
oh haha~ thank youuuuuuu! good luck on the SAT and ACT🥺 and I hope you get your license and stuff soon and drive safe heheh
ahh, thank you~🥴💞
woah that sounds fancy🤭 and here i am just painting funky drips on my art organizer bins ;—;
yo u going full bob ross👏🏽👏🏽r e s p e c t
DUDE SAME i’m more of a drawing artist ig, willing to expand my art territory tho, and i like drawing people but the proportions just...AGHH
no no ur fine😂
my extras is @thespoicyextras and i have some art on my posts there?? a little? and u can tell i have a hard time getting the sizes and placement of the features right🥴
^^i thought putting question marks there would sound fine but reading back it doesn’t make sense😐
yeah same
duudee me too i share a laptop and we have a pen for it and i did take a stab at digital art when we first got it but it didn’t work out too well for me😬 it kind of confused me and i didn’t know what features to use, and then the app ended up crashing on me permanently so i haven’t drawn on it since cuz i need a new drawing app
too true mate🤦🏽‍♀️
ahahaaaa it’s hard to make sense in pcs comments cuz it’s not exactly convenient to read back what u wrote
bahahaaa thank u😂 it’s nice that people like my sense of humor on this app cuz irl my “friends” have a more sparkly sense of humor? if that makes sense? it prolly doesn’t but whatever u get the point
wait sketchbook is the app i had before it crashed on me and wouldn’t let me use it anymore
bruh PREACH the comments are kinda inconvenient and also yes the pop page is full of people with insane following counts but have left years ago
speaking of inactive people it kinda bummed me out coming back after my year long break lots of my friends had left😔
i feel u mate and tbh social interaction has been practically non existent for me at the moment
yeah it’s kind of a s🙌🏽cky app
ooh lemme feel included so
yk what i’m just gonna so
so
😂
ah i remember those days😌 pc was amazing, i mean still is, but like the vibe from it..different and idk it was so so nice. how many years have u been on pc?
also do u remember when the featured page was literally only ocean themed collages💀 i found it kind of annoying ngl
i got pc five years ago, didn’t realize i was posting stupid collages of myself but when i finally realized it i had 100 followers🥴🤦🏽‍♀️ so then i started posting actual collages maybe that same year? idk
WOW LOVE THIS ITS SO COLORFUL!!
yeah pretty much
ahhh the tasteeee i stan
there’s this website called viki which i use to watch the majority of my dramas. it also has japanese, chinese, taiwanese dramas i believe. but the a downfall of it is that there are lots of ads when watching :// just other than that, i don’t have a huge problem w it so o still use the website
dramas i’ve watched on it were: lawless lawyer, goblin, descendants of the sun, and w: two worlds. dramas that are netflix that are also on viki is the heirs and strong woman do bong soon which i high recommend :))
us nctzens have been bLESSED w multiple comebacks and i’m loving it non korean artists ibr been listening to more is jhené aiko and summer walker,, they very chill songs that are a vibe and their most recent albums are very good:) i’ve also been listening to dprlive more hehe, i’ve been listening to him for a while, but i’m getting back into him. so he’s someone i suggest if u don’t listen to him already
yep, mostly just using google classroom and google meet for some of my classes
yeah i feel like staying home and everything will make summer seem the same...i still have to work on this essay during the summer so i guess it won’t feel like summer :/
awww ofccc. and i love text me, and you right. his voice is bc nice
vv nice**
omg ahhh I’ve missed your collages this is amazing
hii! i love your new icon 😊 how have you been?
Whoa this is amazing
omg THIS IS SO NICEEE 😍💓
fabulous
omg this is awesome