Inspired by @obsessivetbh🎄✨

640x748 setting_fires

Inspired by @obsessivetbh🎄✨


Heart 68 Response 1
oml gorgeous~~
re: IKR HIS NAME IS “oh sehun” and fine he ain’t wearing a shirt but like for the four year olds on this app... if they have ever been to a pool or beach or out in summer I BET THEYVE SEEN SOMEONE WITHOUT A SHIRT ON BEFORE
^sjkdks sorry i was annoyed at pc ;—;
also what would make even less sense is if this doesn’t get featured😤😤😤
by this (clarifying) i meant ur edit not mine sjdjdk
entry audreyhepburn24’s giveaway !!
You should go enter audreyhepburn24’s giveaways! I. sure she’d appreciate just as much as I would!
omgggg!!! 😻😻😻😻
oMG WAT NOOO dude have u SEEN ur gallery it’s just flipping fabulous👌💞✨ me.... sjdjdk hahahahaha nOPE
WOW AMAZING
thanks!! I do too💙💙
you’re welcome! :)
yes I know but I got confused
I don’t have picsart. I’ve never been good at using it and I find Superimpose better and easier to use. thanks for the suggestion though!
ok thanks
Lol 😂 Np 🥳
oh cool. I find it so much easier to use than PicsArt. probably because I’ve been using it for so long, but yeah
Yes I forgot bout that 😂
I bought the original Superimpose app with a voucher I got for Christmas not long after I started editing a few years back, then when they released SuperimposeX I heard on Instagram that they were doing it for free for one weekend, so i managed to nab SuperimposeX for free
definitely. it was the weekend they released it and not many people knew about it, I’m so glad I had informed editor friends on instagram lol. I got it 2-3 hours before it went paid again
I’m sure you aren’t, I always think that whenever I do anything ever, even with collages to be honest. you’d probably surprise yourself. I often find when people say that, they haven’t found the right style or genre that they are comfortable with yet. whatever you think though, you know best!
pretty
haha thanks!!😂💓
oh my gosh thank you so much that means a lot❤️ i love ur account too❤️ it's so creative, fresh, and beautifull😍😘❤️
aww thanks so much! 💞 it means a lot! I love all of yours too 😙
thanks and cute collage!
np and tysm
aw tysm, ur so sweet!
Thank you!💕
Go on my 1.5k mega collab sheet remixes to check out which colour you got assigned! Start working ASAP, cuz if you don’t finish by December 20th, then I will be replacing you! 💜 Thanks
Plz remember that you are making a normal collage with a quote and everything, except it will have a colour theme!
Plz remember that for the mega collab there is a quote and it is in a square size, or else you will have to redo the whole thing or be replaced!
💘💘
I LOVE THIS
ok, so how collab will work is, everyone would would get there own corner (example in remixes). We would still to the whole Christmas theme, and I would give you a YouTuber. you would do a mini area of a complex edit in one corner. my side would have been done first, so you would just build of on that from that area
ahhh I love this