Whoa guys, this is the first non-DEH collage I’ve done in a while πŸ˜‚ TAP
Argh, school starts in 5 days and I’m both excited and sad...how did summer pass so fast?! 
QOTD: what color shirt are you currently wearing (oof stalker πŸ˜‚)
AOTD: blue πŸ’™

eggsalad

Whoa guys, this is the first non-DEH collage I’ve done in a while πŸ˜‚ TAP Argh, school starts in 5 days and I’m both excited and sad...how did summer pass so fast?! QOTD: what color shirt are you currently wearing (oof stalker πŸ˜‚) AOTD: blue πŸ’™


176 1
this is beautiful!! aotd: Black
I love this! aotd: pink:)
AOTD: aqua
XD blue too
hehehehehhe
ayyy elena
dis is so pwettyyyy
so r u making a new thing for the kWaii games
u should prob remind some of teammates abt namechoosing and staid
u guys have till next Tuesday
ayyy styles
lol u guys come to a final and then remix
sigh.. I will prob extend cuz no ones on
I mean well it’s only been 2 days but
maroon
this is gorgeous btw
AHH AMAZING!!!! πŸ‘πŸΌβ™₯οΈπŸŽ‰ Aotd: Sky blueπŸ‘ŒπŸΌ
aotd: green
Thank you for the spam of likes!!
AOTD: tie dye
wowza this is AMAZINGGG
πŸ’™πŸ§‘πŸ’œπŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘
AHHHHHHHHH STUNNING BANNNANA LAMAMAAAAAAAAA I LAAVA IT SO MUCHHHHOOOON😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍
AOTD: kinda army green colour.
πŸ˜‚
tysm for the spam!
hey hey
lol it’s fine πŸ˜‚πŸ‘
IF I WERE MIXED UP WITH U, ID BE THE TALK OF THE TOWN. DISGRACED AND DISOWNED, ANOTHER ONE OF THE CLOWNS!
I LOOK INTO YOURE EYES AND THE SKIES THE LIMIT IM HELPLESSSSSSSS
yea lemme known when ur on
get ready cuz I’m gonna delete it as soon as u comment on it
oh meh gawd da lies
thx thooooo
actually can we talk about it another night I have hm
:(((((
I’m a stealthy liarπŸ˜‰
oh and don’t feel pressured
I just did it cuz of all of the help u have given me πŸ’—
wth dats not fairrrrrr and yas it does
heh heh πŸ€§πŸ˜‚
okie bro πŸ˜‚
another time, byeeeeeee
sry
rly ahaha tysm
I just posted the form
i miss you too...i'm sorry i haven't been on talking very much...i've been reading so much...anyways...have ur school holidays finished? ALSO THIS COLLAGE IS ABSOLUTELY FANTABULOUS
aotd: whiteee
I rated ur acc!
mhm
I busy watching anime bro
XD this lyfe
AOTD: purple! also, yeah I did, it took me like five minutes to write that!!! what a struggle, I used a stylus because when other people doodle, it looks so good, so I thought it might be better to use a stylus. That’s not what my real cursive looks like lol, my real cursive sucks
oh my god, did you spy πŸ˜‚ jkkk,,
weLL THEN 😳
i’m not telling... yet, but you know me i’m pretty sure 😏
oh, we had a year where we had to do all of our literature work in cursive. Then our teachers scared us into improving our cursive by telling us that the next year we’d have to do everything in cursive, or else the teachers would rip our papers up. it wasn’t true... lol
YESSS I WAS HOPING YOU WIULD GINISH THE LYRICSSSSS YAYAYAYAY
And it was good mom! I accidentally ate to many POTATOS and I threw up
(not really)
Ahhh! So good!
AOTD:red
WAIT YOU HAVE ANOTHER ACCOUNT WHAT
oops yells
ohohoho πŸ˜‚πŸ˜‚ honestly i feel like the way i y’all is giving me away smh
& np !
mwahaha noice πŸ‘πŸ»
yeah, my teachers are weird...
I haven’t written in cursive for two/three years, so I don’t even know if I can do it anymore lol
bro Elena don’t forget abt de hams
games*
sutoaccext digh
HIIIYA
THWANKS
I think dats a good idea! True... I’m annoyed because I was excited for those games but nothing I can do! I think YOU SHOULD!!!!!
DOOOOO ITTTTTTTT
TYSM
ALSO TYSM FOR NOTICING
AHHH THAT MUST SUCK SM...:( well i've been reading many hp fanfics lmaoooooooooooo
pinkkkk
AOTD:// Pink!
I love this collage entry btw!πŸ’žπŸ™ŒπŸΌπŸ˜‰
Hey! The 2018 Awards have entered nomination round #2! This is the final nomination round before the voting begins. Make sure to come nominate your idols, friends, and anyone you think deserves to win😁. Yes this is a copy and paste and I know you hate it but I’m a rebel so deal with it😎 jk you can block me if you want if this is annoying
I need ur opinion: a few people didn’t enter and still aren’t entering, and I don’t know if I should just eliminate them and move on or maybe just keep everyone waiting or what????
okie
this is B-E-A-U-T-I-F-U-L!!!😍😯
thanks and yep they are reallyyyyyyyyy addictive
this is amazing! πŸ’•
hahahahahaha
TWINING FROM THE OTHER SIDE OF THE WORLD!!!! 😱😱😱😱😱😱😱
voting open, please spread the word!
BAHAHAHA I HAD TO TYPE EACH LETTER INDIVIDUALLY SO PAINFUL
AND THEN WHEN I GO AND LOOK BACK I REALISE I HAD RANDOM I IN IT 😫😫😫😫😫
WHYYYYYYYY
this is stunning!!
.Very nice
Well this one is already at hundred πŸ€¦β€β™€οΈ
Gorgeous!!
AOTD: white #basic πŸ˜‚
AHHH😍😍😍😍