• 08/02/2020 •

Do any of you live in the Nederlands? would be cool to meet up or something :) And also, are there new accounts that I should follow?

333x333 emmabea____

• 08/02/2020 • Do any of you live in the Nederlands? would be cool to meet up or something :) And also, are there new accounts that I should follow?


Heart 54 Response 2
amazing
STUNNING
Hello there 🙋how are you doing? Hope everything is fine with you ♥️
incredible!!
don’t worry lol
what are you changing your major to?
Good to hear 😊 me too actually, quite a lot of work but I really like my work so that's ok!
Whoa I just found your account it's I honestly have no idea what to say. You have a stunning account. Everything about is gorgeous:)
tysm! your acc is soooo beautiful 😭💕
your account is gorgeous🤩
aha I get you
what are your options
aww thank you so much.I'm honestly so glad I found your account.I'm syd btw
Emma I love that name. Well it's nice to meet you. How long have you been on PC
I work with the arranging of education for unemployed people, very rewarding work to get to help people forward!
stunning!🤩
HIIII
ABSOLUTELY STUNNING!!!
oh wow- this is absolutely stunning! 🤩
super pretty
BRUH. HOW COME I DIDNT SEE THIS. INCREDIBLE
Developmental psychology 😊 and social sciences. What did you change to, I remember that you wanted to change your major?
aww thank you sm💖 this looks incredible 😍
that sound so cool :)
YW gurl
hi, I’m doing an icon contest plz if you want to enter go to my account and there would be the rules thx
Hey come check out the newest interview with Delartista
Hey it's Tropical_Spring(Syd) And Countingstars-(Camila). We started a joint account come check it out and give us your feedback
amazingggg
@caption nope :( i live in australia
this is so freaking pretty aaaaaa 🤩🤩 i love this aesthetic alsjsjka
hey Girly would you mind joining my icon contest btw I looooove your art and you inspire me sooooo much :3
thank you so much 🥺
haha yeah :(
pls can u follow me ?