i made this collage like a month ago and had no desire how to finish it [tap]

 oop my school has been cancelled bc of the virus as well, online school here we come 🥺❤️ kinda excited but also worried bc it’s all going to be a mess ✌🏼

blossomedsoul

i made this collage like a month ago and had no desire how to finish it [tap] oop my school has been cancelled bc of the virus as well, online school here we come 🥺❤️ kinda excited but also worried bc it’s all going to be a mess ✌🏼


91 0
yeeeeSss why wouldn’t you post this this is fantastic 😤❤️❤️
YOURE GOING TO DO SO GOOD IN ONLINE SCHOOL I ALREADY KNOW IT ✊🏼✊🏼🤩
and oMg I love every👏🏽single👏🏽one👏🏽 of these collages the color scheme is just- 😍
so pretty!!! are you doing online school yet Kat?
THIS IS SO AMAZING WOW
TYY 🤧💗
This is amazing!! 🤩Look at those colors, they're amazingg 😍💖
THIS IS SO AMAZING 🤩
STUNNING OML
THIS ABSOLUTELY STUNNING. OMLLL
KAT THIS IS INCREDIBLE🤩💖😍✨💕💕🌱❤️🤩💫
thanks ❤️ and no but I most likely will be starting soon
This is beautiful 😍 inlove
OH MY GOODNESS!!!! now this is what I call artwork!!!! I love everything about this!!! also I feel like the quote is so meaningful at a this moment in time! just like it said its our job to turn something bad like the virus into something good!!💗
WOW 😯 THIS IS GORGEOUS! don’t worry, I won’t copy or anything!🥰
HAHAHAHAHAAA THEY JUST CANCELED ANOTHER WEEK OF SCHOOL 🤩
re:// hey don’t worry you’ll get it all done ✊🏼😉
see lookit you already being productive 👏🏽👏🏽😤
yeah it’s crazy
np! I just want to be ur friend again🥺😚
heyyyy kat!! hru? :)
oh my gosh your right!! because going to at home so much I’ll have all the time to do the ‘aesthetic’ room makeover I’ve been wanting to do for ages! so that’s a plus side for me! and I’m sure everyone else has a positive side!☺️
this is so gorgeous🤩
stunniiiiing 🤩
okay but now im starting to miss school because i can’t see any of my friends wbu?
beautiful as always 😍😍
hey! syd and cami here! just here to let you know round 2 of the photo contest is out 🦋 get your entry submitted before march 21st 💙
this is so goodddd ❤️✨
CONGRATS kat! you got chosen for my highlighter contest! I’ll get you updated on when the round one games start!
BEAUTIFUL WOWWWWWWWOWOOWOWOWO
pretty!
wellll....I LOVE THISSSSS💗💗💗💗😂
😍
Okay whoa this is pretty awesome
HEY KAT what’s poppin
HEHE THANK YOU! yah ferguson wanted to be included😂
HEHHE she craves the introvert lyfeee🤩😂awe sorry to hear abt online school. That’s the one benefit of living in the city where half the kids don’t have internet access- all the work is enrichment :) BBBBUT IM FAILING MY CLASSES AHHH ITS SO STRESSFUL TRYNA GET THEM GRADES BACK UP. Other than that I’ve just been chillin, texting my Person Of Interest hEhE😳I’m not like you I h*te being apart from everyone lol
when pc censors the word h@te
no problem!! ❣️
thank you!
tysm!!!♥️♥️
thank you so much
Thank you!!!💗
this is amazing !!💕
also yeah online school is terrible . i already had one week of it and i don’t think i can last two more weeks and maybe more🤧
awwe thankssss
kattt you’re too kind I cannoT 👏🏽👏🏽
STUNNING WOAH
heheh thank you!// YES DO ITTT// omg scaryyyy🥺🥺🥺stay safe out there❤️
BRO I AM prayingggg for you and your grades😓🙌🙏🤞
Well here’s the thing. He shouldn’t be my poi bc he has a gf. But he holds my hand and has texted me all day every day for the past week... WHICH IS V NICE... but vv wrong... sooo😬😬😬
yeah :) totally agree
i don’t think so😬😬😬THATS why i feel god awful about it. she goes to a different school... sometimes I wonder if she even exists...
thats*
thank you!
//heheh these are boring times😂
hehehe :) how’s online school going? you seem like the person who stresses about grades (no offense or anything 😂😂), so i was just checking in to see how you safe 🙂
are*
thank u💛
omg thank u! I didn’t think some one like u would think my collages are good! ur so talented! I am a huge fan of u! Joanna said ur supper talented and u really are juts amazing!
oOoOoP
i’m hoping it gets better as the weeks go on . and you’re welcome :))
can we please be friends? (u don’t have too)
thank you
THANKYOU SO MUCH!!!!!☺️💖💕:))
8 am to 9 pm? jeez that’s a lot of work and time i would be pulling my hair out by now😔✌🏼 welll if you need anyone to talk to I’m right here :D
thank you❤️
thank you!! ☺️
Thank you for saying that, that is exactly how I feel🥺 and everyone’s just kinda like “soooo... stop??” But I cant help that I like him!!!!!!! Ahhhh//honestly she might be fake lollllll
bro I feel so badddd so many of y’all are drowning in work😞I hope it gets better soon, the whole situation sucks
I knowwww I want them so bad but my mum already got me the white af1 for my bday (WHICH IS STUCK IN MY MUMS LOCKED CLOSET AND I CANT GET IT UNTIL MY BDAY AND IM GOING MAD) and the ones I saw are super expensive:( I could customise my own but I’m afraid I’ll mess up😔
oooohh yeah I’ve heard they’re rlly nice and comfyyyyh
this is so so so beautiful😍😍