No matter how many times I watch Brave, I ALWAYS cry. It is just so good, and so emotional! Hope y'all have had an amazing weekend! Have to go back to school tomorrow😫
QOTD: Do you have straight, curly, or wavy hair?  AOTD:Pretty straight, but occasionall

640x640 Big_Reader

No matter how many times I watch Brave, I ALWAYS cry. It is just so good, and so emotional! Hope y'all have had an amazing weekend! Have to go back to school tomorrow😫 QOTD: Do you have straight, curly, or wavy hair? AOTD:Pretty straight, but occasionall


Heart 330 Response 11
(continued from caption) occasionally wavy tho😂 ~Big_Reader
I LOVE THIS SOMGGG
*songgg
AOTD: wavy
so pretty
and pls enter my contest! 3 winners get follow shoutout and I’ll make a collage to get them more followers
beautiful
congrats on the feature!! ✨💕 I love this btw
AOTD: it depends but usually wavy
AOTD: Wavy or curled
AOTD: I look like Merida when I wake up tho
thanks for the spam
Love this movie so much! aotd: pretty straight with a very small wave CONGRATS ON HAVING THIS FEATURED
awww thank you so muchhhhh💕
AOTD:Straight 😐
Don’t worry if you have requests for a longer time for my contest, let me know😊
it’s 6am where I am at and I’m currently getting ready for school😖
YASSSS
I LOVE THIS!!!!! Amazing Sweet Pea! We are doing this song for our school concert, I love the movie too! AOTD: Same as you, mostly straight, sometimes wavy! xoxo Pie
Also, congrats on the feature! You totally deserve it, this collage is top notch!
<3 This Collage! Brighten'd My day!
i’ve never seen brave 😬😬
we’re do u get the picture of girls from?
congrats on the feature! AOTD: wavy/straight
so cool I love brave! has to be one of my all time favourite Disney movies! AOTD: straight but my fringe is weird and wavy 😂
a e s t h e t i c ! ✨ c o n g r a t s ! 🎉
Cute
Follow me please! I followed you!
pls check out the contest on thetrendyunicorn
stunning!
like my recent collage now pls
Aotd: same
Hey guys it’s livelifeandtumblr🌴🌴 (🤣Btw sooooo sorry for the copy and paste message🤣) On my page is a end of summer games!!🌴🐳🐬 Entry’s end soon so enter quickly🌸😝 Hope to see your entry🎆🐳 -livelifeandtumblr
I love your posts!
Congrats on ur feature!😺
follow me am kind of new too I made this pc last night and I have 287 followers I didn’t know it was this kind of app
I also have a question is this social media?. 💖💖💘💝🎀💗💖💖❤️
awesome ❤️