🖤tap🖤
Hello everyone! Sorry if today’s edit isn’t the best 😕 I know I’m not typically super dramatic but I’m kinda upset right now☹️ 
•check remixes•
#featurethis #plsIspentanhouronit #pconly

638x616 Fangirlism_

🖤tap🖤 Hello everyone! Sorry if today’s edit isn’t the best 😕 I know I’m not typically super dramatic but I’m kinda upset right now☹️ •check remixes• #featurethis #plsIspentanhouronit #pconly


Heart 93 Response 3
AHHHH TYSM THIS SO BREATHTAKING I LOVE IT!!! HRU, HAYLEY?😘☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
@caption//how are you upset?😭
what’s wrong?
@caption yea I’m not so great myself...you’re not alone❤️If you want to talk, I’ll be on
Np! haha lol that’s alright. I’m great! wbu?
also... CAN I HAVE LIKE A DUPLICATE OF YOUR TEDDY AHHHHH HES SO ADORABLE I CANT
AAHAHAHAHAHAH LOL THANK YOU TEDDY LOL
that’s nice to hear! haha I’m currently working on a collage half inspired by YOUUUUU
tysm:) haha np
Ummm!! Of course! They are Bæ
haha thanks❤️I’ve just been having a really rough week and may or may not have just realized that I have...problems? idk what to even call my thoughts...so ANYWAYS...hru?
no it’s fine and I’m sorry I know how annoying that is maybe you can convince your mom to let you have someone else take you instead of your brother and just do it when he isn’t around so he can’t interfere and say he “wants” to go and you can always just tell your internet friends that your going and they could just coincidentally show up at the same place as you can you can just pretend it wasn’t planned 😂
omg YAAASSS I LOVE THAT WORD GORGEOUSTASTIC
ikr! I’m like... do I sing along? do I clap? do I smile?
YES LESS COLLAB FOR BELLAS CONTEST WHAT PART U WANNA DO MY BARBIE AND ALSO HAVE U FOUND UR KEN YET 😏
np! 💕
glad I could help 😁
yeah same
loveee
hehe
don’t forget to enter round one of spidergirl1996’s games!!
OMG IM SO SORRY I JUST SAW THIS CAPTION TALK TO ME IM HERE FOR YOU HAYLS
AHHH HES SPONGEBOB CUTE ADORABLEEEE AHH HES SO HOT
ok I'll do text!