“✨tap✨”

june 12, 2020

original quote !! please check remixes for another poem :) i’m going to start posting them in a bigger version on my extras🧡💕

bluedust

“✨tap✨” june 12, 2020 original quote !! please check remixes for another poem :) i’m going to start posting them in a bigger version on my extras🧡💕


43 1
THIS IS INCREDIBLE
WOW🤭
woahh so aesthetic
wow this is STUNNING
THIS IS INCREDIBLE WOAH
a work of arT
le masterpiece💞👌🏻
thank you😭❤️
this is so beautifull🤩🤩🤩
WHEN I SAY I GASPED
THIS STYLE IS SO BEAUTIFUL I CSNT
Oohh so pretty!!
aw your welcome
I’ve been pretty good😌
hbu?💞
THIS IS SO STUNNING🤩🤩👏🏻💓
aw i’m doing good! just woke up actually🥱
hru?❣️
woahhh so prettyyy!! :))
i’m great!! i’ve been watching a lot of YouTube ahaha
OMG GOOD LUCK BOO🤪
that’s gonna be awesome i’m so happy for u💞💘
no need to be nervous, y’all will have a great time
awww that’s exciting!!🥰
hahaha same😂
I love my bed sm😂
i tried that and it still didn’t work so idk but thanks for the tip! 💘
HAHAHA WHY DOES THAT SOUND LIKE ME😂
oo that’s actually a really good idea, thank u💞💞
ahaha
oh my gosh bruv SAME😂
you’ll be great tho👌🏽❤️😌
im good
nothing interesting
hmm probably white?? or yellow 👀
my dogs are good i miss them a lot 🥺
ooh man that poor sweet girl 😔 may the lord be with her
OMG THIS IS SO BEAUTIFUL
AHHH YAYYYYY
OMG YAY hehe im sure it'll be fineeee. that's actually adorable tho
THIS IS GORGEOUS
that’s awesome!! how did it go?? what did you guys talk about
i’ve been pretty good!! my sleep schedule is still messed up (it’s midnight rn oop) bjt ik eorking on it lol hbu?
*but i’m working on it honestly autocorrect is just making up words now
I’ve been pretty busy with school and tests but overall goodd wbu??
aawww that's good;)
oOoHh TEA🤪🤪
aww i’m glad u had a great time!!
ahh thatd be so much fun y’all would have such a good time
yikes that ex tho😳 ngl i wouldn’t be comfortable with that either heh..pda besides like holding hands is kind of not my vibe
aw that poor sweet girl😤 hope she comes to her senses i don’t want to see her crushed by his toxicity😖
omg you stalked a pda couple? and watched 2 weddings? what kind of time did you have?😂
and he knows this couple? an even better reason to stalk them😌
WOAH THIS IS AMAZING
WHAT THE HECK
ew touchy touchy
aww🥺 thats so cute bro
ope🍵🍵🍵🍵🍵🍵
thank u so much☺️ check remixes for some ways to take care of our planet please and thank u🌎❤️❤️
I’ve been good :). you?
oo that sounds like so much fun:’)
OMG ME i never work on my room at like normal hours of the day yk? i prefer to clean my room at 2am. crackhead style.🥰🌈✨💞💫❤️
I love this!
TYSM!
WOW! Amazing Collage! pls join my icon contest! Your collages are stunning 💖😽