i got a car and i named it jillian bc why not. fight me 


Noah Kahan - Fine

750x750 supern0va

i got a car and i named it jillian bc why not. fight me Noah Kahan - Fine


Heart 43 Response 0
loVE THIS
@caption wHat a niCe nAme
yeah :) thanks ! what colour is the car?
oooh I love the quote
Oh haha lol dark blue is nice!
bAhHahaha you chose the right one ๐Ÿ˜ค๐Ÿ‘Œ
this is amazing!!!๐Ÿคฉ๐Ÿ’•
this is so so beautiful
omg this is gorgeous
also np!! and Gosh I love your biooooo agh I just wanna make it into a badge and stick it on all my stuff ๐Ÿ˜‚
This is aesthetically gorgeous ๐Ÿ’ž๐Ÿฅฐ
save the turtles ๐Ÿข๐Ÿ’ž
I loved it! It was so fun!!
gorgeouss๐Ÿ’—tell Jillian I said hi
this is gorgeous omg ๐Ÿคฉ๐Ÿ’“ wowow jillian is a good name for a car ngl
and yes i donโ€™t understand how people donโ€™t see that THE ENVIRONMENT IS DYING FROM EVERYTHING WE DO and if all of us even make the SLIGHTEST effort it would still be better than nothing sigh
beautiful
Congrats at getting a car! This collage is amazing by the way. ๐Ÿ’•
my sisters name is Jillian, just thought Iโ€™d let you know ๐Ÿ˜‚ also I love Noah Kahan! and this edit!
yA IKR AHAH
diS AMAZING
Youโ€™re welcome! โค๏ธ
๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ
eeeeey yes ๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
<3
thanks ๐ŸคงโœŠ๐ŸผโœŠ๐Ÿผ
exactly! @caption ๐Ÿ˜‚๐Ÿ’š
I wish there was a way we could spread environmental awareness globally
np and tysmmm๐Ÿฅฐ๐Ÿ’“
Omg youโ€™re sooo talented you deserve all the followers on this app xx โค๏ธ
thank youuu xx
love thisss
cuteeeee