premades allowed but make sure they fit the requirements

Live4ArtPLUS

premades allowed but make sure they fit the requirements


27 20
this is such a good idea omg
wait I have a question does the team we signed up for affect the collage that we’re making or is that just like an aesthetic name of sum
okay lol just wanted to check bc in other contests the team is like ur theme yknow but this is rlly different I like it it’s rlly fun
hey this is swaggersss but on another account:)
so im gonna be really really busy this month so im gonna have to leave the contest:( im really sorry
Toronto🙀 Thats where I live aghhhh
hey everyone this is my new account if you could check it out that would be amazing✨🌸❤️(i will be on this one in addition to my other accounts! wish me luck on keeping up😂)
i made both sides if thats okay
it was so much fun and less stressful than other contests 😂
hiiiii I will be having my exams during this period so I’m not too sure if I can enter on time...
that was fun
yesss, im on it!
new post! 💞
oh dang it! i forgot to put California on my postcard! could i keep it the way it is? if not that’s totally fine
ooo can I join?
I’m in
— hosting a character contest — tap on my icon for more info — (sorry for copy and paste feel free to delete)
new post! ☘️
✨WARNING✨ If you want to be part of the May Collab with me, please check out my latest post! Also just tell me the date😊
I’ll enter tomorrow I know it may affect my teams points but I rlly have no time I’m sorry
i’m making mine rn!
good news, i might stay long enough to hear the results of this round! but what are gonna do abt my spot then?
hello guys can you plz come join my contest and xo-sunshiners-xo mini contest xo-sunshiners-xo’s contest is due 3/15/21 their will be prizes for her contest as well as mine!!! so plz go and join her contest!!! now onto my contest my contest is a contest where I have 4 teams and 5 people on each team their are 17 spots left so hurry and join!!! the form is due on March 1st, on March 2nd I will post who is on which team, and on March 3rd I will post the first contest. 15 people will make it through the first contest, the contest will be 5 rounds long so plz come join my contest their will be prizes as well for mine!!!
hey! I would love it if you could join my contest! it’s a scavenger hunt! I would love it if u would join🧡❤️ (please spread the word)❤️
hi lily! so remember for my galentine’s day mini contest you picked a collab as a prize? well i was wondering if you wanted to start it. just lmk and i can make a chat page ☺️
there’s two filters over the post card!
i’m sorry, i got very busy and cannot finished the games.... i’m sorry and you may h8 me now....... but i just don’t have the time and can’t keep up with school and sports rn so i need to back out. i hope you understand