I got inspired off this but I forgot the accounts name๐Ÿ˜ณIโ€™ll let you guys know when I remember! So so so so sorry for being inactive! Stay safe yโ€™all and can Australia cancel skl already? I need sleep! Lmk your days in the comments! QOTD: how bad do you th

_serein_

I got inspired off this but I forgot the accounts name๐Ÿ˜ณIโ€™ll let you guys know when I remember! So so so so sorry for being inactive! Stay safe yโ€™all and can Australia cancel skl already? I need sleep! Lmk your days in the comments! QOTD: how bad do you th


162 3
@cap: I got inspired off this but I forgot the accounts name๐Ÿ˜ณIโ€™ll let you guys know when I remember! So so so so sorry for being inactive! Stay safe yโ€™all and can Australia cancel skl already? I need sleep! Lmk your days in the comments! QOTD: how bad do you think corona is on a scale of 1-10?
OMG
OMG
I NEED TO FRAME THIS COLLAGE EFFECTIVE IMMEDIATELY ITS THAT AMAZING ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
hehehe first comment n like :P
WHAT BECCA THIS IS CRAZY GOOD
aotd - 9 ๐Ÿ˜”๐Ÿ‘Š๐Ÿผ
hehe my first follower!!!
literally corona is canceling EVERYTHING AROUND THE WORLD and Iโ€™m just like ahHhh and also Iโ€™m literally stuck in my house ๐Ÿ‘๐Ÿฝ if I stay in here any longer I wiLL go crazy I swear ๐Ÿค ๐Ÿค ๐Ÿคช
BECCAA I LOVE YOU MORE โค๏ธโค๏ธ๐Ÿฅฐ
yeah same Iโ€™m an introvert but like cmOn literally I canโ€™t go anYwhEre ๐Ÿ˜ โœŠ๐Ÿผ
THEYD BETTER CLOSE SKL FOR YOU ๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค
LITERALLY ITS JUST A SAFER OPTION
yes that would be perfect ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ
Im trying to make not too complex stuff๐Ÿคง
NU I LOVE YOU MORE โค๏ธโค๏ธ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’–โฃ๏ธ๐Ÿ’“๐Ÿ’๐Ÿ’•๐Ÿ’๐Ÿ’๐Ÿ’“๐Ÿ’˜๐Ÿ’“๐Ÿ’–
BECCA I LITERALLY- WHAT ON ACTUAL EARTH THIS IS FREAKING GORGEOUS I WANT IT FRAMED RIGHT NOW ๐Ÿคฉ๐Ÿฅฐ
OMG
A COLLAGE ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ข
AND ITS GORGEOUS
I AGREE. MY SCHOOL IS SO FRIGGN STUBBORN. they want to control us for as long as they can ๐Ÿ™„
I MEANT TO SAY WHAT I SAID ON MY EXTRAS ACC FROM THIS ACC BUT OH WELL
BACK TO THE COLLAGE BECAUSE IM HAVING TROUBLE EXPRESSING HOW MUCH I LOVE IT
iTs rEALLy goOd ๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ’•๐Ÿ˜๐Ÿ˜Œ๐Ÿคญ๐Ÿคช๐Ÿคฉ๐Ÿคฏ
IF THIS DOESNT GET FEATURED I WILL ACTUALLY SUE ๐Ÿฅบโค๏ธ
oOp i also sent you a msg on pinterest :)
OHHH WOW
THIS IS ABHABSSH SO GOOD
OWWOKWWO ๐Ÿคง๐Ÿคง๐Ÿฅบ๐Ÿ’“
also I follower ur Pinterest:)
yOuRe wELcOme ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜๐Ÿ’•
AHhHh nO PROBLEM ๐Ÿ’“๐Ÿ’˜
๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
WELL IDC THIS COLLAGE BETTER BE โค๏ธโค๏ธ
this is really cool
AHJAJAK W H E E Z E
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
OMG WOW THIS IS SO GORGEOUS๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’›๐Ÿ˜and omg yes Australia really needs to cancel school
ahrthtsiwqriypv!!!! THIS IS AMAZING I canโ€™t find words to express!!!
gorgeous! love the colors!
so pretty
AHHHHHHHHHHHH DO I SERIOUSLY SEE WHAT I SEE THIS CANT BE TRUE, THIS IS LITERALLY ART ITS A FRICKIN MASTER PEICE ITS MY FAVOURITE ONE OF YOUR COLLAGES ITS SO FRICKIN BEAUTIFUL AHHHHHH ITS GORGEOUS NO WAY ITS TOO PREATTY ITS ON FIRE ๐Ÿ”ฅ IF THIS DOESNT GET FEATURED THAN Iโ€™MMA GO DIE CAUSE THIS IS FRICKIN BANNAS ITS SO BEAUTIFUL I CANT STOP SAYING THAT ITS SO STUNNING AHHHHHH I FEEL LIKE Iโ€™M IN THE CLOUDS LOOKING AT THIS CAUSE ITS SO GORGEOUS ๐Ÿ˜๐Ÿ’–๐Ÿ˜˜๐Ÿ’›โœจโค๏ธ๐Ÿคฉ๐Ÿ˜๐Ÿฅฐ
I like saw this in the contest remixโ€™s and I was STUNNED ๐Ÿ˜ณ I had to look at the collage twice to make sure I was actually seeing a collage made by you my friend ^ this is such a WONDERFUL job๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ keep the AMAZING work๐Ÿ‘๐Ÿ‘
I really don't like Scott Morrison
I'm trynna stay posiabo ht him but every time I do that, he makes me hate him more
positive about*
this aesthetic ๐Ÿ‘
woaaaah ๐Ÿ˜
AWWW ^ no problem Becca :)
sorry, this is my extras acc // how are u doing?
also, do u have Pinterest?
please respond on my main acc please
I am just AMAZED BY THE TALENT YOU HAVE!!! if this doesnโ€™t get featured I donโ€™t know what will. I am a huge fan of ur account and I am friends with @moonjuice and I was wondering if u want to be friends. btw I love each and EVERY COLLAGE OF URS. I think all need to be featured
BECCA, THIS IS TOO MUCH! I AM JUST SO STUNNED AT HOW BEAUTIFUL THIS IS.
This is amazing!
So beautiful ๐Ÿ’œ
yess
oh I never knew! ๐Ÿ˜‚ itโ€™s amazing to be friends with someone as talented as u!
my name is Celina! I see that ur name is Becca?
btw I think ur collage will be by tomorrow on the popular chart in the contest
thx for the follow!
Thx :)
amazing
of really? so sorry
thatโ€™s good to hear ^ Iโ€™m fine too :) my mom just had the longest talk to my brother and I about the virus // dies ur parents do that 2?
WAA NO WORRIES:) I LOVE YOU TOO ๐Ÿ’•
this betta get featured
aotd: Iโ€™d say 7/10 because itโ€™s really dangerous for some people but not really bad for others
bruh, my eyes just got blessed just from looking at this collage ๐Ÿ’•๐Ÿ’•
this is GORGEOUS
gorgeous ๐Ÿฆ‹โœจ
hmm maybe 8/9 bc itโ€™s not deadly to everyone but it is very contagious and very dangerous to ppl with health problems and the elderly.
also I RLLY HOPE YOUR SCHOOL CLOSES AHH
BRO EXCUSE ME WHAY
WHY IS THIS SO GORGEOUS๐Ÿคฉ
THE COLORS ARE SO AESTHETICCC
WHAT
HOW
OKAY I'M SO CONFUSED RN
WHYYYY
ISSS
THISSS
SOOOOO
AMAAAAAAAAAAZINGGGG
Imma spam ur comments
O
M
G
MY EYESSSS
Okay I ain't bothered any more ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
@caption I want skl to close toooooooo
HOLLYY CR*PPP IM GONNA CRYYYY THIS IS SO BEAUTIFUL OH MY FFGGJGIFJDHDHDD
I FLIPPIN LOVE IT can I have it can I- can I have it?
..//AYYYY WASSAP BECCA
Hey Becca it might be super late for, but I just wanted to check on how your day went and the whole situation
BCHSNDNDNNSS IM GLAD I DID THIS IS LEGIT PERFECT ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
DIDHAJAH THIS IS SO AMAZING I-
NO WORDS BRO I LOVE THIS
AOTD: idek what to think anymore like so many people are freaking out and overreacting but idk whatโ€™s overreacting and whatโ€™s not being worried enough at this point ๐Ÿ™„
yeahhh i know about watermarking, but since poetry is writing, ppl can still copy and paste or just completely rewrite it ๐Ÿ˜•but i think it'll be ok. i dont think i should be so concerned about stealing, its just poetry ๐Ÿ˜‚
EDGE?? TRAITOR ๐Ÿ˜ค๐Ÿ˜ค LOL
and THANK YOU youโ€™re prolly right I should just leave it I donโ€™t wanna mess it upppp
THIS IS ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜ค๐Ÿคฉ
I LUV IT๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
dis kinda amazing doe like ๐Ÿ˜
YOUR WELCOMEEE๐Ÿคฉ๐Ÿฅฐ๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™
Your way to kind Becca. And the situation was when you said your mom flipped out that one morning
this is too beautiful ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿ‘
BECCCAAA HI ๐Ÿ˜‚๐Ÿคช๐Ÿ‘‹
AYEE NO PROBLEMM BECCAAAAAAAAAAA
YOU HATE MINT?! ๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜ฎ
oKkk i don't think we can be friends anymore ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ค
and my dimples?? nO ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ณ
my day wasnt bad yesterdayyyy ๐Ÿ˜Œ this week is aleeady much better than last week ๐Ÿคช
hbuuu??
ah Iโ€™m stressed ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜” I have way too much work to make up & I canโ€™t do nay of my band assessments cause my dumb aล›s left my instrument in my locker ๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
how are yOU?
hello Becca! how are you today?
f you havenโ€™t already thereโ€™s an important announcement on my recent post
love this!
hey do you wanna collab?
OMG WHAT THE FLIPPPPP THIS IS AN ACTUAL MASTERPIECE BECCA LIKE WHATTTTTT ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿฅบ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ๐Ÿคฉ
this is a MASTERPIECE!!!
My quarantine break is so boring. I have been just laying around my room and doing nothing. I pretty much have no motivation๐Ÿ˜‚
OMG THIS ASTHETIC IS EVERYTHING ๐Ÿคฉ
You can subscribe to my please ?
THIS IS SO GORGEOUS๐Ÿ˜
G
O
R
G
E
O
U
S
aotd iโ€™d say an 8 or 9 cause itโ€™s an(as of now)incurable disease that has spread around the world and messed up the economy aHahAHa:(
aotd:9.8/10 ๐Ÿฅด๐Ÿฅด
your welcome:)
tysm !!๐Ÿ’• also how are you ?
NUU ITS K ๐Ÿ˜Œ
AHH BECCA YOURE THE BEST EVER
you made me cry you know that?
i woke up this morning and scrolled throughout all the comments and when I saw yours I started to cry
youre such a good friend to me
beccaaa i actually really like ur recents. i dont see what you mean when u say messy ๐Ÿง
also you replied to me โ€œand no it still didntโ€ what were you replying to? ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿฅด๐Ÿฅด๐Ÿฅดlol
Iโ€™m legit bored rn and corona got me going crazyyy๐Ÿคช๐Ÿคช
BUT BECCA ITS BEAUTIFUL
LOOK AT MY EECENT
IT LOOKS LIKE A BIT OF SCRAPS BUT IT TOOK LIKE A WEEK
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
๐Ÿคž i hope you see that im responding to u so we can chat ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
NOOOO BBBBECCA ๐Ÿ˜ซ ๐Ÿ˜‚ i am so annoying smh
oh well ty cuz Iโ€™m going to need you ๐Ÿฅด
Iโ€™m crazed rn ๐Ÿ˜ณstill
NOOOO I MISSED YOU AGAINN ๐Ÿ˜ซ
its ok lets not spazz out ima try to be normal ๐Ÿ˜‹ how are you?
oh ok lol ๐Ÿ˜‚ I mean that can get relatable sometimes a few days ago I was trying to make this edible chocolate chip cookie dough and it was gross ๐Ÿคข
I mean that is so true thoooo ๐Ÿ˜‚ the stuff sucks I mean it didnโ€™t say use salted or UNSALTED bitter so I used salted butter cuz that was all I had and THEN IT SAID ADD SALT ๐Ÿง‚and then it ended up salty and floury lol it was gross
* butter ๐Ÿงˆ
and ya there NEEDS to be a boba emoji ๐Ÿ˜‚๐Ÿงธ
ya salty :(( and MY GOODNESS ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ
SOMEONE UNDERSTANDS ME ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
an achievement ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผlol
Iโ€™m also scared to try more tik tok recipes but if I do more i will keep u updated ๐Ÿ‘๐Ÿผ
yESSSS
ohmygoodness thatโ€™s an ELITE compliment thanK YOU SO MUCHHH ๐Ÿฅบโค๏ธโค๏ธ
oop tru tru everything is closed now ๐Ÿ˜…
re// yeah it kinda is but like.. ๐Ÿ˜‚
ty ok bye ๐Ÿ‘‹๐Ÿฝ
awww ty ๐Ÿฅบ ofc you can put in on your extras ๐Ÿ’—
OOOO THATS COOOLL
yhh im good
im looking for a new icon for my main but its so hard to find the perfect one ๐Ÿ˜‚ i rlly like the one i have now but i like to change it up every couple of months
and my parents are keeping me home starting tmr. i think iโ€™ll be doing online school ๐Ÿ˜‚ we went thru a โ€œZoomโ€ tutorial today ๐Ÿ˜‚ Zoom is the app that my school is gonna use to facetime us ๐Ÿ˜‚
oOoO lucky yewwwww
AHDBDBNDJJSJA YOURE TOO NICEEEEE ๐Ÿฅบ๐Ÿฅบโœจ
awhh!!! tysm! ur the sweetest! ๐Ÿฅบ๐Ÿ’—
AW THANK YOU BECCA๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’™๐Ÿ’™๐Ÿ’™
WELL IF YOU WERE MY IRL FRIEND I WOULD GIVE YOU SOOO MANY HUGS ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ค
thank u bb ๐Ÿคง๐Ÿคง
Is it a good book?
THANK YOUU๐Ÿฅฐ
bro that means so much coming from someone as incredible as youuu๐Ÿคก๐Ÿฅบ๐Ÿ’•๐Ÿ’ž๐Ÿคฉ๐Ÿค ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜–๐Ÿ™Œ
oh lol you misunderstood thats not my immediate family ๐Ÿ˜‚ i only have 4 including myself ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ thats like aunts, uncles and stuff
and you think i cAN TAKE A SELFIE??
no ma'am ๐Ÿ˜ค
woah this is amazinngg๐Ÿ˜
thanks Becca
aha yep it was inspired by her incredible collages ๐Ÿ˜ค๐Ÿ’–
8 YEARS
D:
aw thank you~!!!!! ๐Ÿ’•๐Ÿ’•โœจ๐Ÿ’“๐Ÿ’—๐ŸŒธ๐Ÿ’๐Ÿฅบ๐Ÿ’•โœจ
thank you๐Ÿฅบ
uGh Iโ€™ve been meaning to read lunar chronicles for such a long time
awww ๐Ÿฅฐ thank you Becca! Iโ€™m just working on it ^
Iโ€™m bored again ๐Ÿคก
lol ๐Ÿ˜‚ hahahhaahhha canโ€™t stop laughing at that
AHH IKR THAT GIF IS CRAZY AND ALSO heh but im still not sure. i think i found an icon tho ๐Ÿคฉ
YUP CHANGED TO THE ICON ๐Ÿ’…
I GET IT ALL FROM LINDEN ELLER ๐Ÿคซ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’…
๐Ÿ˜‹*
YUP ๐Ÿ™‚ literally from day one of trelawney ive only used her art for my iconss
HI BECCAAAAA ๐Ÿคช๐Ÿ™ƒ
itโ€™s literally 2:40am for me and ,, Iโ€™m awake and on tiktok ๐Ÿคก
pretty yuck tbh ๐Ÿ˜‚ i learned a tiktok so thats fun ๐Ÿ˜‚
ALSO FIRST DAY OF ONLINE SCHOOL OMG
have u done online school yet?
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
lol im in the middle of online class save meeeee :'(((
THANKYOU very much:))!!โ˜บ๏ธ
tysm !๐Ÿ’•
HI BECCA
HI BECCAAAAA HRU
don't be shy
PUT SOME MORE!
HIIIIIIIIIII๐Ÿ˜‚
BECCAAAAA WOAH ANOTHER MASTERPIECE
@ caption- probably a 9 :((
omg that would be legendary ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฉ
and also sorry iโ€™m a bit slow ๐Ÿ˜‚... do you live in Vic? i thought u were from NSW all this time ๐Ÿ˜‚ horrible listening skills ๐Ÿ˜‚
aah thank you๐Ÿ’—
awww bruh i feel you :(((
this is amazing!!!
so cute! ๐Ÿ’–
EEEEEEEEEE๐Ÿ˜‚๐Ÿ’ž
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
hey rat havenโ€™t seen u in a long time. how are u?
bootyful woah i haven't been on here for ever
ok but like this is INCREDIBLE wth
lmรครด someoneโ€™s hating on me
basically
they told me to stop stealing collars
*collabs
but it was a collab with milky_bear
but she didnโ€™t tell milky_bear to stop too so
lol
lรขmรฉ h8ters
and besides, the page wasnโ€™t even specified for me ๐Ÿ˜‚
omg are you talking abt conservative hype house??
also ooo i remember this beauty of a collage ๐Ÿ˜
sorry to be annoying or over curious but why is the account pโœจssโœจng you off?
omg wait nvm i see why
ew theyre kinda gross