I'm having like a huge inspiration block and I can't make ANYTHING πŸ™„ Gahhhh. Whoever guesses what this quote is from gets a shoutout πŸ˜‰ Go Follow castlescience and I-N-S-P-I-R-E πŸ˜ŒπŸ’•

748x750 GatheringBlue

I'm having like a huge inspiration block and I can't make ANYTHING πŸ™„ Gahhhh. Whoever guesses what this quote is from gets a shoutout πŸ˜‰ Go Follow castlescience and I-N-S-P-I-R-E πŸ˜ŒπŸ’•


Heart 348 Response 4
just a guess
drops of jupiter by train
ALSO THIS IS BEAUT ALSO WOAH IM IN THE CAPTION ALSO πŸ’—πŸ’—πŸ’–πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’–πŸ’“πŸ’–πŸ’“
lol πŸ˜‚the drops of jupiter part gave it away a lil
OMG I LOVE THIS! and Drops of Jupiter: by TrainπŸ™ŒπŸ»πŸ™ŒπŸ»
but now that i think about it i can sing this part in my head heh
Yoooo I'm posting once every day whyyytt
^ bleSS
you really are the queen tbh
πŸ™ŒπŸ‘‘
i have no idea what this is from, but this is amazing☺️❀️!
im not even good enough to be ur subject im like the pack mule
drops of Jupiter by train? that's my best guess πŸ™ˆ idk I can't remember. I have heard about this before though. btw (it's Wonder.O)
your mom is me lol
my mom actually cancelled a lot of our cable channels but its ok bc netflix is life πŸ’–
thanks
BOI I WISH I COULD PLAY OUTSIDE MY MOM DOESNT EVEN LET ME WALK BY MYSELF
ooh ok bye !! :-)
Wow beautiful, I love that song πŸ’•
WOWOWOWOW
cool!πŸ’• I can't wait to see how it turns out!✨:)
you follow me πŸ˜‰
PRETTY
i have a major inspo block too! i recently got an original idea but it's pooπŸ˜‚
I love this😍😍I think all of your collages are amazing πŸ˜€πŸ˜€
I love this so much😍
oh my goood this is so simple yet so beautiful and somehow strangely detailed!!! I LOVE IT! and i Hope i won't get an inspiration block and you get rid of it soon😭❀️
πŸ’•
HIIIIIIIIIIIII! You'll post tomorrow! There's no need to make a new collage! Tho if you want to it's ok!
ok!
gggggggg u did πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜
21k!!!!!!!!!!!!!!!!
Me too! I can't seem to make anything good rn!
But this is still amazing.✨
pic or quote?
I'll find the picture if that's okay?
TYSM for commenting! I'm so glad you like it 😊
it's in @thepurpleturtle 'S remixes❀️ I just decorated it a bit x
did you find a quote? ❀️
so pretty! it would mean a lot if you followed me πŸ˜‰πŸ™‚
OMG THANKS! you and your account are the best
Thank you so much!! Your collages are BEAUTIFUL!! β˜ΊοΈπŸ˜ƒπŸ’–
is that a good photo? for our collab
you sure it matches your style?
nah I'm good
we can keep this
do you wanna put the first half of the quote or the second half?
So amazing
@captionUUHH THIS QUOTE SOUNDS FAMILIAR!!!!
hi it's your day to post
^11 minutes ago😳so i ate breakfast and chased my dog 3 miles in 11 minutes lol
Hello! long time no talk!!
this is a awesome quote and I can't guess cause my brain does not work like at all lolπŸ˜‚ I am also having a inspirational block which is why I have not been posting
really, I don't wanna offense anybody, but I thought she was a better friend... :(
Drops of Jupiter by Train!! πŸ™ŒπŸ»
argh, I love it so much😍😱
thank you!! this is so beautiful
could I see maybe through pics? I'm such a new person to this app πŸ™ˆ
she looks like she's dabbing
Drops of Jupiter by Train!!!!!! Omg yas!!!
Drops of Jupiter by train! my fav song omg!