text inspo goes to @dreamcatcher4ever๐ŸŒธsry this is a little messy. hope yโ€™all had an amazing week๐ŸŒฟ๐Ÿงšโ€โ™€๏ธ also if you ever need anyone to talk to, Iโ€™m always open๐Ÿ’— 
QOTD: do you prefer collages that feature the background or text? โœจ๐ŸŒผ

meandmeonly

text inspo goes to @dreamcatcher4ever๐ŸŒธsry this is a little messy. hope yโ€™all had an amazing week๐ŸŒฟ๐Ÿงšโ€โ™€๏ธ also if you ever need anyone to talk to, Iโ€™m always open๐Ÿ’— QOTD: do you prefer collages that feature the background or text? โœจ๐ŸŒผ


218 5
Beautiful ๐Ÿ‘ Aotd: I like both ๐Ÿ˜
Love this!!
this is lovely enya!๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
love your collages! F4F
love thisss!!! what is your Pinterest?
this is very good! ๐Ÿ’“
background
tysm enya! I LOVE THIS SM ๐Ÿ’–๐Ÿ’–
aotd: the text, mostly because iโ€™m terrible at making backgrounds ๐Ÿ˜†
Yes, the username is Squeeky_Wonderful_Book_Of_God
Actually so sorry but can you make it have Lauren Daigle on it. Iโ€™m so sorry.
Instead of three girls
aotd: both! โ™ฅ๏ธ
this is absolutely gorgeous โ™ฅ๏ธ๐Ÿคฉ
THIS IS SO STUNNING ENYA WAHH
AOTD: background but Im horrible at it :p
my lifeโ€™s good. homework stinks but other than that
this is beautiful btwโค๏ธโค๏ธ
GORGEOUS ๐Ÿ˜๐Ÿ˜โค๏ธ
aotd: the text
re// ish. being stressed doesnโ€™t help
STUNNING ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐Ÿ’—
just gorg
amazing and what font is the cursive
OMG THIS IS PERFECTION
ty! this is gorgeous!
This is amazing
thank u๐Ÿ’•
beautiful woow!
stunning! aotd: text bc I like being creative at typography and I canโ€™t make backgrounds look good haha
this is stunning ๐Ÿ’— also I'd love to be friends!
so beautiful ๐Ÿคฉ๐Ÿงก
gorgeous as usual enya๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ’ซ
this is stunning as always girl!
AOTD: I like text because of all the inspirational quotes I find! But i do Drabble in featuring the bkg.
sooooo pretty enya ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
WOW!! This is fantastic!๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ˜‰ thanks so much for the sweet comment!
youโ€™re welcome!! โ™ฅ๏ธ
npp and TYSM ๐Ÿคฉ๐Ÿ’•
thank you!
missed you so muchhh ๐Ÿ’›
๐Ÿ˜๐Ÿ˜this is stunning! and tysm
stunning! AOTD: hmm depends
this is so gorgeous Enya! ๐Ÿคฉ๐Ÿ’— AOTD: ooh idk
NPPP
ofc!!
re:// np
wow this is so stunning!
my name is Lia ๐Ÿ’— it's just a nickname since my real name is rare asf lol
bootiful ๐Ÿ˜
AOTD: Canโ€™t chooseee
aw thanks :)
EEK LOVE THIS SM
AHHH TYSM ENYA
I CAN'T GET OVER HOW GORGEOUS THIS IS
NP
TYSM AND OMG THIS IS AMAZINGGG
guess whoโ€™s the person in my collage
no problemo
yay omg thank you so so much all for 3k๐Ÿ’›๐Ÿ’ž
thank you!!
of course!๐Ÿ’•
yw!
JSJDJDJDJ OMG THIS IS SO FRIKIN BEAUTIFUL
aotd: most mine are about bg but when i see other ppls i always love how the text is in the center.... so probably text๐Ÿ˜‚
youโ€™ll do great on your test!!
thank youuu ๐Ÿ’•
awh thank you ๐Ÿ’“ you seem like such a cool person.
I'd love to talk more if you're interested ๐Ÿ’—
yepers
re:// awww tysm ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜˜๐Ÿ’–
thank you!
np!
this is so beautiful!! I love the text ๐Ÿ˜ฑ tysm!!
thank you ๐Ÿ˜‚โค๏ธ
tysm ๐Ÿ’›
tyyyyyy
np!
tbh I don't have many interesting facts about myself but I'm 14 turning 15 in October.
I like BTS but not like a hardcore stan lol. some people I listen to is Ruel and a boyband called PRETTYMUCH.
honestly that's all I can think of at the moment. I swear I'm not that boring lmรคo
whoa this is amazeballs ๐Ÿฅฐ this is stunning Enya โค๏ธ๐Ÿ’ how are you? I feel like we havenโ€™t caught up in agggesss ๐Ÿ’ž weโ€™ll have to chat soon x AOTD: it really depends. if the text is a super important message then it should be front and center ๐Ÿ’“ but if the background is extremely detailed then yeah, it should be featured ๐Ÿ’โœจ sorry that was overcomplicated ๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’
oml phases is godly ๐Ÿ˜Œ. ahh I'm so glad we have a lot of things in common. so glad we started talking
anyways what do you like to do?
ah np you deserve it soooo much
THIS IS NOT MESSY ENYA THIS IS THE MOST PERFECT COLLAGE EVER!!
ahhh congrats on 3k !!โœจ๐Ÿ’ž
also just to make sure you know, since ur first you get all the prizes but is there any you donโ€™t want?๐Ÿ’žjust to make sure
Iโ€™m ok ๐Ÿ’ž what have you been up to?
thank you so much :)
aha actually not that much! โค๏ธ
itโ€™s ok
re/ I do. I play the piano
what type of dance do you do?
aww thank youu๐Ÿ˜Š๐Ÿ’•
STUNNING
omgg thank youuuu ๐Ÿคฉ๐Ÿ’“
can you enter my summer contest? plz and thank you!
GORGEOUS
aw of course โค๏ธ and this isnโ€™t messy itโ€™s gorgeous
๐Ÿ’ž np
same. I'm not too good at piano anymore. I used to do lessons but I quit cause my piano teacher ล›รผรงkฤ™d lol
I also used to do ballet but I quit since the studio relocated too far away from where I used to live. kinda ล›รผรงkลก I stopped cause I loved it but I think it's too late for me to start over now
AHH THIS IS STUNNING CHICKYYYY ๐Ÿ’›๐Ÿ’›๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ
omg Iโ€™ve missed so much on pc whoa! ๐Ÿ’˜๐Ÿ’˜
YEEEE YOU HIT 3K AHHHHHH CONGRATULATIONS YOU DESERVE EVERY SINGLE BIT!
so pretty!๐Ÿ˜
someone can follow me please
ty๐Ÿ’—
thanks babe!๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’“๐Ÿ’“
aw no problem + thank youu ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
thank youu enya
aw thanks โค๏ธโค๏ธ
thanks so much!
Thank you!!!!
WAOUH ! really I looooooove it ! WAOUH !
loveeee this omg
I also did swimming in primary school. I did competitions and stuff but since then my skills have downgraded lol
ahh I love running. but I prefer sprints over cross country tbh
Iโ€™m hosting a contest and would love it if you could enter:)
awww thank you!!!!๐Ÿ’— and WOW this is gorgeous!!!
tysm !!
tysm!! how did your test go??
THANK UUUU
๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–
TYSM ๐Ÿฅฐ
aww tysm ๐Ÿ’—
collab??
long distance is fun but I don't have much endurance lol
THANK YOU SO MUCH๐Ÿ˜˜๐Ÿ’›
TYYY
aw thanks โค๏ธ
Aw thx๐Ÿ˜†
thank you! ๐Ÿ’›
woah 3K! I just noticed! congrats!
thank youu ๐Ÿ’“
WOW THIS IS INCREDIBLY GORGEOUS๐Ÿคฉ
*self advertisement warning* but please could you enter my icon contest I would be so grateful ๐Ÿ˜˜
Thanksss
haha thank you!๐Ÿ’•๐Ÿ’•
thank you! -Niki ๐Ÿ’—
this is BEAUTIFUL
thanks so much
thank you!
this is amazing!
AOTD: background
lol
*self advertisement warning* but please could you enter my icon contest I would be so grateful ๐Ÿ˜˜
thank youuuu
thank you!๐Ÿ˜Š
tysm! ๐Ÿ’“๐Ÿคฉ
this is so stunning! pc needs to feature this rn before I lose it๐Ÿ’˜
hey do u want to join my color games?!
love this
thank you!
tysm!!
when you have time (srry I ask this so much) but I want at least one collab with you
please look at my newest post and vote
could you make a Colby Brock edit?
THANKS MAN
thank u enya! ๐Ÿ’—๐Ÿ’—๐ŸŒธ๐ŸŒธ๐Ÿ’—๐Ÿ’—
happy Motherโ€™s Day gorgeous ๐Ÿงก love you ๐Ÿ˜˜
tysmโค๏ธ๐Ÿ’—
tysm 4 all the sweet comments!! Happy Motherโ€™s Day! btw this looks so B E A U T I F U L๐Ÿ’›๐Ÿงก
awww love you!
Thank you!-wonderfully_made
**Self Advertisement** Hey awesome collager!!! Iโ€™m having a Games contest and I would love it if you could join!! โœจ
hi can you make me an icon wherever your free? thank you sm๐Ÿ’—
yayyy u can put whatever you want on my icon, itโ€™ll look fantastic either way๐Ÿ˜Š
and ofc! Iโ€™d love to be friends! Iโ€™m Amberleigh
so pretty!
tysmโค๏ธ
this text is so pretty