[9/10] 08. “Mingi’s Diary” | MG is a bully. This may explain his fight with JH (& car crash??). also this is called a “DIARY Film” so i think MG’s DIARY sums it up + concludes the guys’ unfortunate fate (being alone + their universe splitting into 8 dimen

sparklegem

[9/10] 08. “Mingi’s Diary” | MG is a bully. This may explain his fight with JH (& car crash??). also this is called a “DIARY Film” so i think MG’s DIARY sums it up + concludes the guys’ unfortunate fate (being alone + their universe splitting into 8 dimen


64 0
caption continued: “dimensions”
AHHHH IM OBSESSED
YESSSSSSSSS
THIS LOOKS AMAZINGGGG
oOh da bully🤭
YOU DID SO GOOD WITH THIS AHHHH😍😩✋🏽✨
GORGEOUSSS
WOAHHHH THIS IS AMAZINGG
OMG I LOVE THE STORYLINE IT KEEPS GETTING BETTER 👀👀
SOMEONE MAKE A KDRAMA OUT OF THIS ASAP
ALSO THIS COLLAGE ✨ W ✨ O ✨ W ✨
this,, is wow,, i cant describe it ,but this collage is,, just w o w
alsoo aww thank you sm~! ✨💖💞💕❤💞✨💞
dude same😂
THEY MADE MINGI A BULLY WHEN HE’ LITERALLY THE OPPOSITE OF IT 😭
I LITERALLY DON!’T KNOW WHICH IM ONE TEAM THANXX OR TEAM INCEPTION
BRUV BOTH R SO GOOD IVE BEEN REPLAYING THEM
WOOYOUNG SAYING GRACIAS IS EVERYTHING FR THERE WAS A LYRIC VIDEO AND IT SAID YEOSANG SAID THAT PART & I WAS LIKE ??? WHAT
IKR THEY PUT SEONGHWA IN A CROP TOP 😭😭 LIKE WTH
I AM FR FR LOVING UR SERIES SO FAR💞💞💞💞👏👏👏👏
OH MY-
WOWOWOWOWOWOWOWOOWOWOWOWOW
IK I SAY ‘WOW’ A LOT BUT JUST-
WOAH GIRLLLL
JUST BACK UP A LIL
AWEEEE TANKSSSSS 🤧🤧🤗🤗💞💞💞
OH WOWIEEE
I HAVENT BEEN GETTING MUCH SLEEP LATELY AND IVE BEEN FEELING RLY UNMOTIVATED:(
BUT DATS GOOD FOR YOUUU 👍👍😊😊
OMFFGGG UR THEORIES MAKE SM SENSE
SSJJS I LOVE THIS SMM I CANT WAIT FOR U TO DO THE MASKED GUY AAA
I am griffindor man and you ?
but I was kinda disappointed when I saw my patronus
like it’s just a mouse
WHY I CANT HAVE A DRAGON
anyway what you’re patronus ?
*secretely hoping that your patronus isn’t better than her*
OMG your parents
like vacation are here to have some rest not to die again
you will learn during school time don’t worry
woaaaa painting it’s so cooool
I’ve already tried aquarelle but it’s just turn into a ...
big chaos 😨
*remembering this chaos and the dragons destroying her house*
iiiiiiiiiiii looooooooooooooooooooooooooooooooooove thisssssssssssssssssssssss soooooooooooooooooooooooooooooomuchhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
omg tysm I love yours too!
I AM OBSESSED WITH THIS WHOLE THING
MASTERPIECE
okay but thisssss one😳💕💕💕
wowing next like always
*me
HEYYY✨✨ IVE BEEN LOVIN YOUR THEME👍⭐️⭐️✨👍⭐️👍✨✨⭐️
UGHHH YESSS I AMMM
AWEEE I WISH I COULD RELAXXX 😫😫
AHHHHH NP AND TY😂💞
THIS IS SOOO BEAUTIFUL I LOVE THIS SERIES🤩❤️
is this fanfiction
idk how ur doing this it looks dummy good
re:re:// aww no problem, it’s just the truth ly 💓
aww thank you and I do too tbh😂
this is soo amazing😍
yes it is! :)
woah
I-
w o a h
idk what I did to deserve all that but I will not let it go unnoticed😤❤️THANK YOU
Do you want to be the new owner of my account? Check out my latest post! ❤️
FR MINGI WAS SO INTIMIDATING WHEN FIRST GOT INTO ATEEZ
HE’S SO TALL WHICH ADDS TO IT AS WELL
HIS NOSE THOUGH IS RLLY SHARP LIKE WHAT
THE COMEBACK IS LIKE IN 4 DAYS ??? BRUH IM GONNA WAKE UP AT 5AM TO WATCH IT
I WOKE UP AT 5:30AM FOR WHEN WONDELAND CAME OUT AND I WAS 30 MINUTES LATE SO I SAID SCREW IT AND WENT BACK TO SLEEP
um talent- 🤩🤩🤩