Hehe what’s ur guys’ fav song from Regular Irregular? I rlly like Regular and Run Back 2 U but OMG THE INTERLUDE: REGULAR TO IRREGULAR GAVE ME GOOSEBUMPS. WHEN THEY HIT ME WITH THE CHINESE I STARTED FLIPPING OUT AND HYPERVENTILATING

640x748 sparklegem

Hehe what’s ur guys’ fav song from Regular Irregular? I rlly like Regular and Run Back 2 U but OMG THE INTERLUDE: REGULAR TO IRREGULAR GAVE ME GOOSEBUMPS. WHEN THEY HIT ME WITH THE CHINESE I STARTED FLIPPING OUT AND HYPERVENTILATING


Heart 132 Response 3
haha np 😊
I don't have a favorite and this is amazing
SDJKJKKK I LOVED THE REGULAR ENG VER
this is TALENT WTHHHH THIS IS ACTUL PURE 100% ANGELIC TALENT
I like Come Back:)
i love the whole album ahahaha. but regular is such a bop ugh!!! and @caption dude right, you just took the words right out of my mouth 😂💞
I honestly can’t choose a favorite 😂
thank you 😪
I can’t choose a fav I’ve listened to the album in repeattttt
hahahaha yessss jungkook pushing hobo out of the frame is savage😂😂😂
alsO DO U LISTEN TO STRAY KIDS???
YES THIS IS A FREAKING BOP and can we pls appreciate ur icon...?
啊! 我知道你会做得很好!我喜欢英文但是我的画画水平很差。
yes i do like them!! i am you is great but u should also check out awkward silence it’s pretty good :)
and ya it’s hard stanning a new group cuz i end up watching bts crack videos in the end and cant focus on the new group ahahaha
so I’ve add some text on de collab, let me know if u want anything to be changed
you’re so talented i’m shaking-
yassss
where is your new icon from????????!
round 1 is up for my KPOP games:)
omgggggg that's why i couldn't figure out what it was. i do a terrible job of keeping up with their Japanese stuff :( :(
LOLOL @ your gif situation😜😜 that's exactly why I've never bothered to learn how to make them!
i suppose if you have a tumblr to post them all on there? everyone loves themselves some BTS gifs.
😍
😍😭❤️