⚡️~Tap~⚡️
Sorry I haven’t been active for almost the whole year school and life In general has just been crazy! Since I already ended school I really want to catch up with you guys and there are more posts on their way. I hope you like this one though rat

1024x964 --Midnight--

⚡️~Tap~⚡️ Sorry I haven’t been active for almost the whole year school and life In general has just been crazy! Since I already ended school I really want to catch up with you guys and there are more posts on their way. I hope you like this one though rat


Heart 160 Response 3
*okay my caption cut off but what I was about to say is to rate it 1-10 and rant or talk to me down below cause I want to catch up and I’m bored and you are all really interesting 😂
OMG HEY!💗 I’m so glad you’re back!
Stressful tbh, but better since school is over😂 Hbu?
I promise, it’s not you. I remember they did an update back in Nov where no one could get on for like four weeks. So after that PC pretty much died, and then like in March/April, it started to come back, but several large PicCollagers left or became inactive, so now it’s dead again. I feel like slowly it’s starting to become more alive though. Also, I’ve only been on PC for a little more than a year, but the styles have definitely became more complex!
hhh
IVOAOVG
UR BACK
WEEHHH
OFOSBOB
NMMM WBU
YEO WHASSUP
beautiful collage! what’s up?
Ik! Like with features. Literally everything gets featured now and it doesn’t have that special feel anymore. Tbh, nothing really has that special feel on PC anymore😭
hey!!! how are you?!
YOOO
hi!😊 (sorry this is copied and pasted! please read!🤗) wondering what to do while you’re not busy?! why not enter my counter for fun!!😄🌿 there are prizes for the winners, that could be you!!🥇🥈🥉it has no due date but you better hurry!! 🏃‍♀️💨 thanks for reading and be sure to enter!!😘❤️❤️
your collages are amazing!😍♥️
STUNNING SAUCE
you’re welcome!
I love your account!😍
your w elcome
do you know someone who totally deserves a feature, but has surprisingly never had one? well, this account is going to give mini features to all those amazing underrated collagers...come check it out, and tell me who you think I should give a mini feature to!
this is amazing!! 💕
I LOVE THIS!!!
this is awesome! remember me?
You're so Inspiring & Pretty! I <3 You and You're Value Talent!
OMG YAAAASSSS I’ve missed you SSOOOOO MUCH
awh!
it is! awwwww, thank you!
Hi (sorry for the copy and paste message you probably hate them) we was wondering if you would like to join the kawaii club all you have to is fill in the sign up sheet and then you will get the password and we will be doing a bunch of fun stuff like spreading the love, holding contests, making icons and quotes and funny jokes and pic collage stuff in general have a great day 💗🍉💗🍉💗🍉
hi 😂 good to have u back
owowowooww hiiii (i can somehow remember your acc name a bit actually!) glad to be back!! hiiiiii hah 🌻💛
TYSM OMG I LOVE THIS TOO
yeah I remember you! how could I not? 😂❤️
i’m good :) how r u?
life‘s been rude and difficult to manage at some point but it‘s changed a lot and I feel way better considering my real life contacts and stuff
how bout yah?
still alive 😅
COME ENTER MY G A M E S!!! ❤️ I think you’d be perfect for it! -Mayra (AKA: shootingstars-)
oh I didn’t know it was for school haha 😂 yeah maybe don’t do that one lol
gorgeous!
Sooo talented!!!😂💖☺️👌This is awesome😊😊😊