🎵tap🎵
yo what’s up fam
sorry that was cringey 
•guys I’m such a rebel my mom said I couldn’t use data but I’m posting this without WiFi lollll get rekt m8•
#featurethis #pconly

638x616 Fangirlism_

🎵tap🎵 yo what’s up fam sorry that was cringey •guys I’m such a rebel my mom said I couldn’t use data but I’m posting this without WiFi lollll get rekt m8• #featurethis #pconly


Heart 90 Response 3
@caption: LOL
^^
lol
U SNOOZE U LOSE MWHAHAHAHHA
round one of spidergirl1996’s Games is out, be sure to enter for our team!
WELL THANK U ☺️
HAYLEY! hello, hru?
ARE YOU ON? I AHVE THE INFO SO SORRY IT WAS SO LATE!
the person took forever
I know.
sorry I sent this to the wrong person
🤣
yes! and ASAP! tysm
NO WRITE IT CHACK REMIXES
NOOOOO
yeah ikr! or when you get a stone in your shoe that feels like a frickin spear in your shoe and you take it out and it’s like a peice of sand 😂
Helloooo ✨ ugh I'm bored and just slightly sad idek but there's no one to talk to about it so yay me
Hbu?
idk, i just feel sad. it's too complicated
lol thanks
and no ones ever rly active anymore to talk too
🙄....😂
plus I'm going back to school and I'm rly nervous
yea ik we talk RLY CRAZY 😂 once I had a sudden urge to learn French and I downloaded a French keyboard, everything I would comment to ppl would autocorrect in French and I'm just like...😐why did I do this..?
😂😂
I’m prit sick rn argh. got quite the cough.
but other than that, life’s going well
you?
me too except I can't be bothered now imma go download a Chinese keyboard and see what happens🙂
sure we’re both struggling a bit, but still thriving. 😂🤞🏼💕hope the allergies start to get a bit better soon. gotta get to bed, but talk tomorrow 💓
呃你呢噢妹妹妹妹佩珀麼」
IT IS JUST SO PRETTYY
。呵。
💗💗💯💯
n'y bar il that was inappropiate 😂
wooo chinese is hard gonna need some water😧😌😂
SIMSHSNANAJSMSKSMAKALAOAOWISNXHDBSJKAKAMXJSHSJSKkakaoaoakamamsnKSMZMZJSJSJS
^that there is the IMMY keyboard 😂
ahh thank you!
and trust me, my collages aren’t goals, yours are
yeah! or when you sit down and your thighs expand to the size of Brazil 😂
THANKSSS