✨ Tap ✨
Omg I’m going to be super annoying probably BUT I SAW THE CUTEST BOY at my school ahhhh his eyes were beautiful. He just came to my school and everyone thought that he was in my grade but he isn’t 😔 anyways lol I told my mom and she was like “you

828x828 xXStarDustXx

✨ Tap ✨ Omg I’m going to be super annoying probably BUT I SAW THE CUTEST BOY at my school ahhhh his eyes were beautiful. He just came to my school and everyone thought that he was in my grade but he isn’t 😔 anyways lol I told my mom and she was like “you


Heart 78 Response 1
caption continued- “you both soon will be in high school, and your grade won’t matter” lol gotta love moms
OMG THIS IS BEAUTIFUL AND @caption AWWW 🥰
@captioncongrats
hope you see him in highschool!
and this is soo gorgeous adri!
btw hi adri how are you cutestuff?💗💗💗
sorry I took a long break but I’m back now
THIS IS SO BEAUTIFUL OMG
ok cool! 💖💖💖and I’m great adri wbu!
this is absolutely beautiful!
STUNNING@caption oOoOoOo☕️
GORGEOUS @caption: haha the TEA congratssss
ABSOLUTELY INCREDIBLE 💜💜
cute!!!
THIS IS AMAZING ADRI @caption: heheheh all the boys at my school are ugly or out of my league sksksk
Lovee this!! 💛
omg this is beautiful! and I hope that boy thinks you’re cute too!
wow this is 🤩🤩🤩
sorry for the copy and paste message! I have a games up on my page and I’d love it if you would enter! keep on inspiring!
beautiful and @Caption, oooooh ❤️
WOW THIS IS SO SO BEAUTIFUL WOW @caption: aww that’s so cuteee!!🥰🥰
that’s so strange... wanna collab again them 😂
yes! I’m bad at bg 😂
I love this 💕
woah
amaaaaaaaazing
This is amazing! ❤️ Also @caption ooooooooooo 😂
ROUND 5 OF THE SUMMER GAMES IS UP NOW!!!!!!! THIS IS THE FINAL ROUND SO MAKE SURE TO ENTER!
absolutely gorgeous 🤩
Wow! This is GORGEOUS! ♥️♥️♥️
aww thank youuu! I missed talking to you😭💞
thanks!
ADRIANA GORL THIS IS DA BEST☁️⚡️💓💓💓
I literally love this new style so much!!🍯💛
Hey awesome collager! I’m holding a icon contest and I hope you can join! Love Madihah456 Xx ♥️
do you have insta?
sure of course adri! x
omg this is INCREDIBLE!!!!