Hey hey hey
1st post in forever ๐Ÿ˜Š
I MISS ALL MY BEST FRONDLINGS SO MUCH
In real life and on PC... 
QOTD: Howโ€™s your day been?
AOTD: Meh. Miss my dudes

1024x1000 -light-

Hey hey hey 1st post in forever ๐Ÿ˜Š I MISS ALL MY BEST FRONDLINGS SO MUCH In real life and on PC... QOTD: Howโ€™s your day been? AOTD: Meh. Miss my dudes


Heart 98 Response 0
ALSO TYSM FOR 1500!!!
pRETTYYYYYYYY
fjdjsks i missed ur posts sm ;-; and ^^ YOU DESERVE ITTTTT
@caption relatable tho...i donโ€™t have any classes with my closest friends and it sucks cuz it feels like theyโ€™re all getting closer while iโ€™m just...here -_-
Hey howโ€™ve you been? ๐Ÿ™ƒ Congrats!!! ๐ŸŽ‰ AOTD: Alright ig.
ahh Dhaka jab AHH YOURE ALIVE
and this is gorgeousss
aotd: its meh
๐Ÿ˜†
AND CONGRATS FOR 1.5K
ugh that sounds horrible...and yES GIRL GO POKE HER IF SHES SCARING YOU ๐Ÿ˜‚ honestly yeah i get how you feel...i had all my classes with two of my best friends last year, and this year they have classes together without me, and half the time when iโ€™m with them theyโ€™re talking about something i donโ€™t understand. like whaaaa and one of them is being weird but thatโ€™s probably just me -_-
Round 4 is due 10/25! I actually might move the due date but idk heh ๐Ÿ˜… the theme is Halloween/autumn and thereโ€™s extra points offered ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ more info on my page ^-^ ~livvi (floha // floha_extras)
like school used to be so fun...i had great teachers and classes and it was something to look forward to yโ€™know? but now iโ€™m lucky if i even see my close friends in the hall...and just idk i donโ€™t like school that much anymore (but that might just be bcuz more homework smh)
xd sorry for rantingggg
WOW THIS IS BEAUTIFUL AND YAY YOURE BACK!!
whoa u must have long arms to highfive me across like 5 states ๐Ÿ˜‚
i mean in general it just feels like iโ€™m drifting (?) farther and farther away from my close friends which is like sorta impacting my happiness but whatever i see them once a day so -_-
oh man i rly wish we lived near eachother ๐Ÿ˜‚ wait youโ€™d be scarred by my weirdness tho ahaha
HAIII WHERE HAVE YOU BEEN?
Hello! Itโ€™s Laura Rose, and Iโ€™m new here! If you donโ€™t mind, check out my Font Wars and vote for your favorite font! The voting ends at eight tonight in central time! Thank you! ๐Ÿ’–๐Ÿ‚๐Ÿ๐Ÿž๐Ÿ˜‚๐ŸŒป
ooffffff same bro...all my teachers are more boring i guess and hard to understand so i end up learning everything myself the night before the test -_-
Aw poor you! ๐Ÿ˜– Hahaha, Iโ€™m alright rn, Iโ€™ve been pretty busy with school and stuff too. ๐Ÿ˜‚ Whatโ€™s newww? ๐Ÿ˜†
ugh yeah and iโ€™d complain about having a class with only one friend and this year iโ€™m lucky if i even get that
welp...oh yeah nattyโ€™s back from the dead ๐Ÿ˜‚ she changed her acc to sushifish but you probably already know -_-
oh and today was so funโ€”a teacher got mad at me for doing literally nothing :) she was trying to explain something to me idk and she asked me a question i guess and i didnโ€™t hear her so she started yelling at me cuz she thought i wasnโ€™t listening to her ๐Ÿ˜‚ it was actually kinda funny..she was like yOU KIDS THESE DAYS GOT NO RESPECT FOR ADULTS and IM TRYING TO TALK TO YOU AND YOURE NOT EVEN PAYING ATTENTION WHY DO I EVEN BOTHER
oof she sounds like a rotten potato...youโ€™re too good for her simmie ;-;
ahahah exactlyyyy and sheโ€™s like..pretty old so she was like kIDS THESE DAYS GOT NO RESPECT TSK TSK YOU DUMB CHILDREN
^^ ๐Ÿ˜‚
stunning!
AOTD: idk whatโ€™s going on with my friends ahdkabsk
wHAT thatโ€™s so stupid..both the idea of the chat and the fact that she said you were annoying bECAUSE YOU SAID A QUESTION REGARDING WHAT SHE SAID TO YOU LIKE WTHHHHH
beautiful ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป
people think iโ€™m weird too so *highfives yayyyy twinsies
smh i had a class last year that was aMAZING LIKE OML and the teacher was okay i guess but he didnโ€™t really care what we did so no one paid attention and he didnโ€™t care ๐Ÿ˜‚ and two of my friends were in the class with me, and we all sat in the back so we could be sNeEky XD and over the course of the year, they started liking eachother and it was great cuz i got to tease them and stuff while at the same time having two good friends next to me
i was a third wheel and i liked it^ ๐Ÿ˜‚ wth iโ€™m weird but to me it was the perfect balance of having friends, being alone, and witnessing a ship and teasing them hehehehehehe
and ofc neither are in any of my classes this year so :)
AY FROSTYYY
a: ehhhh i still haven't done hw so :(
@elena aM i the One bEing wEiRd cUz iM aLwAys wEird oK *dOes hW liKe tHe goOd cHild I aM
"and she's like...pretty old" ๐Ÿ˜‚
iM dEd
sHe cALLs pEopLes pRojeCts tRasH
bUt sHe apParEntLy liKes mE cUz sHe aLways sAys HI how r u?? and i'm like :/
oops this is on simmies acc SOWWY
they always go places without me and manage to blame it on me lmaรถ
I just dab through the pain because iM sO kOoL
AHHHH HIIII
ILYYYYY โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ
itโ€™s me
hi
do you play fortnite
^epicfish
AJSKAJS I WILL KEEP LOOKING IVE NEVER BEEN SO HAPPY TO BE CALLED A PICKLE YOUR COMMENT ACTUALLY MADE MY DAY
heh... forknife ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Iโ€™ve played a couple of times wE SHOULD PLAY DUOS BECAUSE WE ARE PROFESSIONALS ๐Ÿ˜‚
but one time my team came SECOND
I was waiting for someone to notice *highfives you* good job you get a cookie ๐Ÿช
YAYYYYYYY I MISSED YOU SOOOO MUCHHHHH AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH IM SO HAPPYYY๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†๐Ÿ˜€๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜๐Ÿ˜†
SO PRETTY!!!
awwww doode Wdym real life friends too? why aint you seen dem? Iโ€™m sorry if thatโ€™s too personal or whatev u donโ€™t have to answer
^lol my curiosity gets the better of meh
SOO CUTEE๐Ÿ’•๐Ÿ’•LOVE IT SOO MUCHHโœจ๐Ÿ‘๐Ÿผ
UR MY GERSH SO BEAUTIFUL
(sorry RP acc)
AHH TYSMโค๏ธโค๏ธAnd np!
I had so much fun working with you
WHOA THIS IS BEAUTIFUL!!
aotd// ReaLLy aWeSOmE siNcE yOu pOstEd
HEYEYEYEYEYRY!!!!๐Ÿ’“๐Ÿ’“I have had a good stressful day as always with the annoying people in my life mixed in to stir up the drama.
gorgeous
this is so beautiful
AAAAAAAAAAMAZING