taptaptapmeee

tried something new :)))

Giveaway results tmr!

Voice reveal (hopefully) tmr!

Those who have yet to tell me their theme for mega collab pls do before Friday!

Qotd: how busy are you on a scale of 1-10? 
Aotd๐Ÿ”ฝ๐Ÿ”ฝ

1024x1000 love_yourselfx3

taptaptapmeee tried something new :))) Giveaway results tmr! Voice reveal (hopefully) tmr! Those who have yet to tell me their theme for mega collab pls do before Friday! Qotd: how busy are you on a scale of 1-10? Aotd๐Ÿ”ฝ๐Ÿ”ฝ


Heart 101 Response 2
aotd: ngl ard 8-9
THIS IS STUNNING
aotd:7-8
THIS IS SO STUNNING AND CREATIVE๐Ÿ˜๐Ÿคฉ
StUnNiNg
Aotd: 6-7
my descendants games are up please enter
love thisโค๏ธโค๏ธ
This is so good ๐Ÿ˜
this is absolutely stunning ๐Ÿ˜ณ๐Ÿคฉ a: 7
You have 1 day to enter round 1 for my Harry Potter games! please enter or youโ€™ll be eliminated!!!
BEAUTIFUL OMG
aotd: 8-9 during school months and 6-7 during summer months :))
this is so cool!๐Ÿ˜Š
AOTD: 6-8 ๐Ÿ˜‚
a m a z i n g ๐Ÿ˜
beautiful!!! aotd: 7
PRETTYโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ
atod: 6 becuz I have the aesthetic games, but everything else is chill ๐Ÿ˜‚
tHIS IS AMAZING โค๏ธ๐Ÿ’—๐Ÿ˜ aotd: during the summer like 5-6 but in school itโ€™s like 10-11 (thatโ€™s not even part of the scale lol)
thanks mannn
so is this ๐Ÿ‘€
Thanks so much! Your collages are incredible and I love your aesthetic too๐Ÿ˜๐Ÿคฉ
tysm!!๐Ÿฅฐi love this!โ˜€๏ธaotd: 8๐Ÿ˜…idk how i find time to be on here tbh
aotd: legit a 9
^^ same idk how iโ€™m on here rn lol
but this is stunning! ๐Ÿ–ค
You have till tomorrow night to enter round 1! Please please enter...
oooo thats such a good idea!! ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€would you like to do the text or background??
AND BTW THIS IS GORGEOUS OMGGGG
aotd: 3
๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿป
SO GORGEOUS
So canโ€™t you do it??? Iโ€™m so sorry for informing you shortly Iโ€™ve been busy lately and I remembered only yesterday
And I gave you a 2 day notice
ok thanks for letting me know ๐Ÿ˜Š
lol ikr? also i heard she had beef with iggy azalea(i think thatโ€™s her name)and that makes no sense bcuz how can you have beef with a fictional pig child that is somehow 7โ€™1? btw this is gorgeouss๐Ÿคฉ
HOLY FRIZZLE THIS IS AMAZING
thank you sm โ˜บ๏ธ this is absolutely amazing btw
A.O.T.D.: 9 please helppppppp also this is amazing! โค๏ธ
THIS IS GORGEOUS ๐Ÿ’ž
oou cOoL xx I speak Spanish x
gORGEOUS CINDYYYYYYYYYyYyY aotd: 7-8 ew
so unique!
thank you!! I love your stuff too itโ€™s super pretty ๐Ÿ’“
tYSMMMMM
Thanks
cool
Iโ€™m not fluent but I study it at school
I pretty much flunk at it but I do speak a little
This is cool btw
wanna be friends?
love this!!!๐Ÿ’—๐Ÿ’•
heheheeee thank youuuu <333
thank you so much !! :) love your account๐Ÿ˜
OMG TYSM FOR BLESSING MY EYES THIS IS ABSOLUTELY GORGEOUS!!!๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ’• and tysm!
aotd: maybe a 6 depends how much Iโ€™m procrastinating ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
ah thanks
OMG AMAAAAAZZZINGGG ACK OMGGGGGG I CAN'T EVEN DOEBSKSKS
this is so freaking AMAZING!โ™ฅ๏ธ aotd: 9๐Ÿ˜•
youโ€™re edits always get better and better ๐Ÿ˜Ž
๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
youโ€™re a kween ๐Ÿ‘‘
๐Ÿ˜๐Ÿ’œ
โค๏ธโค๏ธโค๏ธ
10!! wbu?
๐’ฏ๐“Ž๐“ˆ๐“‚!๐Ÿ’—๐“‰๐’ฝ๐’พ๐“ˆ ๐’พ๐“ˆ ๐“ˆ๐‘œ ๐“…๐“‡๐‘’๐“‰๐“‰๐“Ž๐Ÿ’—
I seriously donโ€™t wanna rush u or anything but can u finish the collab or/ and make me the icon by tomorrow. cuz tomorrow Iโ€™m leaving pc and my dream was to collab with u so if thatโ€™s fine๐Ÿ˜ฉIโ€™m sorry to rush. u can cancel the icon thing if u donโ€™t have time.