#StopTheHate πŸ’— Our post office is gonna call my mom when the chicks arrive, either later or tomorrow. πŸ“± πŸ₯ πŸ“¦ She’ll have to get them at like 5:30 am. 😳 ⏰ (I offered to get up and help, cuz I’m usually awake anyway, and I wanna see them. πŸ˜‚ πŸ’€ )

640x640 EHC_Photography

#StopTheHate πŸ’— Our post office is gonna call my mom when the chicks arrive, either later or tomorrow. πŸ“± πŸ₯ πŸ“¦ She’ll have to get them at like 5:30 am. 😳 ⏰ (I offered to get up and help, cuz I’m usually awake anyway, and I wanna see them. πŸ˜‚ πŸ’€ )


Heart 43 Response 1
aww thank you!
aww! your chicks will be so cute!🐣πŸ₯
yayyyyπŸ˜‚
Aww.
pretty great! i’m so glad you’re well too β€οΈβ˜€οΈ
hahaha I love all cookiesss 😏
amen!!!
I so wish I could get some chicks! they’re going to be adorable!
lol um yeah ig we can end it now. i’ll check t out later
haha thank you
Hey!!!! Are you looking for something to do? enter my icon contest! there are amazing prizes, including a fanpage, so enter today πŸ˜πŸ˜‰πŸ˜˜πŸ˜†
saaaaameee ! πŸ‘πŸ»
Amen stop the HATE πŸ€šπŸ›‘
yeah I’m 17
amen!!!!
amen exactly people aren’t the same as they used to be there’s to much hate in the world I come to pic collage to get away from it I’ll def repost this 😘