❤️❤️❤️

_bookworm

❤️❤️❤️


466 37
❤❤
thank u for speaking out and looking after our safety💞
I deeply apologize for my grammar and sentence structure in this post (it’s all over the place) I just wanted to get a message across 🤦‍♀️💀
😂 you dO? awesome I FiNaLlY have a hamilfan to rant to💗👏🏻
I respect you for posting this💗
ahh yes🙌🏼🙌🏼💞
thank you for speaking out! also omg I looked at an image of the rubber bullets and they’re actually really big-
a strong message❤️
ilysm too and I’ll miss you but you have my Pinterest. take care 💖
said beautifully 👏🏼♥️
ty , and this is a wonderful message💕 i just want to say i wasn’t trying to diminish anyone but rather i’m focusing on us seeing that everyone matters equally and include everyone if that makes sense (i’m bad at wording things) and also i just wanted to say as well that as a trump supporter i don’t know what is being said by him or what people supporting him as well are saying but i rather look at what is happening in the community and go from there
YAYYYY IM GLAD THIS GOT FEATURED 💓 👏
✊🏾✊🏿
CONGRATSSS
✨✨❤️❤️❤️
this is so powerful ty for saying it
u got featured omG YES
this is amazing thank you💛
✊🏽✊🏾✊🏿👏🏿👏🏿
AMEN 👏🏽💗
YES THIS GOT FEATURED 👏👏
FEATURE YESSS
❤️❤️
I love this
all this “peaceful” protesting doesn’t make me respect them.
congrats on feature
preach👏🏼
perch.mam perch
always care BLACK MEANS B-RAVE L-OVE A-PPRICATE C-ARE K
soooo true
BLM!!!
it’s so astounding watching footage from different peaceful protests and how officers force these people into staying quiet because that’s what they were ordered to do
I think this is a great message you’re spreading so thank you for posting🙏
yesss it's amazing ✊🏽
Preach. Preach the truth. Preach the facts. Preach
I knowwww
yessssss go queen speak up for equality!!!
AH YAS KATHLEEN OMG I DIDN’T SEE THIS 🥺
👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿👍🏿
hi 😊💕
me too! 🖤
are you on likee
yES SAP 🤧😡😔
you forgot my name 😡😡
ok kapleen 😡 it’s on
This is a really good college good job
omg it does sound like seaweed 😭😌
kelpleen 😈
i don’t rlly like seaweed it made me vomit and after that it was no more seaweed for me djejsjjw
I don’t rlly like seafood much either lol
kelpleen = seaweed = you 😌
i will send you back to the ocean 🌊
hellooo kathleen :)) hru?
i agree omg, it's been really dull tbh
She did. Which is unfortunate. It deserves better.
yeah :/
kaaaaaaatttttthhhhhhhlllllleeeeeeeeeeeeeeennn
i know, it's really upsetting.
but watch, when actual school gets back and we have homework, everyone's gonna be like "HAYYY"
same tho :(
it's the little things
lmaooo
hellooooooo
acksjcn it's so sad
but i'm gonna go to sleep now lol
gn my dood :)
first of all this post is 👏👏
and response, OMG YES YOU WATCH GREYS HAHA
no your poor dog 😭😭
you can’t do that to your dog man 🤧😤
keLpleEn seaWeeD there’s no seaweed tea I’m so sure of that lol
🥬
^^yes pretend that’s seaweed 😌
🥬🍵❌
if you don’t mind, would you please enter my 4k giveaway? you can win some really good prizes!
gasp you mean... CrAyOns
or something else... 🤭
Derek and mark can step on me
GASP JAT
NO😶✨😂
omg why did u not like derekkk
pc won’t even allow me to say ha*e
like bruh
omg George I MISS GEORGE
big softie and Jackson is so hot he can step on me and id thank him
❤️
that was beautiful🖤
Derek was a little sus 🤔
but he’s stil mcdreamy haha 😌
ikkk George was literally one of the bests and it’s too bad he had to leave the show 😔 they didnt have to KILL him off tho 🤦🏻‍♀️
omgosh preach girl. I’m Black too. thx for speaking us for our community
ALWAYS standing with you ✊🏽 us latinos got your back 😤💖🙏🏽
Hello! I just posted on my account, asking for some new account names for a new start, and I’d really appreciate it if you helped a sister out. It can be anything, and every suggestion is appreciated. Thanks so much!
I’m here for ya girl..we gotta stick together 😉
<3
with us forever, George Floyd😞😭❤️
—-if anyone’s wondering, not that I think anyone will see this comment I’m going back on my break take care and stay safe lovies💓—-
I love this and I strongly agree with he/she.💖
does anyone kn0w hw to use this im not sure :/
#blm
omg this is so true ❤️ i went to a rally today for it. i’m praying for y’all SO MUCH ❤️♥️♥️. -AVA
btw congrats on the feature
💜💜✊🏾✊🏾
✊🏾✊🏾
blm! ✊🏻✊🏼✊🏽✊🏾✊🏿
✊🏿✊🏾✊🏿✊🏾
BLM
BLM!!
i’m glad to see you standing up for yourself
i miss you jat
✊🏻✊🏼✊🏽✊🏾✊🏿💕
absolutely beautiful
BLM✊🏾
BLM
so powerful!
omg so good
hi jat !!! i’ve missed u 🥺 how’s everything for u ???
guys if u gonna protest on a highway do not wear black u will get run over!! and also plz be peaceful not distrustful, and mean bye love y’all
so strong! I respect your voice! 💪💪🏻💪🏼💪🏽💪🏾💪🏿
be strong 💪💪🏻💪🏼 💪🏽💪🏾💪🏿
yes! agree
MLM
BLM
so so sorry
yeah i’m really bored all the time lol i’m kinda just reading books and watching shows
i’m rereading red queen😌
& acotar
i just finished we were liars and not the best book but it’s alright :)))
what books have u been reading 🥗
I agree
black lives do matter
hi I'm new can u pls follow me your collages are amazing!
Hi just wanted to say , your amazing , beautiful and so kind💖👍🏼
hi only just saw you’re back active! how are you? love this btw ❤️
not all lives are in danger though
pls follow me if you like anime content
hey check out my rp and spread the word if you can ❤️
#blacklivesmatter #antitrump
My 90th follower gets a shoutout 🥰
i miss you so much jat :/ ilyyy
yes! pls come follow now for a shoutout!
check out my account pleaseee
did you make this or not but it’s cool
This is my own opinion I think All Lives Matter
plz follow me
I love this !!
this is very inspirational to me love ❤️
can I repost
OPINION: All Lives Matter
I definitely understand what you are saying, but at the same time just because some people are trump saporters that doesn’t mean there not going to agree with you. I just wish people would stop arguing about all of this black lives do matter, and I believe that all lives should be equal whatever color skin you have! if you are not a Christian you may not agree with what I am about to say but I believe god made every single person in this world in his on image! god loves you know matter what!
to all the people saying all lives matter in the comments- just stop it. I get what you’re saying, but right now, it is people of color who are under the most prejudice right now. don’t highjack a post about blm to say all lives matter. if it were white people or Hispanic people (not saying they aren’t oppressed but it’s less than blacks) or Asian people along with the blacks being oppressed, then you can say that, but right now we need to focus on the most prevailing issue right now which is prejudice against blacks.
But lost of black people have died because people just kept killing them for no reason
DjAfFoFoflbSOrm3kcXc.&owa=outlook..com&scriptVer=20201109002.09&animation=true
you are saying white lives do not mater lol all lives mater 😂😂😂
✊🏾✊🏼