Click
Wow. I'm very proud of this ๐Ÿ˜‚

319x374 AldcSkittles-

Click Wow. I'm very proud of this ๐Ÿ˜‚


Heart 76 Response 2
can you give me a tutorial on how u did that its so good
it looks really good
Assignments are up! ๐Ÿ’–
haha I haven't been on much
I just idk been busy with school
Since you are following me will you tell me what you think of my latest post?
sure ๐Ÿ˜Š
Thank you!!
omg that would be really bad
I don't really care I can start tonight or you can start whenever
I just have a four hour dance rehearsal today so
Hey! ๐Ÿ‘‹Wait! Wait! Don't skip past just yet...๐Ÿ˜‚ So, I have a Melanie Martinez contest on my page! You should check it out! (It's my most recent post)๐Ÿ’• You could win a follow, mega spam, shoutout, vote for being featured on the popular page, customised icon, a ton of positive comments, collab and most importantly a FANPAGE๐Ÿ˜ฑ Yes that's right! You could win an account all about you! I would post regularly on it and make sure you get more followers! ๐Ÿ˜ Now, all you have to do to win all of the amazing stuff above ๐Ÿ‘†is to enter an icon or a collage with a Melanie themeโค๏ธ(A follow and a spam won't go down too badly either ๐Ÿ˜‚) And if you do give me a spam I will ๐Ÿ’ฏ percent return the favour ๐Ÿ˜‰ Thanks for taking your time to read this!๐Ÿ˜˜ Ps: I'm sending this around but not to everyone, so if I send you this it means I think you're fab!๐Ÿ˜๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜‡ ๐Ÿฆ„Love, Melanie_Martinez_Crybaby๐Ÿฆ„
Pyramid will be posted tomorrow so hurry and submit ! ๐Ÿ’–
it'll be ok๐Ÿ’•
Thanks ๐Ÿ’• please spread the word xx
Thanks for sumbitting!
I talk to Hunter (my crush) sometimes. he is like best friends with one of my best friends. so it's good
Assignments and Pyramid has been posted!!! ๐Ÿ’–
You should be! Its awesome!
thanks
emma ๐Ÿ˜š
wow!
thanks
Collab? Loren beech?
ok I'll start do you want to do half
what is ur main this or your other acc Bc I only follow ur other acc
ok u can post the collab on both or one but I only follow ur other acc Bc I don't follow Aldc accs anymore idk
is it ok if we collab maybe another day I'm sorry I'm really busy and I already have to collab with a lot of other ppl โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ
I have like 3 people to collab with and they haven't written back :/
Good idea, btw I'm posting the collab later today ๐Ÿ’•โ˜บ๏ธ
wonderful account โค๐ŸŒน
I will spam later. awesome collagesโค๐ŸŒน
Pyramid has been posted! ๐Ÿ’Ž
slay
Hi! Just read your recent post on your other acc, and I would for you to know if want to be excused for next assignments tell me because I dont want you feeling overwhelmed!! ๐Ÿ’–
np love your edits
please don't be mad Emma. you really are my good friend.
That's so cool ๐Ÿ˜Ž
New profile pic slayss๐Ÿ’˜
k good
plz follow I'm new ๐Ÿ’•๐Ÿ™ˆ
hey it's Liza this is my new account
I miss u so so much๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’—
EMMA OMG I MISSED U SO SO MUCHโค๏ธ
yep Crybaby twin๐Ÿ˜‚โค๏ธ๐Ÿ’“
I'm back;)
please enter my icon contest!
hiโค๏ธ
hi
Please come and renew ur membership for CSM! if u don't think u will shop here again then plz lmk and I will discontinue ur membership. thx!
hey! I'm so sorry I haven't posted In like 6 months. but I might be a little active. I've missed you!
hi do you want to be friends
sorry I haven't been on in a while
Emmaaaa I missed u smm๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’“ r u still active ?
everyone I am active again so come follow me and Emma it's me your friend come back on pic collage
hi I love your account!!
HEYYY!!
hi
Iโ€™ve missed u
I forgot my pass to my dance acc when me and Abby left itโ€™s felt like everyone left
hey idk if you remember me Maisie? anyways I canโ€™t get into ALDCgirlz4life my account so I re stared and made a new one
hey
idk if you remember me