started my volunteering at camp today, i hafta get 100 hours, so i'm gonna be volunteering for three weeks! so pardon my inactivity for awhileπŸ™ƒπŸ’•

iluvsushi

started my volunteering at camp today, i hafta get 100 hours, so i'm gonna be volunteering for three weeks! so pardon my inactivity for awhileπŸ™ƒπŸ’•


183 0
Omg aaaaamazing 😍
this is gorgeous!! love the font!
omg this is absolutely spectacular!!! I wish I had your talent!!! why did you deleted your previous post?πŸ˜’πŸ˜‚β€οΈ
awww! quick question: tell me if I am wrong but I believe that in the collage you deleted you have a font from before the update. and in this you have the current! how did you get the old fonts?πŸ˜‚ #confused
so amazing β€’^-^β€’β™₯️β™₯️
alright, thank you! I will use that trick soon! πŸ™ŒπŸΌ
thank you sm 🌹
I CAN NOT BELIEVE IT RN!!!! THANK YOU!!!
nope! although the collage was inspired by her! Is TROPlCAL still even on pc? ✨
thanks!!!!!
Gorgeousss😍😍
WHOA THIS IS SO BEAUTIFULπŸ’–πŸ’—πŸ’“πŸ’˜
aahhh this is so cute🌹
lol OMG I GOT SOMETHING TO TELL YUP
pssshh don't be a silly goose
YOU need to be on there like now
hi Sushi!!
beautiful πŸ’•
soooo what is up?! πŸ˜‚
oh nuuu I bet!! What kinda volunteering do you do? 😘
thank ya sm! 🌿
that's so cool!!! now I get what you meant! do the kids behave? xx πŸ˜³πŸ’“πŸŒΏπŸ˜˜
Great! What kind of volunteering!?
oh wow, that's good, it would be SUPER stressful if it was like, 5 year olds haha! have you seen that silly movie Daddy Day Care??! xx πŸ˜‚πŸ’“πŸŒΏπŸŒ»
Volunteering to go?
haha, well when you talked about cleaning up, I imagined you were volunteering somewhere like the houses in the movie with feral kids haha!! πŸ˜‚πŸ’“
πŸ˜‚πŸ˜‚ oh no, that would've been torture!! I bet you felt accomplished when it was done tho! xx πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜­πŸ˜­πŸ’“πŸŒΏπŸ˜˜
I AM NOT HAHA!! That collage isn't my favourite, it's too bleh and dull haha, but gimme YOUR talent, your account is too beautiful!
don't you worry about it Meg! do it whenever you have time! xx πŸ‘ŒπŸŒΏπŸ’“πŸ˜˜
whoooaaaaaa amaaazzzinnngggg
THESE ARE GORGEOUSπŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’• πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•