Tap
I made this for the pc thanksgiving contest. Credit to @meandmeonly for the style. I really hope you guys like it...
🥵<——-is it weird that this emoji makes me really happy??

Assets?key=67cb020139fcb4c39a8586072309f9eb&size= javajunkie

Tap I made this for the pc thanksgiving contest. Credit to @meandmeonly for the style. I really hope you guys like it... 🥵<——-is it weird that this emoji makes me really happy??


Heart 83 Response 2
😻😻😻
omg so beautiful!!
soooo beautiful
this is stunning!
round 4 is due tomorrow so please enter
its not mean at all!!! idk what happened with that exactly ... i was "logging out" and accidentally pressed the delete acc button. instantly it said something like "deletion will be complete in 10 minutes" thats when i started freaking out and posted stuff on my old acc saying where id be but its all messed up now ... back to the main question tho idk why it didnt ask me for any clarification that i wanted to delete it
please enter my contest
i have it!
i will comment on one of you old collages
I commented it to you on a one of your older collages
I GOT IT!
I commented on past collage
what a coincidence 😂😂
and np darling ❣️
i love that emoji!!! i always use it after i spam a friend 😂😂
wanna collab?
great!!
amazing