Collab with Fabtastic! Plz go follower her she has an AMAZING account and she is very friendly and sweet :)

640x638 niki_the_penguin

Collab with Fabtastic! Plz go follower her she has an AMAZING account and she is very friendly and sweet :)


Heart 97 Response 2
YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYYAY! Thank you I love our collab!!
wow, I LOVE THIS. β€οΈπŸ’• hope our collab turns out that good! πŸ˜‚πŸ˜ŠπŸ’–
awesome! you got this, girl! ❀️
thank you! she deserves it!
can I create you an icon?
Thanks!! πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
so, hru? πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ’πŸ’πŸ’
I'm pretty good! πŸ’•πŸ’• I love waking up every morning bc I know I'll get to go to school and see HIM πŸ˜‰πŸ˜β€οΈ
thank youπŸ˜ŠπŸ–€
wow pretty
can I add you to my bio again I'm redoing it
πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜šπŸ˜šπŸ˜š
❀️❀️❀️❀️
he's so sweet ❀️❀️❀️
love it
wait for him! πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹β€οΈβ€οΈβ€οΈ
😝😝😝😝😝😝😝😝 I hope! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
thxxxx πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’•πŸ’•πŸ’•
np and thanks alsoπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ’–πŸ’–πŸ’–
Thank you! πŸ’•
thx!
Thx sm for the spam!!πŸ’•πŸ’•
I'm soooo happy. I think I might have gotten my friend into a relationship with her crush
I snapchatted him from her phone, and said, "even IF you don't like her, u shud still talk to her cause it would make her day" and he said "ya I will, and tell her she doesn't have to be afraid to text me". SQUEEEEE!!
aw thx!❀️ ya she was standing right next to me squealing haha
hahah true
sure I'll start!
thank you!!! 😘😘😘
oh btw what things do you like?
(its for your icon!)
hmmm...
oh, lol it's all good!!! πŸ’—
should we post it now?
I'm still working on your icon! Hope its not too lateβŒšοΈπŸ‘ŽπŸ˜¬
OMGOSH yaaaas we should get2know each other!!! I've always wanted an online friend!!! πŸ˜†
awesome! Glad you like it! β€οΈπŸ˜ŠπŸ˜‰πŸ‘Š
omg I hav kik 2 b/c 1 of my friends doesn't hav iMessage either well I'll give u my kik let me c what it is tho I 4got
TYSM